AnonymBruker Skrevet 3. november 2018 #6621 Skrevet 3. november 2018 Liker navn som er satt sammen av to navn Eks: Eirik + Daniel = Eiriel Sofie + Nora = Sora William + Oliver = Williver Noah + Elias = Eliah Lukas + Oskar = Lukar Unike navn, men lette å uttale 😁 Anonymkode: ddce1...632
AnonymBruker Skrevet 3. november 2018 #6622 Skrevet 3. november 2018 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bea? Bianca? Anonymkode: 0d963...2b8 Ingen som liker dem? Anonymkode: 0d963...2b8
Muskath Skrevet 3. november 2018 #6623 Skrevet 3. november 2018 1 hour ago, henniie said: Jeg satt i ett klasserom en gang i tiden, og vi var ikke mindre enn 5 jenter med samme navn. Da lovet jeg meg selv at mine barn aldri kom til å oppleve det samme. Jeg heter noe så vanlig som Henriette (f. 1990) og som dere ser i grafen, er jeg heldig og være født når navnet mitt var på topp. YAY! Nå heter guttene mine Wilhelm (Johannes) og Zakarias. Men jeg føler jeg har gjort det litt vansklig for meg selv, mtp. eventuell barn nr 3. Vil dere være noen engler og hjelpe meg med å finne noen pene, litt spesielle - ikke sære, navn som passer? Både jente og guttenavn taes i mot med stooor takk ❤️ Elias, Sebastian, Silas. Kornelius, Kornelia, Josefine, Aurora, Gjertrud 1
Muskath Skrevet 3. november 2018 #6624 Skrevet 3. november 2018 49 minutter siden, AnonymBruker said: Bea? Bianca? Anonymkode: 0d963...2b8 Bea er fint!
AnonymBruker Skrevet 3. november 2018 #6625 Skrevet 3. november 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Liker navn som er satt sammen av to navn Eks: Eirik + Daniel = Eiriel Sofie + Nora = Sora William + Oliver = Williver Noah + Elias = Eliah Lukas + Oskar = Lukar Unike navn, men lette å uttale 😁 Anonymkode: ddce1...632 Eliah er jo et gammelt bibelsk navn og Sora er hovedpersonen i kingdom hearts serien(og han er en gutt) . Anonymkode: 9231c...9f4 2
henniie Skrevet 3. november 2018 #6626 Skrevet 3. november 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Liker navn som er satt sammen av to navn Eks: Eirik + Daniel = Eiriel Sofie + Nora = Sora William + Oliver = Williver Noah + Elias = Eliah Lukas + Oskar = Lukar Unike navn, men lette å uttale 😁 Anonymkode: ddce1...632 Lukar er en plass i Serbia
henniie Skrevet 3. november 2018 #6627 Skrevet 3. november 2018 Jeg har tenkt litt på Emrik/Emmerik eller Lauritz om det blir gutt til i fremtiden. Men jeg er helt blank på jentenavn. Jeg har liksom Henriette - Heidi (mamma) - Haldis (mormor) - Helene (oldemor) - Helga (tipp oldemor) på morssiden, bokstavelig talt på den første jenten i familien, men jeg har ikke, til nå, funnet jentenavn på H som jeg synst er pene, eller som mannen liker. Farmor var også en person som betydde mye for meg, og hun het Oline Hansine - men ble kallet Oli. Så jeg har tenkt litt på Olivia, men vet ikke helt om jeg er villig til å bryte med "tradisjonen" med navn på H... :S 2
AnonymBruker Skrevet 3. november 2018 #6628 Skrevet 3. november 2018 14 minutter siden, henniie skrev: Jeg har tenkt litt på Emrik/Emmerik eller Lauritz om det blir gutt til i fremtiden. Men jeg er helt blank på jentenavn. Jeg har liksom Henriette - Heidi (mamma) - Haldis (mormor) - Helene (oldemor) - Helga (tipp oldemor) på morssiden, bokstavelig talt på den første jenten i familien, men jeg har ikke, til nå, funnet jentenavn på H som jeg synst er pene, eller som mannen liker. Farmor var også en person som betydde mye for meg, og hun het Oline Hansine - men ble kallet Oli. Så jeg har tenkt litt på Olivia, men vet ikke helt om jeg er villig til å bryte med "tradisjonen" med navn på H... :S Hva med Hennie? Anonymkode: e1e20...d90 2
