Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Zacairas?

Med Z og ikke S.

Anonymous poster hash: f184f...9a9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I samme gruppe som Chlamydia Herpez.

Anonymous poster hash: a1681...574
  • Liker 23
Skrevet

Likte det ikke. Selve navnet er fint, men ikke skrivemåten!

kjenner en som heter Sakarias, hvorfor skrive det så innviklet som mulig?

• Liker 1
Gjest caramiacaramella
Skrevet

Det synes jeg var et grusomt navn. Misliker Sacharias også.

Skrevet

Zacairas?? Hvor finner man slike navn? På planeten HjernenErDød? Sorry, men for meg ble dette et tulle-navn, kunne vært ok på en liten veskehund.

• Liker 7
Skrevet

Zacairas?? Hvor finner man slike navn? På planeten HjernenErDød? Sorry, men for meg ble dette et tulle-navn, kunne vært ok på en liten veskehund.

Enig.

Gjest pærecider
Skrevet (endret)

Sleng på Phrankh, Ztian, Zwein og Phether-Jeremiahzz så blir det hele komplett. Nå skal jeg kalle bikkja mi Phido Tazzen, bare for å uttrykke at dette er en unik og spesiell hund. Altså... Hva er greia med ph, z eller ekstra h'er i helt vanlige, greie navn? Har selv et navn med diverse ekstra bokstaver. Et ork å måtte stave det hver gang noen må skrive navnet mitt.

Endret av pærecider
Skrevet

Sakarias, helt uten fantasifulle skrivemåter er helt kurant. Skal du absolutt putte på bokstaver og skrivemåter som er typisk i det norske språk så gjør du det bare vanskelig for barnet.

• Liker 2
Skrevet

Nå står det Zacairas der da, hvilket ikke uttales likt som Sakarias. Men jeg synes fremdeles det var et helt forferdelig navnevalg.

Anonymous poster hash: d190d...2ec
Skrevet

Det er så fascinerende med nordmenn som ikke har fått med seg at s og z uttales forskjellig.

Anonymous poster hash: 536a3...485

• Liker 1
Skrevet

Renate?

Klarer ikke å bestemme meg for om jeg liker det eller ei.. Har funnet ut at vi venter ei jente, og jeg hadde bare guttenavn klare :P

Anonymous poster hash: 434eb...f29
Skrevet

Ikke noe særlig pent, men det fins verre

Skrevet

Renate er jo et helt greit navn det. Ikke noe jeg hadde valgt selv, men så er jo smaken forskjellig også :)

Skrevet

Hva synes dere om navnet Tone på en liten jentebaby? Kjedelig, fint, søtt, stygt?

Anonymous poster hash: 3c7eb...645
Skrevet

Det er et av de styggeste navnene jeg vet om, men folk har jo forskjellig smak.

Anonymous poster hash: 35ebe...f73
  • Liker 1
Skrevet

Skikkelig fjåsete og en belastning for barnet.

Anonymous poster hash: cc83d...5d5
  • Liker 2
Skrevet

Huff! Hvorfor synes dere det er så stygt?

TS

Anonymous poster hash: 434eb...f29
Skrevet

White trash-navn.

Anonymous poster hash: 7fa75...dd9
  • Liker 1
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...