Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tenker st det var et "hipsternavn" som nå begynner å bli adoptert av den gemene hop. 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, Perle skrev:

Dette. 

Mari blir litt for traust og kjedelig for min smak. 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Eller en E.

Anonymkode: 0865b...0fc

Jeg synes navnene Maria og Marie er oppbrukt og kjedelig. Ikke like mange som heter Mari. - TS 

Anonymkode: 04e84...978

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, Catalina Culès skrev:

Hadde slengt på en A, på slutten.

Forrige innlegg var myntet på deg også, selvsagt. Du ble bare ikke med i siteringen. 

AnonymBruker
Skrevet

Liker navnet Mari, jeg uanset hvilken dialekg, eller hvor en legger trykket. Det utsled ganske forsjellig rundt omkring i landet. Fint er det😊

Anonymkode: c8ca7...0a8

Skrevet

Flott navn:) 

AnonymBruker
Skrevet

Fint navn. Forbinder det med ei god venninne fra videregående.

Anonymkode: f9485...93e

AnonymBruker
Skrevet

Synes det er veldig kjedelig. Høres ut som en grå mus. 

Anonymkode: 49667...fda

• Liker 2
Skrevet (endret)

Lite spennende og kjedelig navn. Møtt utallige Mari'er opp gjennom. Liker bedre Marie eller Maria.

Endret av miaw
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, miaw skrev:

Lite spennende og kjedelig navn. Møtt utallige Mari'er opp gjennom. Liker bedre Marie eller Maria.

Har du møtt flere Mari'er enn Maria og Marie? :hakeslepp:

• Liker 1
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du møtt flere Mari'er enn Maria og Marie? :hakeslepp:

Nei jeg har møtt mange av de og, ca samme som Mari vil jeg tro. Men jeg liker de navnene mye bedre.

Skrevet

Glad i kokos og vurderer å kalle datteren Coco pga det, faktisk. :hoho: Dette må jo være tull? Og er det ikke det, styr unna det navnet. Det er nesten å be om mobbing å bruke det navnet. Tenk bare når de skal synge "jeg gikk en tur på stien" i barnehagen eller på skolen. Navnet skjemmer ingen sies det, men ett sted går grensen. Ville heller brukt navnet på et dyr. Hamstrene Coco og Kokos hadde vært litt kult da. :) 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Coco er feiende flott, særlig i kombinasjon med et etternavn som for eksempel Hansen eller Stenberg. 

Anonymkode: b78f0...039

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nydelig navn! Foreslår i så fall mellomnavnet Pops i tillegg.

Anonymkode: 10fee...0ca

• Liker 6
Skrevet

Eneste ulempen med det navnet jeg kan komme på, er at du låser yrkesvalget hennes. Med et slikt navn MÅ hun jo bli stripper.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Fint navn dersom man ønsker et mobbeoffer, blir jo enkelt å kalle personen kokko med det navnet :fnise:

Anonymkode: 0e3d5...f61

• Liker 1
Skrevet

Ikke til mennesker. Ser på navnet som et hunde- eller kattenavn.

Skrevet

Nydelig :nordvesta:

Skrevet

Liker den franske uttalelsen. Syngende. Ellers synes jeg Maria og Marie er pene navn også. 

AnonymBruker
Skrevet

Navnet er egentlig fint, men jeg forbinder det dessverre med den verste mobberen i oppveksten min. 

Anonymkode: 6f7df...d3b

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo i og for seg et fint navn. Men jeg har negative assosiasjoner med det, så jeg ville aldri gitt det navnet til datteren min. 

Anonymkode: 4ba32...f12

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...