Olava Skrevet 28. januar 2018 #5081 Skrevet 28. januar 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ingvild eller Vilde? Anonymkode: 9935b...72b To kjempefine navn, men jeg stemmer på Vilde
BeautyB Skrevet 28. januar 2018 #5084 Skrevet 28. januar 2018 På 25.1.2018 den 21.36, AnonymBruker skrev: Hva tror dere om Elian som guttenavn? Så det som forslag for en del sider siden og det er noe ved ved som festet seg. Eller Eliana til jente?! Anonymkode: 6dfc7...4c2 Begge var fine, litt uvanlig, men jeg liker sånt.
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2018 #5086 Skrevet 29. januar 2018 8 minutter siden, BekymretMøy skrev: Candice? Sure. Om du har adresse i Las Vegas eller Georgia, US. Anonymkode: ca1cc...a8a 4
Mynona Skrevet 29. januar 2018 #5087 Skrevet 29. januar 2018 Tråden er ryddet for tulleinnlegg. Mynona, mod. 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2018 #5088 Skrevet 29. januar 2018 9 timer siden, BekymretMøy skrev: Candice? Swanepoel..? Ikke min navnesmak selv om dama er helt fantastisk nydelig! Anonymkode: 1a3ce...99d
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2018 #5089 Skrevet 30. januar 2018 Hva heter søsteren/broren til Mathilda? Anonymkode: eab1f...f23
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2018 #5090 Skrevet 30. januar 2018 Tips til jentenavn og guttenavn som passer til Magnus? 🙂 Anonymkode: 03234...4e8
luinne Skrevet 30. januar 2018 #5091 Skrevet 30. januar 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Tips til jentenavn og guttenavn som passer til Magnus? 🙂 Anonymkode: 03234...4e8 Magnus og Amalie Magnus og Matilde Magnus og Daniel Magnus og Edvin 2
Millimani Skrevet 30. januar 2018 #5092 Skrevet 30. januar 2018 6 hours ago, AnonymBruker said: Hva heter søsteren/broren til Mathilda? Anonymkode: eab1f...f23 Johannes Jonathan Kristoffer Marius Elias Benjamin Kasper Josefine Celine Simone Linnea Mille Jannike Charlotte Selma 3 hours ago, AnonymBruker said: Tips til jentenavn og guttenavn som passer til Magnus? 🙂 Anonymkode: 03234...4e8 Trym Martin Daniel Adrian Julian Elias Tobias Erlend Halvor Matilde Anniken Annika Elise Kristine Linnea Charlotte Madelen 2
våren14 Skrevet 31. januar 2018 #5093 Skrevet 31. januar 2018 Må nesten bare høre hva andre tenker jeg... om evt for like navn på to søstre... Har en Maiken fra før - elsker navnet - oppkalt etter sin mormor. Lillesøster kommer snart, men har så vanskelig for å finne navn vi liker som ikke blir veldig likt storesøsters. Akkurat nå kan jeg se for meg at lillesøster heter Mia, men funker det med Maiken og Mia når de tross alt ikke er tvillinger liksom? To år mellom de. 1
luinne Skrevet 31. januar 2018 #5094 Skrevet 31. januar 2018 37 minutter siden, våren14 skrev: Må nesten bare høre hva andre tenker jeg... om evt for like navn på to søstre... Har en Maiken fra før - elsker navnet - oppkalt etter sin mormor. Lillesøster kommer snart, men har så vanskelig for å finne navn vi liker som ikke blir veldig likt storesøsters. Akkurat nå kan jeg se for meg at lillesøster heter Mia, men funker det med Maiken og Mia når de tross alt ikke er tvillinger liksom? To år mellom de. Jeg likte det veldig godt! De klinger bra og er i samme gate uten å være samme navnet. Mia og Mie blir noe annet. 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2018 #5095 Skrevet 31. januar 2018 7 minutter siden, våren14 skrev: Må nesten bare høre hva andre tenker jeg... om evt for like navn på to søstre... Har en Maiken fra før - elsker navnet - oppkalt etter sin mormor. Lillesøster kommer snart, men har så vanskelig for å finne navn vi liker som ikke blir veldig likt storesøsters. Akkurat nå kan jeg se for meg at lillesøster heter Mia, men funker det med Maiken og Mia når de tross alt ikke er tvillinger liksom? To år mellom de. Om du skal ha min ærlige mening synes jeg ikke navnene passer særlig bra sammen.. Er ikke så glad i at søskennavn skal ha samme bokstav, men vet mange liker dette.. synes Mia er veldig kort i forhold til Maiken sån estetisk sett.. Maiken er vel et tysk navn og Mia med hebraisk opprindelse tror jeg, ikke det at det trenger å ha noe å si. Foreslår: Maiken og Caroline Maiken og Philippa Maiken og Elisabeth Maiken og Birgitte Maiken og Sarah Maiken og Camilla Maiken og Andrea Maiken og Ellinor Maiken og Ulrike Maiken og Esther Maiken og Charlotte Maiken og Isabelle Maiken og Yvonne Maiken og Fiona Maiken og Helena Maiken og Sophia Maiken og Celine/a Maiken og Karina Maiken og Elise Maiken og Amalie Med samme forbokstav foreslår jeg Maiken og Miriam/Mirjam Maiken og Merle Maiken og Marion Maiken og Mariel Maiken og Mirelle Maiken og Martine Maiken og Malin Maiken og Madelen Maiken og Monica Maiken og Michelle Anonymkode: 1a3ce...99d
