Millimani Skrevet 27. september 2017 #4781 Skrevet 27. september 2017 28 minutes ago, AnonymBruker said: Jeg er gravid, men vet ikke kjønn enda. Før jeg ble gravid elsket jeg å tenke på navn, men nå har det stoppet litt. Navn jeg liker er: Sonja, Julia, Louise, Olivia, Selma, Alma, Saga Jacob, Albert, Sebastian, Aksel, David, Elias Samboer liker søte jentenavn (feks Emma) og tidløse og stekte (hans ord) guttenavn (feks Erik). Forslag til noen mellomting? Anonymkode: 98c3d...b31 Julia og Selma, David og Elias er mine favoritter blant dine
WilhelmineAmalie Skrevet 27. september 2017 #4782 Skrevet 27. september 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg er gravid, men vet ikke kjønn enda. Før jeg ble gravid elsket jeg å tenke på navn, men nå har det stoppet litt. Navn jeg liker er: Sonja, Julia, Louise, Olivia, Selma, Alma, Saga Jacob, Albert, Sebastian, Aksel, David, Elias Samboer liker søte jentenavn (feks Emma) og tidløse og stekte (hans ord) guttenavn (feks Erik). Forslag til noen mellomting? Anonymkode: 98c3d...b31 Selma, Olivia, Saga og Alma☺️ Sebastian og Albert☺️ Flotte navn! Forslag fra meg: Anna, Emilie, Vilde, Mia Brage, Oskar, Aksel
Millimani Skrevet 27. september 2017 #4783 Skrevet 27. september 2017 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg er gravid, men vet ikke kjønn enda. Før jeg ble gravid elsket jeg å tenke på navn, men nå har det stoppet litt. Navn jeg liker er: Sonja, Julia, Louise, Olivia, Selma, Alma, Saga Jacob, Albert, Sebastian, Aksel, David, Elias Samboer liker søte jentenavn (feks Emma) og tidløse og stekte (hans ord) guttenavn (feks Erik). Forslag til noen mellomting? Anonymkode: 98c3d...b31 Glemte forslag fra meg visst: Vilja Lea Thyra Anna Mia Silje Simone Matilde Alvilda Charlotte Daniel Joakim Adrian Gaute Tristan Sander Trym Hjalmar Waldemar Johannes
AnonymBruker Skrevet 28. september 2017 #4784 Skrevet 28. september 2017 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er gravid, men vet ikke kjønn enda. Før jeg ble gravid elsket jeg å tenke på navn, men nå har det stoppet litt. Navn jeg liker er: Sonja, Julia, Louise, Olivia, Selma, Alma, Saga Jacob, Albert, Sebastian, Aksel, David, Elias Samboer liker søte jentenavn (feks Emma) og tidløse og stekte (hans ord) guttenavn (feks Erik). Forslag til noen mellomting? Anonymkode: 98c3d...b31 Her må jeg si at Julia og Louise, Aksel og David møter begges preferanser. Anonymkode: 4b0a7...aef
AnonymBruker Skrevet 28. september 2017 #4785 Skrevet 28. september 2017 Hei! Jeg har nettopp funnet ut at jeg er gravid, og lurer nå på om noen har tips til navn som passer til Tobias og Emil? Jeg tipper det er gutt, men trenger forslag til begge to. Anonymkode: 8e02d...757
luinne Skrevet 28. september 2017 #4786 Skrevet 28. september 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hei! Jeg har nettopp funnet ut at jeg er gravid, og lurer nå på om noen har tips til navn som passer til Tobias og Emil? Jeg tipper det er gutt, men trenger forslag til begge to. Anonymkode: 8e02d...757 Aksel, Morten, Robin, Magnus, Nils, Kristoffer Nora, Mia, Amalie, Emilie, Sara, Julie/a, Oda, Ada, Jeg kjenner til to tvillingguttepar som heter Emil og Robin samt Kristoffer og Tobias, så for meg klinger disse navnene sammen naturlig nå.
