Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
32 minutter siden, Catalina Culès skrev:

:huh: Hvorfor er det så klart :klo:

Serien sex and the city. Jentene den handler om heter det. Bare en liten (dårlig som vanlig :fnise: ) spøk fra meg. :) 

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Og først nå så jeg at flere hadde svart før meg. Så ikke at det var en side til. 

Endret av Salka
Gjest Catalina Culès
Skrevet
2 minutter siden, Salka skrev:

Serien sex and the city. Jentene den handler om heter det. Bare en liten (dårlig som vanlig :fnise: ) spøk fra meg. :) 

Ah, da forstår jeg . har ikke sett den serien....føler jeg er den eneste :fnise:

Skrevet
Akkurat nå, Catalina Culès skrev:

Ah, da forstår jeg . har ikke sett den serien....føler jeg er den eneste :fnise:

Da har du gått glipp av noe. Den er veldig morsom og bra. :) særlig Samantha ler jeg meg fillete av, haha for ei dame. :hoho: 

AnonymBruker
Skrevet

Henry Lavrans eller Lavrans Henry? 

Anonymkode: 97d5e...23c

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bare Lavrans. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, tirben skrev:

Bare Lavrans. 

Det er ikke et alternativ, i så fall blir det bare Henry.

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lavrans Henry. Men jeg syns navnene sammen ble litt tungt selv om begge navnene er fine. 

AnonymBruker
Skrevet

Tille eller Tilly?

Anonymkode: 0d963...2b8

AnonymBruker
Skrevet
On 6/15/2018 at 9:36 AM, AnonymBruker said:

Enten er du veldig ung, eller du har ikke sett på tv de siste tjue årene. Sex og singelliv er en epokegjørende tv-serie. 

Anonymkode: c4d33...c7c

Altså,jeg kan navna på serien og karakterene, men der er litt tilfeldig. Jeg er midt i riktig målgruppe, men syntes det er totalt uinteressant. Så jeg misunner nesten de som har bodd under en stein og ikke fått med seg den. 

Men, navn, ja, vi er litt låst. Jeg syntes samboers forslag er altfor kjedelige (Thea, Sofie og Ida..), men han vil ikke ha noe sært. 

Tips til ikke for lange jentenavn som er søte og vanlige nok for far og tøffe og uvanlige nok for mor? 

Anonymkode: d4443...258

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Altså,jeg kan navna på serien og karakterene, men der er litt tilfeldig. Jeg er midt i riktig målgruppe, men syntes det er totalt uinteressant. Så jeg misunner nesten de som har bodd under en stein og ikke fått med seg den. 

Men, navn, ja, vi er litt låst. Jeg syntes samboers forslag er altfor kjedelige (Thea, Sofie og Ida..), men han vil ikke ha noe sært. 

Tips til ikke for lange jentenavn som er søte og vanlige nok for far og tøffe og uvanlige nok for mor? 

Iben? Mari? Elena? Silja? Vanja? Lovise? 

Anonymkode: eab1f...f23

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Isabella, Olivia, Josephine, Filippa, Celine,
Bettina, Cornelia

Oliver, Erik, Axel, Christopher

Skjønner jeg bør få en jente, nesten alle jeg kjenner har fått gutter og alle de "fine" navnene jeg hadde på listen er nå tatt 😩 Er prøvere. 

Dobbeltnavn blir det aaaldri, ble døpt med det selv og hatet det. Bruker nå bare 1 av 2. Etternavn blir nok et fra hver, men hans som hovednavn siden det er lengst. 

Anonymkode: 5f7ca...c50

AnonymBruker
Skrevet
På 15.6.2018 den 10.07, AnonymBruker skrev:

Enten eller, fine hver for seg men klinger ikke kjempefint sammen. Er ikke fan av dobbeltnavn da 😩

-Hilsen ei som ble døpt med dobbeltnavn og hatet det 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Lillesøster til Kaisa?

AnonymBruker
Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lillesøster til Kaisa?

Eline, Aurora, Hannah :)

Skrevet
På 15.6.2018 den 10.07, AnonymBruker skrev:

Henry Lavrans 

På 15.6.2018 den 14.17, AnonymBruker skrev:

Tille eller Tilly?

Egentlig foretrekker jeg Tilla, men mellom de to liker jeg Tilly best. 

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vera, Vilja, Vilma, Thelma, Selma, Oline, Lotte, Elina, Vida, Tyra, Kira, Elisa, Elida

51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lillesøster til Kaisa?

Tyra, Tuva, Eira, Maja, Maiken, Elsa, Erle, Aina, Ayla 

• Liker 1
Skrevet
14 hours ago, AnonymBruker said:

Lillesøster til Kaisa?

Sofie, Celine, Matilde, Mia, Mina, Anna, Maren, Tiril

AnonymBruker
Skrevet
På 26.5.2018 den 13.06, AnonymBruker skrev:

Othilie blir storesøster om noen uker, men vi har ingen ideer på navn til lillesøster🙈 Vil gjerne ha noe som «passer» og er i samme gate. Noen som har fine tips? :)

Anonymkode: 7d750...1c3

Konstanse! Eller Wilma. 

Anonymkode: adb87...956

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 17.6.2018 den 0.44, AnonymBruker skrev:

Una eller Wilma. 

Anonymkode: adb87...956

AnonymBruker
Skrevet

Hva synes dere om Nils, og kan det funke hvor deler av familien er engelsktalende?

Anonymkode: 13c7f...8cd

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...