Ella1 Skrevet 31. januar 2018 #5096 Skrevet 31. januar 2018 På 30.1.2018 den 7.59, AnonymBruker skrev: Hva heter søsteren/broren til Mathilda? Anonymkode: eab1f...f23 Han heter Alfred 👫 1
våren14 Skrevet 31. januar 2018 #5097 Skrevet 31. januar 2018 2 timer siden, luinne skrev: Jeg likte det veldig godt! De klinger bra og er i samme gate uten å være samme navnet. Mia og Mie blir noe annet. Takk for svar! Ser meningene er ulike, men sånn er det jo med navn. 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Om du skal ha min ærlige mening synes jeg ikke navnene passer særlig bra sammen.. Er ikke så glad i at søskennavn skal ha samme bokstav, men vet mange liker dette.. synes Mia er veldig kort i forhold til Maiken sån estetisk sett.. Maiken er vel et tysk navn og Mia med hebraisk opprindelse tror jeg, ikke det at det trenger å ha noe å si. Foreslår: Maiken og Caroline Maiken og Philippa Maiken og Elisabeth Maiken og Birgitte Maiken og Sarah Maiken og Camilla Maiken og Andrea Maiken og Ellinor Maiken og Ulrike Maiken og Esther Maiken og Charlotte Maiken og Isabelle Maiken og Yvonne Maiken og Fiona Maiken og Helena Maiken og Sophia Maiken og Celine/a Maiken og Karina Maiken og Elise Maiken og Amalie Med samme forbokstav foreslår jeg Maiken og Miriam/Mirjam Maiken og Merle Maiken og Marion Maiken og Mariel Maiken og Mirelle Maiken og Martine Maiken og Malin Maiken og Madelen Maiken og Monica Maiken og Michelle Anonymkode: 1a3ce...99d Mannen liker Malin Gjør forsåvidt jeg også! Vet det er rart med samme forbokstav.. skjønner ikke hvorfor jeg liker det egentlig. Men så føles det kanskje litt riktig bare...? Vi får se.
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2018 #5098 Skrevet 31. januar 2018 1 time siden, våren14 skrev: Takk for svar! Ser meningene er ulike, men sånn er det jo med navn. Mannen liker Malin Gjør forsåvidt jeg også! Vet det er rart med samme forbokstav.. skjønner ikke hvorfor jeg liker det egentlig. Men så føles det kanskje litt riktig bare...? Vi får se. Det er vel ikke spesielt rart med samme forbokstav, mange som liker det og velger det til hele søskenflokken. Var bare min personlige mening at jeg foretrekker ulik bokstav og at ikke navn rimer for mye eller har samme ending, men de er bare meg. Mange velger jo også navn som rimer så der er smaken forskjellig. Synes Maiken og Malin klinger bedre og ser bedre ut på papiret rent estetisk. For meg blir Maiken og Mia litt rart, liksom litt i ubalanse pga Mia er så kort, virker mer som et kallenavn. Men Mia er et søtt navn da, men synes det passer bedre til korte navn som Oda, Erle, Iben, Nora, Siri, Guro, Lotte, Ella osv.. Anonymkode: 1a3ce...99d
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2018 #5099 Skrevet 31. januar 2018 Maren eller Iselin ? Anonymkode: 3d1fe...d18
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2018 #5100 Skrevet 31. januar 2018 1 time siden, våren14 skrev: Takk for svar! Ser meningene er ulike, men sånn er det jo med navn. Mannen liker Malin Gjør forsåvidt jeg også! Vet det er rart med samme forbokstav.. skjønner ikke hvorfor jeg liker det egentlig. Men så føles det kanskje litt riktig bare...? Vi får se. Andre forslag på M: Maiken og Mathilde Maiken og Margrethe Maiken og Mariann Maiken og Mallin Maiken og Maren Maiken og Margott Maiken og Maud Maiken og Møyfrid Maiken og Mathea Maiken og Målfrid Maiken og Mone/a Maiken og Mina Maiken og Magda(lena) Maiken og Marthe Hehe ikke at alle disse navnene er helt min gate, men smaken er som baken Anonymkode: 1a3ce...99d
Fremhevede innlegg