AnonymBruker Skrevet 27. mai 2018 #5821 Skrevet 27. mai 2018 Hva syntes dere om jentenavnet Symra? Sitter å tenker på navneforslag til jente og smaker litt på det nå. Jeg vil gjerne ha et navn som er nordisk og med tema natur. Symre er for de som ikke vet en type vårblomst (den mest kjente blomsten i symrefamilien er nok hvitveis) og jeg elsker våren. Navnet stammer fra norrønt "sommer" og betyr "blomst som varsler om sommer". Det er et litt uvanlig navn, men ikke helt ukjent (per nå er det 19 kvinner i Norge heter Symra og 21 som heter Symre). Navnet har kommet frem i flere artikler om navn, så det kan jo godt være det vokser i popularitet. Og ja, jeg vet at kinoen på Lambertseter heter Symra. Men det finnes også Saga kino, Nova kino, og Edda kino, og Vika het Victoria Kino en periode, og det er allikevel mange som kaller barna sine for Saga, Nova, Edda og Victoria Andre navn jeg tenker på er Silje, Ronja, Solveig, Linnea og Erle. Tar gjerne i mot flere forslag Anonymkode: d4443...258 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2018 #5822 Skrevet 27. mai 2018 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva syntes dere om jentenavnet Symra? Sitter å tenker på navneforslag til jente og smaker litt på det nå. Jeg vil gjerne ha et navn som er nordisk og med tema natur. Symre er for de som ikke vet en type vårblomst (den mest kjente blomsten i symrefamilien er nok hvitveis) og jeg elsker våren. Navnet stammer fra norrønt "sommer" og betyr "blomst som varsler om sommer". Det er et litt uvanlig navn, men ikke helt ukjent (per nå er det 19 kvinner i Norge heter Symra og 21 som heter Symre). Navnet har kommet frem i flere artikler om navn, så det kan jo godt være det vokser i popularitet. Og ja, jeg vet at kinoen på Lambertseter heter Symra. Men det finnes også Saga kino, Nova kino, og Edda kino, og Vika het Victoria Kino en periode, og det er allikevel mange som kaller barna sine for Saga, Nova, Edda og Victoria Andre navn jeg tenker på er Silje, Ronja, Solveig, Linnea og Erle. Tar gjerne i mot flere forslag Anonymkode: d4443...258 For meg er Symra og Symre et navn du gir kyr. Og på min dialekt høres navnet veldig surt ut, som noe du ville kalt en person som satt og suret seg. «Ikke skap deg, di symre!». Ikke fint i min mening. De andre navnene er fine, alle sammen. Mine favoritter blant de er nok Ronja, Erle og Solveig. Anonymkode: 8f7a3...c95
Gjest Belle âme Skrevet 27. mai 2018 #5823 Skrevet 27. mai 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva syntes dere om jentenavnet Symra? Sitter å tenker på navneforslag til jente og smaker litt på det nå. Jeg vil gjerne ha et navn som er nordisk og med tema natur. Symre er for de som ikke vet en type vårblomst (den mest kjente blomsten i symrefamilien er nok hvitveis) og jeg elsker våren. Navnet stammer fra norrønt "sommer" og betyr "blomst som varsler om sommer". Det er et litt uvanlig navn, men ikke helt ukjent (per nå er det 19 kvinner i Norge heter Symra og 21 som heter Symre). Navnet har kommet frem i flere artikler om navn, så det kan jo godt være det vokser i popularitet. Og ja, jeg vet at kinoen på Lambertseter heter Symra. Men det finnes også Saga kino, Nova kino, og Edda kino, og Vika het Victoria Kino en periode, og det er allikevel mange som kaller barna sine for Saga, Nova, Edda og Victoria Andre navn jeg tenker på er Silje, Ronja, Solveig, Linnea og Erle. Tar gjerne i mot flere forslag Anonymkode: d4443...258 Syns Symra er finare enn dei andre namna du lister opp Nr.2 er Solveig.
