Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Belle âme
Skrevet

Never mind. Så det andre svaret ditt nå. Aldri hørt før at folk liksom mobbes for hva navnet blir baklengs. Men det har vel med mental modenhet å gjørem

Anonymous poster hash: 3c324...a80

Har vært vitne til at 40-50 + gamle folk ler av navnet Agnes, fordi det er senga baklengs. + alle ungene som kommenterer det. Stakkars Lana.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vennina mi heter Lana. Fint navn.

Noe ala "Lana Olsen", så det høres fint ut.

Anonymous poster hash: 3f1c3...3ed
AnonymBruker
Skrevet

Never mind. Så det andre svaret ditt nå. Aldri hørt før at folk liksom mobbes for hva navnet blir baklengs. Men det har vel med mental modenhet å gjørem

Anonymous poster hash: 3c324...a80

Mental modenhet er vel noe av poenget her. Det er som regel barn som mobber. Hun vil bli mobbet som barn.

Anonymous poster hash: b5809...44f

AnonymBruker
Skrevet

Syns det er så teit med sånne argumenter som "ikke kall ungen din dette, da blir det mobbet". Hva med at vi slutter å gjøre det greit å mobbe da, og heller oppdrar unga våre til å være skikkelig folk, i stedet for å "godta" mobbinga ved å skulle unngå alt mulig i fare for mobbing?

Man ser det jo her også, på KG. Er en laaang tråd under barn og familie med VOKSNE folk som sitter og driter ut en haug med navn. Hva med å heller ikke være et r***høl, liksom?

Anonymous poster hash: 5e133...f10

• Liker 6
  • 5 uker senere...
Skrevet

Hva synes dere om navnet Anskar? For spesielt?

Anonymous poster hash: 65a64...d54

Skrevet

Jeg har forelsket meg i navnet Suzette :) Hva synes dere?

Anonymous poster hash: dee54...758
Skrevet

Finest av Audun/Amund/Åsmund?

Anonymous poster hash: c1e6e...383
Gjest Belle âme
Skrevet

Åsmund, og det er nydelig!

Skrevet

Audun!!

Skrevet

Jeg har forelsket meg i navnet Suzette :) Hva synes dere?

Anonymous poster hash: dee54...758

Jeg synes det er veldig stygt.

Definitivt for spesielt.

Åsmund! :jepp: 

Skrevet

Nei, fint.
Skrevet

Fint egentlig, men jeg er mer vant til å se med det g? Ansgar? 

Skrevet

Det skrives med g, da. Ansgar. Skal ungen din hete det, så må du i det minste skrive det riktig. 

Anonymous poster hash: 08260...4fc

Skrevet

Det skrives med g, da. Ansgar. Skal ungen din hete det, så må du i det minste skrive det riktig.  Anonymous poster hash: 08260...4fc

Ro ned, du. Navnet kan skrives på begge måter, har selv hatt et familiemedlem som het dette til mellomnavn skrevet med k. Så hadde da valgt med k om jeg skulle valgt dette, men er jo mer vanlig at det skrives med g, ja.

• 2 uker senere...
Skrevet

Hva syns dere om Anna? Vi liker litt tradisjonelle navn, og det kan dessuten uttales på de fleste språk. Også vil hun da bli oppkalt etter min farmor. Men jeg er litt redd for at folk skal tro vi har "tatt det" fra Frozen eller noe sånt.

Anonymous poster hash: 50531...3a2
Gjest Belle âme
Skrevet

Hva syns dere om Anna? Vi liker litt tradisjonelle navn, og det kan dessuten uttales på de fleste språk. Også vil hun da bli oppkalt etter min farmor. Men jeg er litt redd for at folk skal tro vi har "tatt det" fra Frozen eller noe sånt.

Trur ikkje så mange tenker Frozen, for det er eit såpass normalt navn. Eller, det spørs vel om eventuelle søsken heiter Elsa og Olaf 😅

Skrevet

Åja.. Haha :D

Husker vi på barneskolen skulle si navnet vårt baklengs. Haha. Anaal. Hadde blitt mye fnising men sånn er det. Ingen blir mobbet kun for et navn. Mobbere finner alltid noe å erte for.

Skrevet

Trur ikkje så mange tenker Frozen, for det er eit såpass normalt navn. Eller, det spørs vel om eventuelle søsken heiter Elsa og Olaf

Vi har en Elsa i familien også, som jeg før Frozen kom tenkte at det ville vært fint å kalle opp etter. Elsa er søsteren til min farmor. Broren til farfar heter faktisk Olaf, så.. Vi har egentlig hele gjengen i slekta :P 

• Liker 1
Gjest Belle âme
Skrevet

Vi har en Elsa i familien også, som jeg før Frozen kom tenkte at det ville vært fint å kalle opp etter. Elsa er søsteren til min farmor. Broren til farfar heter faktisk Olaf, så.. Vi har egentlig hele gjengen i slekta :P

Haha, fantastisk! 😂

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...