AnonymBruker Skrevet 3. november 2018 #6629 Skrevet 3. november 2018 3 timer siden, henniie skrev: Jeg satt i ett klasserom en gang i tiden, og vi var ikke mindre enn 5 jenter med samme navn. Da lovet jeg meg selv at mine barn aldri kom til å oppleve det samme. Jeg heter noe så vanlig som Henriette (f. 1990) og som dere ser i grafen, er jeg heldig og være født når navnet mitt var på topp. YAY! Nå heter guttene mine Wilhelm (Johannes) og Zakarias. Men jeg føler jeg har gjort det litt vansklig for meg selv, mtp. eventuell barn nr 3. Vil dere være noen engler og hjelpe meg med å finne noen pene, litt spesielle - ikke sære, navn som passer? Både jente og guttenavn taes i mot med stooor takk ❤️ Cornelia, Kristense, Marikken, Mikaela(som står lengre her oppe er kjempefint), Eivor, Åsta, Denise, Evita, Fredrikke, Hortense, Maiken, Runa, Alvilde, Solea, Hansine, Jørgine, Konstanse, Pauline, Adine, Bolette, Nellie. Kåre, Syver, Severin, Jesper, James, Edvard, Albert, Ørjan, Pelle Frans, Bernt, Ananias, Aurelius, Tjostolv, Imre, Alvin, Hannes, Olve, Lyder, Waldemar, Ferdinand, Amadeus, Lavrans, Elander, Heine, Eindride, Cornelius, Cedric. Anonymkode: 1e316...e3c 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2018 #6630 Skrevet 3. november 2018 17 minutter siden, henniie skrev: Jeg har tenkt litt på Emrik/Emmerik eller Lauritz om det blir gutt til i fremtiden. Men jeg er helt blank på jentenavn. Jeg har liksom Henriette - Heidi (mamma) - Haldis (mormor) - Helene (oldemor) - Helga (tipp oldemor) på morssiden, bokstavelig talt på den første jenten i familien, men jeg har ikke, til nå, funnet jentenavn på H som jeg synst er pene, eller som mannen liker. Farmor var også en person som betydde mye for meg, og hun het Oline Hansine - men ble kallet Oli. Så jeg har tenkt litt på Olivia, men vet ikke helt om jeg er villig til å bryte med "tradisjonen" med navn på H... :S Hedvig, Hedda og Henny. Anonymkode: d5819...bd1 2
Millimani Skrevet 3. november 2018 #6631 Skrevet 3. november 2018 3 hours ago, henniie said: Jeg satt i ett klasserom en gang i tiden, og vi var ikke mindre enn 5 jenter med samme navn. Da lovet jeg meg selv at mine barn aldri kom til å oppleve det samme. Jeg heter noe så vanlig som Henriette (f. 1990) og som dere ser i grafen, er jeg heldig og være født når navnet mitt var på topp. YAY! Nå heter guttene mine Wilhelm (Johannes) og Zakarias. Men jeg føler jeg har gjort det litt vansklig for meg selv, mtp. eventuell barn nr 3. Vil dere være noen engler og hjelpe meg med å finne noen pene, litt spesielle - ikke sære, navn som passer? Både jente og guttenavn taes i mot med stooor takk ❤️ Angelica Kristiane Nanna Ulrikke Natalia Elisa Konstanse Johanna Alvilda Vilda Augusta Magdele Herman Tobias Bernhard Severin Brigt Flemming Tristan Olai Nils Finn Erling 2 minutter siden, henniie said: Jeg har tenkt litt på Emrik/Emmerik eller Lauritz om det blir gutt til i fremtiden. Men jeg er helt blank på jentenavn. Jeg har liksom Henriette - Heidi (mamma) - Haldis (mormor) - Helene (oldemor) - Helga (tipp oldemor) på morssiden, bokstavelig talt på den første jenten i familien, men jeg har ikke, til nå, funnet jentenavn på H som jeg synst er pene, eller som mannen liker. Farmor var også en person som betydde mye for meg, og hun het Oline Hansine - men ble kallet Oli. Så jeg har tenkt litt på Olivia, men vet ikke helt om jeg er villig til å bryte med "tradisjonen" med navn på H... :S Emrik og Lauritz er fine navn Jeg liker også Heidi, Helene, og til en viss grad Helga. Det går jo fint an med oppkalling Andre forslag på H: Hennika Heidrun Harriett Helle Henrikke Hermine 1
henniie Skrevet 3. november 2018 #6632 Skrevet 3. november 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva med Hennie? Anonymkode: e1e20...d90 Det er liksom meg? Så det tror jeg mange hadde stusset på. Det er et kallenavn som har blitt mitt, om du skjønner? 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Cornelia, Kristense, Marikken, Mikaela(som står lengre her oppe er kjempefint), Eivor, Åsta, Denise, Evita, Fredrikke, Hortense, Maiken, Runa, Alvilde, Solea, Hansine, Jørgine, Konstanse, Pauline, Adine, Bolette, Nellie. Kåre, Syver, Severin, Jesper, James, Edvard, Albert, Ørjan, Pelle Frans, Bernt, Ananias, Aurelius, Tjostolv, Imre, Alvin, Hannes, Olve, Lyder, Waldemar, Ferdinand, Amadeus, Lavrans, Elander, Heine, Eindride, Cornelius, Cedric. Anonymkode: 1e316...e3c Wow, masse kule navn! 