AnonymBruker Skrevet 29. september 2017 #4787 Skrevet 29. september 2017 Har en liten nøtt! Trenger forslag til oppkalling av Edith? Vil så gjerne kalle opp etter mormor, men synes Edith direkte ikke passer. Setter pris på hjelp! Anonymkode: d2076...58c
AnonymBruker Skrevet 29. september 2017 #4788 Skrevet 29. september 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Har en liten nøtt! Trenger forslag til oppkalling av Edith? Vil så gjerne kalle opp etter mormor, men synes Edith direkte ikke passer. Setter pris på hjelp! Anonymkode: d2076...58c Edina, kanskje? Ikke samme "type" navn, men det burde være lett å se at det er oppkalling. Edel? Evt. kan du ha Edith som andre fornavn? Anonymkode: 90e12...898 1
Millimani Skrevet 29. september 2017 #4789 Skrevet 29. september 2017 5 hours ago, AnonymBruker said: Har en liten nøtt! Trenger forslag til oppkalling av Edith? Vil så gjerne kalle opp etter mormor, men synes Edith direkte ikke passer. Setter pris på hjelp! Anonymkode: d2076...58c Edith kommer nok fram i lyset igjen snart Akkurat som Selma, Klara, Edel, Esther...de er tatt opp fra skuffen 3
Olava Skrevet 29. september 2017 #4790 Skrevet 29. september 2017 På 27.9.2017 den 20.36, AnonymBruker skrev: Jeg er gravid, men vet ikke kjønn enda. Før jeg ble gravid elsket jeg å tenke på navn, men nå har det stoppet litt. Navn jeg liker er: Sonja, Julia, Louise, Olivia, Selma, Alma, Saga Jacob, Albert, Sebastian, Aksel, David, Elias Samboer liker søte jentenavn (feks Emma) og tidløse og stekte (hans ord) guttenavn (feks Erik). Forslag til noen mellomting? Anonymkode: 98c3d...b31 Jeg vil nå si at både Olivia, Selma og Alma er ganske søte navn. Og Sebastian og David er nokså tidløse, særlig sistnevnte med tanke på at det stammer fra bibelen. Men mine forslag er: Ellinor (kan kalle jenta Ella eller Ellie for kortere, søtere navn), Vilja, Oline, Elise, Alva, Amanda, Siri, Elida Magnus, Jonathan, Alexander, Johan, Julian, Tobias, Daniel, Henry/Henrik 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Har en liten nøtt! Trenger forslag til oppkalling av Edith? Vil så gjerne kalle opp etter mormor, men synes Edith direkte ikke passer. Setter pris på hjelp! Anonymkode: d2076...58c Vanskelig navn å finne et alternativ til egentlig. Edith vil kanskje uansett komme på moten igjen, det er jo en del av trenden å grave opp gamle navn nå. Et alternativ kan jo være å bruke et anagram av Edith, altså at du bare har et navn med de samme bokstavene som i Edith. Kommer ikke på noe i farten, men kan jo hende du finner noe du liker da. 2
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2017 #4791 Skrevet 1. oktober 2017 On 9/29/2017 at 4:57 PM, AnonymBruker said: Har en liten nøtt! Trenger forslag til oppkalling av Edith? Vil så gjerne kalle opp etter mormor, men synes Edith direkte ikke passer. Setter pris på hjelp! Anonymkode: d2076...58c Jeg liker Edith veldig godt da. Ellers kan vel Edle, Elise, Ella el Edie kunne være oppkalling. Evt Judith? Anonymkode: ff249...a46 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2017 #4792 Skrevet 2. oktober 2017 Jeg elsker navnet Sonja, synes det er så fint! Men... blir det for dumt, når Dronningen tross alt heter det, og er veldig i live? Anonymkode: f1fe6...e25
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2017 #4793 Skrevet 2. oktober 2017 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg elsker navnet Sonja, synes det er så fint! Men... blir det for dumt, når Dronningen tross alt heter det, og er veldig i live? Anonymkode: f1fe6...e25 Hvorfor, har hun monopol på navnet? Kjenner mange som heter Sonja alt fra barnehagebarn til 90 åringer... Anonymkode: 1a3ce...99d
Millimani Skrevet 2. oktober 2017 #4794 Skrevet 2. oktober 2017 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg elsker navnet Sonja, synes det er så fint! Men... blir det for dumt, når Dronningen tross alt heter det, og er veldig i live? Anonymkode: f1fe6...e25 Det er jo opp til deg.
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2017 #4795 Skrevet 2. oktober 2017 2 hours ago, AnonymBruker said: Jeg elsker navnet Sonja, synes det er så fint! Men... blir det for dumt, når Dronningen tross alt heter det, og er veldig i live? Anonymkode: f1fe6...e25 Nei det synes jeg virkelig ikke. Det er jo flere Sonjaer, ikke minst Sonja Henie. Anonymkode: ff249...a46
Olava Skrevet 3. oktober 2017 #4796 Skrevet 3. oktober 2017 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg elsker navnet Sonja, synes det er så fint! Men... blir det for dumt, når Dronningen tross alt heter det, og er veldig i live? Anonymkode: f1fe6...e25 Absolutt ikke dumt. Folk kaller jo ungene sine både Victoria, Sverre, Ingrid, Elizabeth, osv osv, selv om både kronprinsessen i Sverige, våre egne kronprinsbarn og dronningen i England er veldig i live den dag i dag. De kongelige er til syvende og sist bare mennesker de også, og de har ikke førsteretten på navna sine. Bruk Sonja hvis du vil, det er et nydelig navn 2
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #4797 Skrevet 4. oktober 2017 Forslag til jentenavn som passer til Adam? Tvillinger. Har vurdert Sofie, men synes det blir dumt med topplistenavn.. Anonymkode: 373c1...27c
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #4798 Skrevet 4. oktober 2017 56 minutter siden, AnonymBruker skrev: Forslag til jentenavn som passer til Adam? Tvillinger. Har vurdert Sofie, men synes det blir dumt med topplistenavn.. Anonymkode: 373c1...27c Anja? Eller vil du ikke ha samme bokstav? Eva Caroline Ida Anonymkode: 9331e...4d8
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #4799 Skrevet 4. oktober 2017 På 2.10.2017 den 21.02, AnonymBruker skrev: Jeg elsker navnet Sonja, synes det er så fint! Men... blir det for dumt, når Dronningen tross alt heter det, og er veldig i live? Anonymkode: f1fe6...e25 Jeg hadde ikke koblet det mot dronningen i det hele tatt. Svigermor heter Sonja og det gjør en kolllega også. Og hunden til en bekjent Anonymkode: 9331e...4d8 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #4800 Skrevet 4. oktober 2017 Hva synes dere om Eilert? Anonymkode: 81e06...8c5
Fremhevede innlegg