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2018 #5824 Skrevet 27. mai 2018 Hva heter småsøsknene til Erika som er tvillinger? Erika, Iris og *guttenavn* Erika, Iris og *jentenavn* Erika, *guttenavn* og *guttenavn* Anonymkode: eaf1a...8a8
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2018 #5825 Skrevet 27. mai 2018 37 minutter siden, AnonymBruker said: Hva heter småsøsknene til Erika som er tvillinger? Erika, Iris og *guttenavn* Erika, Iris og *jentenavn* Erika, *guttenavn* og *guttenavn* Anonymkode: eaf1a...8a8 Erika, Iris og Tønnes Erika, Iris og Lasse Erika, Iris og Frida Erika, Iris og Rikke Erika, Viktor og Oscar Erika, Helmer og Bendik. Anonymkode: d4443...258
Pølsevann Skrevet 27. mai 2018 #5826 Skrevet 27. mai 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva syntes dere om jentenavnet Symra? Sitter å tenker på navneforslag til jente og smaker litt på det nå. Jeg vil gjerne ha et navn som er nordisk og med tema natur. Symre er for de som ikke vet en type vårblomst (den mest kjente blomsten i symrefamilien er nok hvitveis) og jeg elsker våren. Navnet stammer fra norrønt "sommer" og betyr "blomst som varsler om sommer". Det er et litt uvanlig navn, men ikke helt ukjent (per nå er det 19 kvinner i Norge heter Symra og 21 som heter Symre). Navnet har kommet frem i flere artikler om navn, så det kan jo godt være det vokser i popularitet. Og ja, jeg vet at kinoen på Lambertseter heter Symra. Men det finnes også Saga kino, Nova kino, og Edda kino, og Vika het Victoria Kino en periode, og det er allikevel mange som kaller barna sine for Saga, Nova, Edda og Victoria Andre navn jeg tenker på er Silje, Ronja, Solveig, Linnea og Erle. Tar gjerne i mot flere forslag Anonymkode: d4443...258 Jeg likte det jeg. Etter litt fordøying. 1
Olava Skrevet 28. mai 2018 #5827 Skrevet 28. mai 2018 På 26.5.2018 den 13.06, AnonymBruker skrev: Othilie blir storesøster om noen uker, men vi har ingen ideer på navn til lillesøster🙈 Vil gjerne ha noe som «passer» og er i samme gate. Noen som har fine tips? Anonymkode: 7d750...1c3 Mathilde, Elida, Lydia, Alice/Alise, Cornelia, Mathea, Selma 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva syntes dere om jentenavnet Symra? Sitter å tenker på navneforslag til jente og smaker litt på det nå. Jeg vil gjerne ha et navn som er nordisk og med tema natur. Symre er for de som ikke vet en type vårblomst (den mest kjente blomsten i symrefamilien er nok hvitveis) og jeg elsker våren. Navnet stammer fra norrønt "sommer" og betyr "blomst som varsler om sommer". Det er et litt uvanlig navn, men ikke helt ukjent (per nå er det 19 kvinner i Norge heter Symra og 21 som heter Symre). Navnet har kommet frem i flere artikler om navn, så det kan jo godt være det vokser i popularitet. Og ja, jeg vet at kinoen på Lambertseter heter Symra. Men det finnes også Saga kino, Nova kino, og Edda kino, og Vika het Victoria Kino en periode, og det er allikevel mange som kaller barna sine for Saga, Nova, Edda og Victoria Andre navn jeg tenker på er Silje, Ronja, Solveig, Linnea og Erle. Tar gjerne i mot flere forslag Anonymkode: d4443...258 Etter å ha smakt litt på navnet, så syns jeg Symra er et fint navn uvanlig og uvant, men fullt mulig å vende seg til veldig fort. 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva heter småsøsknene til Erika som er tvillinger? Erika, Iris og *guttenavn* Erika, Iris og *jentenavn* Erika, *guttenavn* og *guttenavn* Anonymkode: eaf1a...8a8 Erika, Iris og Conrad Erika, Iris og Helena Erika, Conrad og Oliver
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2018 #5828 Skrevet 28. mai 2018 Hva heter lillesøster og lillebror til Mia? 🌟 Anonymkode: e918d...f68
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2018 #5829 Skrevet 28. mai 2018 Siri, Iris eller Mari? Anonymkode: 0d963...2b8
