Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
28 minutes ago, AnonymBruker said:

Jeg er gravid, men vet ikke kjønn enda. Før jeg ble gravid elsket jeg å tenke på navn, men nå har det stoppet litt. 

Navn jeg liker er: 

Sonja, Julia, Louise, Olivia, Selma, Alma, Saga

Jacob, Albert, Sebastian, Aksel, David, Elias 

Samboer liker søte jentenavn (feks Emma) og tidløse og stekte (hans ord) guttenavn (feks Erik). 

Forslag til noen mellomting? 

Anonymkode: 98c3d...b31

Julia og Selma, David og Elias er mine favoritter blant dine :) 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er gravid, men vet ikke kjønn enda. Før jeg ble gravid elsket jeg å tenke på navn, men nå har det stoppet litt. 

Navn jeg liker er: 

Samboer liker søte jentenavn (feks Emma) og tidløse og stekte (hans ord) guttenavn (feks Erik). 

Selma, Olivia, Saga og Alma☺️

Sebastian og Albert☺️

Flotte navn!

Forslag fra meg: 

Anna, Emilie, Vilde, Mia

Brage, Oskar, Aksel

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Navn jeg liker er: 

Glemte forslag fra meg visst:

Vilja
Lea
Thyra
Anna
Mia
Silje
Simone
Matilde
Alvilda
Charlotte

Daniel
Joakim
Adrian
Gaute
Tristan
Sander
Trym
Hjalmar
Waldemar
Johannes

Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Navn jeg liker er: 

Her må jeg si at Julia og Louise, Aksel og David møter begges preferanser.

Anonymkode: 4b0a7...aef

Skrevet

Hei!

Jeg har nettopp funnet ut at jeg er gravid, og lurer nå på om noen har tips til navn som passer til Tobias og Emil?

Jeg tipper det er gutt, men trenger forslag til begge to.

Anonymkode: 8e02d...757

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hei!

Jeg har nettopp funnet ut at jeg er gravid, og lurer nå på om noen har tips til navn som passer til Tobias og Emil?

Jeg tipper det er gutt, men trenger forslag til begge to.

Anonymkode: 8e02d...757

Aksel, Morten, Robin, Magnus, Nils, Kristoffer

Nora, Mia, Amalie, Emilie, Sara, Julie/a, Oda, Ada, 

Jeg kjenner til to tvillingguttepar som heter Emil og Robin samt Kristoffer og Tobias, så for meg klinger disse navnene sammen naturlig nå. 

Skrevet

Har en liten nøtt! Trenger forslag til oppkalling av Edith? Vil så gjerne kalle opp etter mormor, men synes Edith direkte ikke passer. Setter pris på hjelp!

Anonymkode: d2076...58c

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har en liten nøtt! Trenger forslag til oppkalling av Edith? Vil så gjerne kalle opp etter mormor, men synes Edith direkte ikke passer. Setter pris på hjelp!

Edina, kanskje? Ikke samme "type" navn, men det burde være lett å se at det er oppkalling. Edel? Evt. kan du ha Edith som andre fornavn?

Anonymkode: 90e12...898

• Liker 1
Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

Edith kommer nok fram i lyset igjen snart :) Akkurat som Selma, Klara, Edel, Esther...de er tatt opp fra skuffen :) 

• Liker 3
Skrevet
På 27.9.2017 den 20.36, AnonymBruker skrev:

Navn jeg liker er: 

Jeg vil nå si at både Olivia, Selma og Alma er ganske søte navn. Og Sebastian og David er nokså tidløse, særlig sistnevnte med tanke på at det stammer fra bibelen. Men mine forslag er: 

Ellinor (kan kalle jenta Ella eller Ellie for kortere, søtere navn), Vilja, Oline, Elise, Alva, Amanda, Siri, Elida

Magnus, Jonathan, Alexander, Johan, Julian, Tobias, Daniel, Henry/Henrik 

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vanskelig navn å finne et alternativ til egentlig. Edith vil kanskje uansett komme på moten igjen, det er jo en del av trenden å grave opp gamle navn nå. Et alternativ kan jo være å bruke et anagram av Edith, altså at du bare har et navn med de samme bokstavene som i Edith. Kommer ikke på noe i farten, men kan jo hende du finner noe du liker da. 

• Liker 2
Skrevet
On 9/29/2017 at 4:57 PM, AnonymBruker said:

Jeg liker Edith veldig godt da. Ellers kan vel Edle, Elise, Ella el Edie kunne være oppkalling. Evt Judith?

Anonymkode: ff249...a46

• Liker 1
Skrevet

Jeg elsker navnet Sonja, synes det er så fint!
Men... blir det for dumt, når Dronningen tross alt heter det, og er veldig i live?

Anonymkode: f1fe6...e25

Skrevet
45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men... blir det for dumt, når Dronningen tross alt heter det, og er veldig i live?

Hvorfor, har hun monopol på navnet? Kjenner mange som heter Sonja alt fra barnehagebarn til 90 åringer...

Anonymkode: 1a3ce...99d

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Det er jo opp til deg. 

Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Nei det synes jeg virkelig ikke. Det er jo flere Sonjaer, ikke minst Sonja Henie. 

Anonymkode: ff249...a46

Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Absolutt ikke dumt. Folk kaller jo ungene sine både Victoria, Sverre, Ingrid, Elizabeth, osv osv, selv om både kronprinsessen i Sverige, våre egne kronprinsbarn og dronningen i England er veldig i live den dag i dag. De kongelige er til syvende og sist bare mennesker de også, og de har ikke førsteretten på navna sine. Bruk Sonja hvis du vil, det er et nydelig navn :) 

• Liker 2
Skrevet

Forslag til jentenavn som passer til Adam? Tvillinger. Har vurdert Sofie, men synes det blir dumt med topplistenavn.. 

Anonymkode: 373c1...27c

Skrevet
56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Forslag til jentenavn som passer til Adam? Tvillinger. Har vurdert Sofie, men synes det blir dumt med topplistenavn.. 

Anonymkode: 373c1...27c

Anja?  Eller vil du ikke ha samme bokstav?

Eva :fnise: 
Caroline
Ida

Anonymkode: 9331e...4d8

Skrevet
På 2.10.2017 den 21.02, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde ikke koblet det mot dronningen i det hele tatt. Svigermor heter Sonja og det gjør en kolllega også. Og hunden til en bekjent :ler: 

Anonymkode: 9331e...4d8

• Liker 1
Skrevet

Hva synes dere om Eilert? 

Anonymkode: 81e06...8c5

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...