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hedvig, Hedda og Henny. Anonymkode: d5819...bd1 Hedda er alt brukt i familien, og henny blir for likt mitt kallenavn. Men Hedvig går kanskje 😛 2 minutter siden, Millimani skrev: Angelica Kristiane Nanna Ulrikke Natalia Elisa Konstanse Johanna Alvilda Vilda Augusta Magdele Herman Tobias Bernhard Severin Brigt Flemming Tristan Olai Nils Finn Erling Emrik og Lauritz er fine navn Jeg liker også Heidi, Helene, og til en viss grad Helga. Det går jo fint an med oppkalling Andre forslag på H: Hennika Heidrun Harriett Helle Henrikke Hermine Wow, takk!! 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2018 #6633 Skrevet 4. november 2018 På 1.11.2018 den 13.11, AnonymBruker skrev: Hva synes dere om Malin? Er det utdatert eller harry nå? Funker det hvor halve familien er engelskspråklig? Anonymkode: 13c7f...8cd Synes Malin er nydelig, men skjønner hva du mener med at det er et navn som "ble brukt før". Jeg ville vurdert Malin eller Marlene/Malene selv, men har navnene familien På 2.11.2018 den 9.14, AnonymBruker skrev: Fungerer Michaela i Norge, eller høres det tacky ut? Etter litt for mange år i utlandet, så klarer jeg ikke helt å bestemme meg. Anonymkode: 6f14e...017 Jeg synes det er mer tacky å si at andres navn er tacky 😛 Men det ser litt rart ut, som noen over ville Mikaela være bedre mener jeg 10 timer siden, henniie skrev: Jeg har tenkt litt på Emrik/Emmerik eller Lauritz om det blir gutt til i fremtiden. Men jeg er helt blank på jentenavn. Jeg har liksom Henriette - Heidi (mamma) - Haldis (mormor) - Helene (oldemor) - Helga (tipp oldemor) på morssiden, bokstavelig talt på den første jenten i familien, men jeg har ikke, til nå, funnet jentenavn på H som jeg synst er pene, eller som mannen liker. Farmor var også en person som betydde mye for meg, og hun het Oline Hansine - men ble kallet Oli. Så jeg har tenkt litt på Olivia, men vet ikke helt om jeg er villig til å bryte med "tradisjonen" med navn på H... :S Åh, dilemma! Jeg skjønner deg godt! Jeg hadde tenkt å foreslå Hedvig, Hermine, Hilde og Henny selv Hedvig Olivia? Hedvig Olivie? (Olivie er et gammelt navn det også) Anonymkode: d7c11...2b0 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2018 #6634 Skrevet 4. november 2018 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Liker navn som er satt sammen av to navn Eks: Eirik + Daniel = Eiriel Sofie + Nora = Sora William + Oliver = Williver Noah + Elias = Eliah Lukas + Oskar = Lukar Unike navn, men lette å uttale 😁 Anonymkode: ddce1...632 Jeg vet om ei jente som het Eiriell, og som flere sier er det lurt å gjøre reseach på sammensatte navn når man egenkomponerer de Eliah er "vanlig" fra før f.eks Anonymkode: d7c11...2b0
AnonymBruker Skrevet 4. november 2018 #6635 Skrevet 4. november 2018 Hva synes dere om Alida? Anonymkode: 13c7f...8cd
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 4. november 2018 #6636 Skrevet 4. november 2018 (endret) 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva synes dere om Alida? Anonymkode: 13c7f...8cd Et av de vakreste navnene jeg vet om Endret 4. november 2018 av AthenaRavenLuna
Pia_1991 Skrevet 4. november 2018 #6637 Skrevet 4. november 2018 Tips til mellomnavn til Ailin? Har lyst å ha mellomnavnet oppkalt etter min mormor, som het Klara, men Ailin Klara blir litt feil 😅 Vet Ailin Kristine passer, men vil ikke bruke «Kristine» 🙈
bopera Skrevet 4. november 2018 #6638 Skrevet 4. november 2018 11 minutter siden, Pia_1991 skrev: Tips til mellomnavn til Ailin? Har lyst å ha mellomnavnet oppkalt etter min mormor, som het Klara, men Ailin Klara blir litt feil 😅 Vet Ailin Kristine passer, men vil ikke bruke «Kristine» 🙈 Hvordan uttaler du det? AI-LINN, AI-LIIIN, eller AI-LINN? 2
Millimani Skrevet 4. november 2018 #6639 Skrevet 4. november 2018 8 hours ago, AnonymBruker said: Hva synes dere om Alida? Anonymkode: 13c7f...8cd Nydelig
Pia_1991 Skrevet 4. november 2018 #6640 Skrevet 4. november 2018 3 timer siden, bopera skrev: Hvordan uttaler du det? AI-LINN, AI-LIIIN, eller AI-LINN? Ailiiin
Fremhevede innlegg