Silfen Skrevet 30. desember 2013 #601 Skrevet 30. desember 2013 Går ikke å ha et navn foran Rolf. Eh ... Rive Rolf! 4
Gjesten Skrevet 30. desember 2013 #602 Skrevet 30. desember 2013 Jeg har fallt veldig for Iris, Hera og Hedwig. Samboeren syns alle tre er for spesielle.. Stav det "Hedvig", så er det langt vanligere, og har hatt en oppsving de siste årene: http://www.ssb.no/a/navn/pikermange/hedvig.gif Hva synes dere om navnet Marius og Maggie? Anonymous poster hash: 16e19...e69 Liker Marius, ikke Maggie 3
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2013 #603 Skrevet 30. desember 2013 Jeg har en Eiril Johanne og en May Cecilie. Må vel bli mine favoritter. Får jeg en jente til blir det antakeligvis Iris. Liker Helmer på gutt, eller Bendik.Anonymous poster hash: c4937...60d 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2013 #604 Skrevet 30. desember 2013 Hva med disse? Trenger "objektive" innspill fra de som ikke kjenner meg eller de navnene er oppkalt etter. Ellinor Martha Mari Laura Serine Iris Pia Magne Johannes Idar Ivar Evt komboer med Ivar. Forslag? Noen dere liker mindre/ bedre av disse navnene? Assosiasjoner? Anonymous poster hash: 42e8d...9cc
Gjesten Skrevet 30. desember 2013 #605 Skrevet 30. desember 2013 Hva med disse? Trenger "objektive" innspill fra de som ikke kjenner meg eller de navnene er oppkalt etter. Ellinor Martha Mari Laura Serine Iris Pia Magne Johannes Idar Ivar Evt komboer med Ivar. Forslag? Noen dere liker mindre/ bedre av disse navnene? Assosiasjoner? For å være ærlig, er jeg ikke glad i noen av de navnene bortsett fra Johannes. Men jeg er navnestreng
Veggdyret Skrevet 31. desember 2013 #607 Skrevet 31. desember 2013 Synes Mari og Laura er penest av jentenavnene, og Magne og Ivar av guttenavnene. Vurderte Laura selv til vår lille jente, men falt tilslutt for et annet navn.
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2014 #608 Skrevet 3. januar 2014 Hvilket navn syns dere er fine og hvilke navn liker dere ikke i det hele tatt? Begrunne gjerne svarene deres. Anonymous poster hash: 57993...200
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2014 #609 Skrevet 3. januar 2014 Navn jeg ikke klarer: Gutt: 1. André (Spesielt som fornavn nr. to) 2. Liam, Isak osv. Jente: 1. Jeanette 2. Charlotte Anonymous poster hash: d58cd...ceb 3
wilmap Skrevet 3. januar 2014 #610 Skrevet 3. januar 2014 Liker norske navn, sånn som Knut,Olaf og Alf. liker ikke: Birk Liam Nathaniel Thyra Saga 1
Gjest Belle âme Skrevet 3. januar 2014 #611 Skrevet 3. januar 2014 Elsker på jente: Agnes, Alma, Diana, Erica, Adele, Maiken og Konstanse. Elsker på gutt: Magnus, Ola, Andreas, Sander, Mathias, Sondre, Constantin, Sebastian, Adrian og Einar. Hater på jente: Bjørg, Oddbjørg, kjellbjørg(alt med bjørg) Rita, Vigdis. Hater på gutt: Dag, Stein, Steinar, Bjørn(men liker Torbjørn), Bjørnar, storm, trym, Eirik, Elias, Oddvin, Adolf, agnar, magnar, harry(på norsk, engelsk er vakkert!) ulf, are, åge, Pål, Leif og Inge/ingar osv
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2014 #612 Skrevet 3. januar 2014 Liker ikke Gina, da det er mange trøndervitser om "kæm va det som ringt på?!" "det va gina" hohoho kjempeartig... Liker Eira på jente, og Daniel på gutt. Haaaaaaaaaaaaaaaater -veig, -bjørg, -laug navn på jenter... Anonymous poster hash: be6a3...bd5 1
skruf Skrevet 3. januar 2014 #613 Skrevet 3. januar 2014 Liker ikke; Linnea, Lea, Jeanette, Charlotte, Linn, Michelle, Angelica, Siv, Gina Noah, Chrisander, Lucas, Ronny, Rodny, Kenneth, Andre, Andreas Liker: Sara, Klara, Sofia, Jenny, Hedvig, Julia, Henny, Fanny, Margrete, Astrid, Ingrid, Laura, Konstanse Alfred, Hallvard, Halvor, Øyvind, Trygve, Sverre, Johan, Jørgen, Sigve, Olav 4
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2014 #614 Skrevet 3. januar 2014 Venter en liten jente til våren. Har lyst å kalle henne Vanessa. Blir dette navnet assosiert med unge mødre navn? Er litt redd for å gå i den "fella". Hun vil få et norsk etternavn om det skulle ha betydning. På forhånd takk for meninger Anonymous poster hash: 00bb7...e05
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2014 #615 Skrevet 3. januar 2014 Grusomt. Et navn som overhode ikke passer i Norge, ihvertfall ikke med norsk etternavn. Anonymous poster hash: 053ea...5a7 7
Raquelle Skrevet 3. januar 2014 #618 Skrevet 3. januar 2014 Hva mener du med unge mødre navn? Liker navne jeg
Gjest Whitestripes Skrevet 3. januar 2014 #619 Skrevet 3. januar 2014 Jeg liker det ikke, men det er du som skal like det, ikke alle på KG. Nå liker jeg ikke alle disse utenlandske navnene som har blitt så populære i det siste, uansett. Jeg jobber i barnehage, og må si at jeg synes det er usigelig harry med alle disse utenlandske og andre mer eller mindre oppdiktede navnene barn får i dag. Enkelte navn setter seg nesten fast i halsen på meg når jeg skal bruke dem. 1
Gjest Citronella Skrevet 3. januar 2014 #620 Skrevet 3. januar 2014 Liker ikke; Linnea, Lea, Jeanette, Charlotte, Linn, Michelle, Angelica, Siv, Gina Noah, Chrisander, Lucas, Ronny, Rodny, Kenneth, Andre, Andreas Liker: Sara, Klara, Sofia, Jenny, Hedvig, Julia, Henny, Fanny, Margrete, Astrid, Ingrid, Laura, Konstanse Alfred, Hallvard, Halvor, Øyvind, Trygve, Sverre, Johan, Jørgen, Sigve, Olav Jeg tror i grunn jeg signerer Pomperipossa. Og slenger til på liker: Eskil, Eva, Edrikke, Hilma, Iver og Vanja. 3
Fremhevede innlegg