Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt greit, vanlig, ikke noe fuss & muss.

Anonymous poster hash: 1fee4...95a
Skrevet

Får assossiasjoner til Tone Damli med èn gang. Vanskelig å se for seg på en baby, men alle har jo vært det en gang.

Kan godt hende det bare er meg :P

Anonymous poster hash: 5d406...96b
Skrevet

Helt greit navn. Ikke spesielt fint, men enkelt og greit

Skrevet

Synes det er fint! Han en veldig god venninne som heter det, så det farger nok mitt syn på navnet :)

Anonymous poster hash: 14f6e...cd0
Skrevet

jeg hadde tenkt på flere navn med første barnet , både jente og guttenavn siden jeg ikke visste hva jeg bar på og i grunnen bestemt meg også - det varte til jeg såg barnet, navnet stemte ikke og der og da fikk barnet nytt navn

med de andre barna tenkte jeg ikke på navn i det hele tatt, og de også fikk navn første gangen jeg såg de ,

renate er hverken stygt eller pent men se om det er det navnet som er det rette til jenta du venter

Skrevet

Nei, nei, nei og mange flere nei. Stakkars barn hvis du likevel gir ham det navnet...

Anonymous poster hash: e5732...a05
Skrevet

Nei, absolutt ikke! Finn på noe annet!

• Liker 1
Skrevet

får vurderer det litt til :)

Anonymous poster hash: 3c7eb...645
Gjest hulderjenta
Skrevet

Grusomt, helt ærlig. Det blir ikke bedre av å slenge på "jålebokstaver", velg i alle fall Sakarias om det først skal brukes...

Gjest hulderjenta
Skrevet

Renate er helt nøytralt for meg, og det er i alle fall enkelt og vanlig, selv om jeg ikke synes det er så veldig fint. Og mye heller Renate enn et "dessertnavn" for min del. :-)

Skrevet

Og folk kjefter på meg fordi jeg synes Lucifer er et fint navn...

Skrevet

Renate er helt nøytralt for meg, og det er i alle fall enkelt og vanlig, selv om jeg ikke synes det er så veldig fint. Og mye heller Renate enn et "dessertnavn" for min del. :-)

:skratte: Dessertnavn!

• Liker 1
Skrevet

Ikke så fint, hva med Rebekka istede?

Anonymous poster hash: 9653e...548
  • Liker 2
Skrevet (endret)

Liker det, pent og ujålete på én gang.

Edit: det er helt sært at dere fletter alle navnetrådene inn i hverandre. Dette var et svar på en egen tråd om navnet Tone, men det er det jo håpløst å se nå.

Endret av kokkos
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...