Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde tenkt på navnet Vebjørn, men nå er navnet "tatt", så trenger ispirasjon til alternativer for vår årelange favoritt... :(

Anonymous poster hash: d70b1...0e2

Vemund :)

• Liker 1
Skrevet

Eliander?

Anonymous poster hash: bbfd9...735

Jeg synes kanskje det er litt kjedelig, men det er jo smak og behag. Jeg har ikke så veldig sansen for disse moderne navnene som går igjen. Er kanskje nytt og oppfinnsomt akkurat nå, men om noen år kommer "alle" til ha hete det.

Anonymous poster hash: 2d1dc...5f1

Skrevet

Vemund :)

Kjempe fint spørr du meg :)

• Liker 1
Skrevet

Asta? Edith?

Anonymous poster hash: 85deb...170
Skrevet

Asta? Edith?

Edith likte jeg 😊

Gjest Belle âme
Skrevet

Asta? Edith?

Asta eller Åsta? Åsta er fint :)

Skrevet

Asta eller Åsta? Åsta er fint :)

mente Asta, Men Åsta er også fint :)

Gjest Belle âme
Skrevet

mente Asta, Men Åsta er også fint :)

Ja da så, Asta minner meg om astma, men det var litt søtt også egentlig :P

Skrevet

Asta? Edith?

Asta likte jeg ikke, men Edith er greit.

• Liker 2
Skrevet

Asta? Edith?

Liker begge.

• Liker 1
Skrevet

Hva synes dere om navnene Aurore Gabriella Pauline Mathilde?

Anonymous poster hash: f6e62...e4f
Skrevet

Aurore og Pauline høres unaturlig ut for meg, har lyst til å si Aurora og Paulina. Er personlig ikke begeistret for noen av dem, Matilde uten h er ok.

Anonymous poster hash: 46fb3...4f8

• Liker 2
Skrevet

Om jeg noen gang skulle få en sønn, er jeg fristet til å kalle ham Cornelius. Hva synes dere?

Om jeg skulle få en datter, har jeg ingen aning om hva hun skulle hete. Har mange navneideer, men klarer ikke å finne en klar favoritt.

Liker både Cornelia og Cornelius, men synes Cornelius høres så mye mer unikt ut!

Gjest Belle âme
Skrevet

Om jeg noen gang skulle få en sønn, er jeg fristet til å kalle ham Cornelius. Hva synes dere?

Om jeg skulle få en datter, har jeg ingen aning om hva hun skulle hete. Har mange navneideer, men klarer ikke å finne en klar favoritt.

Liker både Cornelia og Cornelius, men synes Cornelius høres så mye mer unikt ut!

Eg syns Cornelius er kjempefint! :)

Skrevet

Foretrekker heller Aurora og Paulina. Vil dog styre unna Pauline/Paulina om jeg skal velge selv. Mat(h)ilde står best uten h

Liker du Cornelius og Cornelia så er det jo bare å gå for ett av dem :)

• Liker 1
Skrevet

Vi er tre søstre på 20-31 år med samme lydending i navnene våre, mamma sier fortsatt feil navn hver gang vi samles :fnise:

Anonymous poster hash: 46fb3...4f8

-in ending? Kjenner tre søstre i det alderspennet som heter Eirin, Ingelin og Malin, og synes de er herlige søskennavn. Forskjellige men med tilhørigheten i boks.

Anonymous poster hash: 93145...09e

• Liker 1
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...