Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
57 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva synes dere om Nils, og kan det funke hvor deler av familien er engelsktalende?

Anonymkode: 13c7f...8cd

Det går fint :) Jeg liker navnet Nils godt, men det er også fint med et annet navn bak  :) 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva synes dere om Nils, og kan det funke hvor deler av familien er engelsktalende?

Kjempe fint😊 De uttaler vel bare navnet som Niels? 

• Liker 1
Skrevet
On 6/17/2018 at 8:21 PM, AnonymBruker said:

Lillesøster til Kaisa?

Anonymkode: 0d963...2b8

Lotte eller Lotta. 

Skrevet
On 6/13/2018 at 8:52 PM, AnonymBruker said:

Hva synes dere om Dante? 

Anonymkode: dc8db...96a

Dante er tøft!

Skrevet
På 17.6.2018 den 20.21, AnonymBruker skrev:

Lillesøster til Kaisa?

Anonymkode: 0d963...2b8

Mathilde

AnonymBruker
Skrevet

Hva synes dere om Halvard? Eventuelt forslag på dobbeltnavn? 

Anonymkode: 03234...4e8

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nils er fint, og ser ikke for meg at det blir problematisk på engelsk. Om du er usikker på det med engelsktalende så kan du evt. ha et mellomnavn som du vet fungerer fint på engelsk også :) 

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Halvard er fint og koselig, og står best alene i mitt hode. 

• Liker 1
Skrevet

Min engelsktalende kjæreste har en kompis som heter Nils. Går helt fint på engelsk :) 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Saga eller Sarah ?

Anonymkode: 3f0ba...654

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Saga eller Sarah ?

Begge navnene er veldig fine, men veldig forskjellige på en måte! Jeg ville nok valgt Saga, da det er litt "tøffere" og Sarah er såpass populært. Men vanskelig å si om Saga også begynner å bli det!

Anonymkode: eab1f...f23

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
På ‎21‎.‎06‎.‎2018 den 11.10, AnonymBruker skrev:

Jeg kjenner en amerikaner som heter Nils (har norske aner :)) Nils er fint.

Anonymkode: 4b0a7...aef

Gjest Belle âme
Skrevet
48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Saga eller Sarah ?

Lika ikkje dei unaudvendige H-ane i namn(Hannah, Sarah, Marthin, Norah osv osv), så eg ville skrive Sara :) 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Saga eller Sarah ?

To fine navn, men tror jeg foretrekker Sarah :) 

AnonymBruker
Skrevet

Noen "innvendinger" mot Miranda? FOR utenlandsk? For jålete? Jeg liker navnet godt, men syns navn er viktig for barnet og er opptatt av hva (de fleste) folk syns!

Fordeler med navnet er at det er sjeldent, at det er pent og at det er internasjonalt (amerikansk far)

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen "innvendinger" mot Miranda? FOR utenlandsk? For jålete? Jeg liker navnet godt, men syns navn er viktig for barnet og er opptatt av hva (de fleste) folk syns!

Fordeler med navnet er at det er sjeldent, at det er pent og at det er internasjonalt (amerikansk far)

Jeg liker det også, men synes det ligner litt mye på ordet "veranda". Men, jeg er fæl til å overanalysere navn så ikke hør på meg. Evt. så er jo Bare Mira også fint.

Anonymkode: 15008...b0d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg liker det også, men synes det ligner litt mye på ordet "veranda". Men, jeg er fæl til å overanalysere navn så ikke hør på meg. Evt. så er jo Bare Mira også fint.

Anonymkode: 15008...b0d

Ja jeg syns også Mira er fint, men så er det litt mange hunder som heter det 😂

• Liker 5
Skrevet

Herregud det BLØR i øya mine når jeg ser dere skriver «hva heter lillesøsteren til..?».

SLUTT med det der, noe så patetisk og harry

• Liker 7
Skrevet
On 6/21/2018 at 9:20 PM, AnonymBruker said:

Halvard er fint. Det står godt alene. Dobbeltnavn måtte bli Jon Halvard, det er det beste jeg kan komme på

5 hours ago, Sialove said:

Herregud det BLØR i øya mine når jeg ser dere skriver «hva heter lillesøsteren til..?».

SLUTT med det der, noe så patetisk og harry

Hva er galt med det egentlig? Når man har barn fra før og skal finne navn til den nye babyen så er det fint å finne navn som passer med navnet/navnene til eldre søsken. 

• Liker 1
Skrevet

Er det innenfor å kalle sitt barn for Vidkun? Vet det er et belastet navn, men har forelsket meg i navnet

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Anonym-moped skrev:

Er det innenfor å kalle sitt barn for Vidkun? Vet det er et belastet navn, men har forelsket meg i navnet

Kjør på! Barn heter jo Anders også, han er ikke noe bedre han. Enig i at det er et fint navn. 

Anonymkode: 53169...3fc

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...