Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Lypcha
Skrevet

Liker ikke;

Linnea, Lea, Jeanette, Charlotte, Linn, Michelle, Angelica, Siv, Gina

Noah, Chrisander, Lucas, Ronny, Rodny, Kenneth, Andre, Andreas

Liker:

Sara, Klara, Sofia, Jenny, Hedvig, Julia, Henny, Fanny, Margrete, Astrid, Ingrid, Laura, Konstanse

Alfred, Hallvard, Halvor, Øyvind, Trygve, Sverre, Johan, Jørgen, Sigve, Olav

Ganske enig med denne jeg og, bortsett fra Konstanse. Eller så liker jeg også Ada og Johan.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror i grunn jeg signerer Pomperipossa. ;)

Og slenger til på liker: Eskil, Eva, Edrikke, Hilma, Iver og Vanja.

Eskil er jeg helt enig i:), Liker også John, Johannes, Magnus, Esther, Anne, Hanna, Ragnhild, Elisiv...

Gjest Citronella
Skrevet

Eskil er jeg helt enig i:), Liker også John, Johannes, Magnus, Esther, Anne, Hanna, Ragnhild, Elisiv...

Og hvordan kunne jeg glemme Esther, Johannes og Anna! Vi burde fått barn sammen....

• Liker 2
Skrevet

Og hvordan kunne jeg glemme Esther, Johannes og Anna! Vi burde fått barn sammen....

Perfekt match i navnevalg iallefall:)

AnonymBruker
Skrevet

Charis, Celine og Isabell er white trash - navn.

Anonymous poster hash: 47a68...741
  • Liker 1
Gjest Citronella
Skrevet

Perfekt match i navnevalg iallefall:)

Synd vi begge er hetero. Og kvinner. ;) Men du har god smak.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Liker på jente: Selma, Vilma, Agnes, Johanne, Johanna, Aurora, Linnea, Henny, Nora.

Liker ikke på jente: Elise, Matilde, Veronika, June, Vigdis, Katrine.

Liker på gutt: Eirik, Erlend, Eskild, Aleksander, Trygve, Sverre, Vemund, Åsmund, Sebastian, Nikolai, Lars, Mathias, Endre, Hans, Jens, Nils, Sondre, Snorre.

Liker ikke på gutt: Morgan, Johannes, Ronny/Tommy/Jonny/Jimmi, Ron/Tom/Jim ett., Robert, Raymond, Rikard.

Anonymous poster hash: 06485...ba8

• Liker 1
Gjest BettyBoop
Skrevet

Hvilket navn syns dere er fine og hvilke navn liker dere ikke i det hele tatt? Begrunne gjerne svarene deres.

Anonymous poster hash: 57993...200

navn jeg hater: starter med jentenavn: alle navn som slutter på veig eller frid, som f.eks olfrid eller oddveig. Høres ut som trauste gamle bondekjerringer med skaut. Samtidig fordrar jeg ikke hypermoderne sukkersøte navn som milla eller violetta eller noe idiotisk som det.

Så guttenavn jeg hater: her og hypermoderne navn som er snekra sammen av to navn som chrisander eller tomander. Merksnodige navn og kombiene matcher overhode ikke. Så er det ronny og jonny. Stygge. Og gubbete navn som torgrim eller asbjørn eller leif. Sikkert mange flere stygge av begge kjønn men kommer nok på glere senere.

Er for mange navn jeg liker da til å ramse opp forøvrig. Så er i bunn og grunn ikke så mange navn i forhold som jeg ikke liker.

Skrevet

Synd vi begge er hetero. Og kvinner. ;) Men du har god smak.

Du og:)

AnonymBruker
Skrevet

Hater "moderne" navn som Leah, Emma, Noah, Theo osv. Hadde jeg hatt ei jente ville jeg nok døpt henne Live eller Agnete. Nora er også ganske fint. Hadde jeg hatt en gutt ville jeg døpt han Ola eller noe

Anonymous poster hash: 82392...9f3
Skrevet

Av jentenavn liker jeg aller best Ylva og Tuva. Kan ikke ramse opp alle jeg ikke liker, det er enormt mange (samme gjelder gutter). Guttenavn er vanskelig, men synes Vetle og Vebjørn er OK.

Gjest blasé
Skrevet

Liker - Erica, Frederikke, Julia, Andrea, Anniken, Madeleine, Aurora, Martine og Olivia.

- William, Fredrik, Andre, Andreas, Nicholas, Henrik, Philip, Johannes og Even.

Liker ikke - Agnes, Veslemøy, Ingvild, Vigdis, Ellisiv, Ebba, Lone, Gina, Veronica og Dagny.

- Tommy, Remi/y, Kenneth, Ronny, Robert, Hans, Jens, Snorre og Trond.

AnonymBruker
Skrevet

Hva mener du med unge mødre navn?

Liker navne jeg :)

Er vel gjerne de under 20 som kaller ungen sin Vanessa, gjerne i kombinasjon med Raquelle. Vanessa Raquelle, det klinger bra.

Anonymous poster hash: 267dd...a45

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet (endret)

Haha, jeg er så enig. Det er jo så langt fra snobbete du kommer. Emilian Nathaniel er heller ikke snobbete, selv om det er tungt og unorsk. De Emilian- og Matheo-er som dukker opp på barnebilder på Facebook er ikke barn av de Facebook-vennene mine med størst kulturell kapital, akkurat.

Vanessa, altså. Jeg hadde jo behandlet lille Vanessa som andre barn, men når hun har et helt norsk etternavn hadde jeg tenkt at sjansen for at mor var tenåringsblogger var høyere hos Vanessa enn hos moren til Haakon, for å si det sånn. Nei, å kalle barnet sitt Vanessa når man er norsk høres ut som et forsøk på å komme over som noe man ikke er. Det gjør meg ingenting at folk ikke er snobber, tvert imot foretrekker jeg det, men å prøve å flotte seg med slike harrynavn har jeg aldri forstått meg på.

Anonymous poster hash: 27675...7b4

Endret av Stjernesol
  • Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Pretensiøst.

Anonymous poster hash: 2a617...8e8

• Liker 1
Skrevet

Jeg liker det ikke, men det er nok fordi jeg har sett for mye på Hotell Cæsar! :fnise:

Ser i alle fall ikke på det som snobbete. Bare... Rart?

Skrevet

Jeg synes det er fint og jeg er over 30. ;)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns også det er fint. Er over 40 . Blogger ikke, og er universitetsutdannnet.

Anonymous poster hash: 00bb7...e05

Skrevet

Synes det er white trash. Hører til Vi Menn-piken og hennes like.

Samme sjanger som Michelle, Savannah, Samantha o.l.

• Liker 8
Skrevet

Jeg synes Vanessa er kjempefint!

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...