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2018 #5830 Skrevet 28. mai 2018 53 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva heter lillesøster og lillebror til Mia? 🌟 Anonymkode: e918d...f68 Laila og Anita. Anonymkode: c091d...bac
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2018 #5831 Skrevet 28. mai 2018 Hva med navnet Guro? Anonymkode: 0d963...2b8
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2018 #5832 Skrevet 29. mai 2018 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva heter lillesøster og lillebror til Mia? 🌟 Anonymkode: e918d...f68 Elsa Åsa Evy Lotta Ella Ola Martin Jens Hugo Oskar Herman Anonymkode: 15008...b0d
Gjest Belle âme Skrevet 29. mai 2018 #5833 Skrevet 29. mai 2018 (endret) På 27.5.2018 den 19.25, AnonymBruker skrev: Hva heter småsøsknene til Erika som er tvillinger? Erika, Iris og *guttenavn* Erika, Iris og *jentenavn* Erika, *guttenavn* og *guttenavn* Anonymkode: eaf1a...8a8 Erika, Iris og Bendik (Eventuelt Viljar, Daniel, Adrian, Jesper, Fredrik, Martinus, Victor...) Erika, Iris og Gabriella(Eventuelt Maria, Isabella, Lotta, Karoline, Sara, Andrine, Andrea...) Erika, Tobias og Oliver Endret 29. mai 2018 av Belle âme
Millimani Skrevet 29. mai 2018 #5834 Skrevet 29. mai 2018 15 hours ago, AnonymBruker said: Hva heter lillesøster og lillebror til Mia? 🌟 Anonymkode: e918d...f68 Celine og Daniel
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2018 #5835 Skrevet 29. mai 2018 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva med navnet Guro? Anonymkode: 0d963...2b8 Grusomt. Anonymkode: 3d1fe...d18 2
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2018 #5836 Skrevet 29. mai 2018 2 timer siden, Belle âme skrev: Erika, Iris og Bendik (Eventuelt Viljar, Daniel, Adrian, Jesper, Fredrik, Martinus, Victor...) Erika, Iris og Gabriella(Eventuelt Maria, Isabella, Lotta, Karoline, Sara, Andrine, Andrea...) Erika, Tobias og Oliver Takk likte flere her! Bendik er superfint, men kjenner noen som har det. Viljar og, men får ikke med meg samboer på den. Lotta har vi på lista Tobias skal jeg skrive opp. Anonymkode: eaf1a...8a8
Olava Skrevet 29. mai 2018 #5837 Skrevet 29. mai 2018 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva heter lillesøster og lillebror til Mia? 🌟 Anonymkode: e918d...f68 Even, Erik, Oskar, Marius Sofie, Sara, Tuva, Nora 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Siri, Iris eller Mari? Anonymkode: 0d963...2b8 Vanskelig valg, jeg syns alle tre er kjempefine navn. Men tror kanskje jeg liker Iris litt mer enn de to andre. 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva med navnet Guro? Anonymkode: 0d963...2b8 Da syns jeg både Siri, Iris og Mari er finere.
Muskath Skrevet 29. mai 2018 #5838 Skrevet 29. mai 2018 14 hours ago, AnonymBruker said: Hva med navnet Guro? Anonymkode: 0d963...2b8 Liker Guro veldig godt! Et av mine favorittnavn!
Muskath Skrevet 29. mai 2018 #5839 Skrevet 29. mai 2018 On 5/26/2018 at 1:06 PM, AnonymBruker said: Othilie blir storesøster om noen uker, men vi har ingen ideer på navn til lillesøster🙈 Vil gjerne ha noe som «passer» og er i samme gate. Noen som har fine tips? Anonymkode: 7d750...1c3 Aurora, Mathilde, Linnea, Sunniva, Johanne, Live
Millimani Skrevet 29. mai 2018 #5840 Skrevet 29. mai 2018 On 5/26/2018 at 1:06 PM, AnonymBruker said: Othilie blir storesøster om noen uker, men vi har ingen ideer på navn til lillesøster🙈 Vil gjerne ha noe som «passer» og er i samme gate. Noen som har fine tips? Anonymkode: 7d750...1c3 On 5/26/2018 at 9:21 PM, Millimani said: Celine Alida AnnikaSusanneKristine Charlotte Maia KaiaThyra Ingrid Anna Maria Karoline Victoria Nye forslag fra meg Sunniva Matilda Alexandra Jannike Kaisa Sofie Angelica
Fremhevede innlegg