Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Like grusomme begge to!!

Anonymous poster hash: 21f5d...e1b

Gi deg.

Anonymous poster hash: 53c14...761

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns begge to var fine, litt spesielle, men veldig fine for det. Tror nok at jeg hadde valgt Hermine.

Jepp, en Harry Potter-fan, her :D

• Liker 5
Skrevet

Jeg synes Hermine er veldig lite pent. Hr. Mine, liksom. Jeg synes faktisk Anabelle er penere.

• Liker 1
Skrevet

Anabelle er vakkert, mens Hermine er søtt :)

Skrevet

Anabelle er søtt, men også jålete og klissete på en norsk jente. Hermine er bare jålete, så av de to ville jeg valgt Hermine.

Anabelle er helt vanlig i engelsktalende land.

Anonymous poster hash: 805b8...222
Skrevet

Jeg likte ingen av navnene.

Hvordan har du tenkt å uttale navnene? Anabell eller HERMine?

• Liker 1
Skrevet

Gi deg.

Sier bare det jeg mener. Grusomme navn!

• Liker 1
Skrevet

Sier bare det jeg mener. Grusomme navn!

Spørsmålet var hvilke av de vi synes hun burde velge, ikke om de var grusome eller ei.

Skrevet

Herbelle eller Anamine.

Anonymous poster hash: 00a93...8d4
  • Liker 7
Skrevet

likte anabelle :) Hermine blir litt for "harry potter" hvis du skjønner. sett litt for mye på det å ser ikke på det navnet som noe serlig :P

Anonymous poster hash: 887ad...f36
Skrevet

Spørsmålet var hvilke av de vi synes hun burde velge, ikke om de var grusome eller ei.

Ingen av de! Fornøyd?

• Liker 3
Skrevet

Ingen av de! Fornøyd?

Hva er vitsen med å i det hele tatt svare, hvis du ikke skal bidra med noe so faktisk kan være til hjelp for TS? Valget står mellom de to navnene, så hvis du synes ingen av de er fine, så er det ikke noe vits å si det, for det er fortsatt er et av de hun skal velge.

• Liker 5
Skrevet

Min første tanke var at det ikke kan være enkelt å bli enige om et navn, om dere har så forskjellig smak! Jeg personlig liker best Hermine.

Anonymous poster hash: 6a877...cc4
Skrevet

Om jeg måtte velge ett av de to så hadde jeg valgt Hermine.

Har dere kun to alternativer?

På alle tre barna her i hus så har navnet vi ble enig om blitt endret så snart vi så barnet. En ser raskt om det er en Hermine, Anabelle eller kanskje en Tomine som er kommet til verden.

Skrevet

Jeg ville valgt Hermine, synes det er nydelig :)

Skrevet

Om jeg måtte velge ett av de to så hadde jeg valgt Hermine.

Har dere kun to alternativer?

På alle tre barna her i hus så har navnet vi ble enig om blitt endret så snart vi så barnet. En ser raskt om det er en Hermine, Anabelle eller kanskje en Tomine som er kommet til verden.

Det er veldig sant :)

Gjest AnneShirley
Skrevet

Dersom ingen av dere liker den andres alternativ, så kan det faktisk være greit å lete etter et nytt alternativ. Jeg vet godt hvilket av disse navnene jeg foretrekker, men ser ikke poenget med å si det her siden enighet mellom foreldrene ikke har noe med å "få flertallet på Kvinneguiden" å gjøre.

• Liker 4
Gjest Yellowrose
Skrevet

Synes Hermine er et flott navn, jeg! :heiajente: og ellers er jeg ganske enig med moren din, hehe..
Anabelle høres noe polsk eller russisk ut, synes jeg.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...