AnonymBruker Skrevet 14. januar 2015 #2281 Skrevet 14. januar 2015 Olivia er pent og fresht. Cilla blir litt mye kallenavn. Men kunne helt klart brukt det på hunden min:) Hmm. Det var ikke så dumt ☺️Anonymous poster hash: 1948b...877
Millimani Skrevet 14. januar 2015 #2282 Skrevet 14. januar 2015 at det hører hjemme på 70 tallet sammen med Linda og Stine Anonymous poster hash: 85deb...170 Stine er da mer 80-talls og 90-talls navn enn 70-talls. Etter min mening. Den eldste jeg kjenner som heter Stine er født i 1983, mens den yngste jeg vet om er født i 2004 Tusen takk, for jeg heter nemlig Janniche med CH Har aldri hørt om eller møtt noen som heter det med CH, skjønner ikke hva mamma tenkte på. TS Anonymous poster hash: 3d317...f95 Du kan jo bare velge å endre skrivemåten selv, send inn søknad til folkeregisteret. Eller bare si til folk at du foretrekker en av de andre skrivemåtene, og be dem akseptere det Jeg kjenner en gutt som heter Mads. Det var foreldrene som bestemte skrivemåten Mads. Selv foretrekker han å skrive Mats, og etter hva jeg vet har foreldrene akseptert det. Han er iallfall stor nok til å velge selv, men om han har endra det i folkeregisteret vet jeg ikke.
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2015 #2283 Skrevet 14. januar 2015 Hva tenker dere om Konstanse? :)Vi finner ingen andre vi liker bedre. Anonymous poster hash: 95441...38f Tungt, hardt og umusikalsk. Høres ut som et verktøy.Anonymous poster hash: f150c...19d 5
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2015 #2284 Skrevet 14. januar 2015 Joakim Daniel Adrian Elias Felix Magnus Kristian Lukas Ludvik Jonathan Markus Leander Filip Noah Sander Isak Jeg skjønner meg ikke på dere som plukker navn fra "Navnetoppen"?!? Samtlige navn du nevner har vært innom "10 på topp" de siste åra!Anonymous poster hash: f150c...19d 3
Frøken I Skrevet 14. januar 2015 #2285 Skrevet 14. januar 2015 Man kan da vel virkelig ikke kalle ungen sin for Skjalg? Anonymous poster hash: fd611...0a3 Jeg kjenner to som heter Skjalg:) Absolutt et navn man blir vant til! Og jeg liker norske navn! 2
geene Skrevet 14. januar 2015 #2286 Skrevet 14. januar 2015 Er det noen som har ide til et navn som passer etter Leah? Men ikke Leah Isadora
geene Skrevet 14. januar 2015 #2287 Skrevet 14. januar 2015 Hvilke av disse skrivemåtene liker du best: Jannicke, Jannikke eller Janniche. Anonymous poster hash: 3d317...f95 Jeg liker best Janneche
Gjest Veritaserum Skrevet 14. januar 2015 #2288 Skrevet 14. januar 2015 Er det noen som har ide til et navn som passer etter Leah? Men ikke Leah Isadora Leah Victoria Leah Sofie Leah Madelen Leah Michelle Leah Cathrine Leah Caroline Leah Isabell Leah Luise 1
Frøken I Skrevet 14. januar 2015 #2289 Skrevet 14. januar 2015 I utgangspunktet liker jeg navnet Leah, men synes det blir for jålete med enda et. Så hvis jeg skulle hatt med et mellomnavn, ville jeg nok prøvd å unngå at det blir for sukkersøtt/amerikansk/seoghør, ved å velge et litt stautere. Leah Margrete Leah Synnøve Leah Johanne Leah Ingebjørg Leah Kristine 2
Millimani Skrevet 14. januar 2015 #2290 Skrevet 14. januar 2015 Er det noen som har ide til et navn som passer etter Leah? Men ikke Leah Isadora Leah Nathalie Leah Jeanette Leah Susann Leah Isabel Leah Sofie Leah Matilde Leah Celine
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2015 #2291 Skrevet 15. januar 2015 Huff jeg må bare få klage litt, men min 'nabo' ( der de begge er norske) har prestert å kalle jentene sine for Mackenzie og Imogen... De gar i tillegg et supertraust norsk bondenavn til etternavn typ Ødegård. Skrekk og gru!Anonymous poster hash: 85deb...170 5
geene Skrevet 15. januar 2015 #2292 Skrevet 15. januar 2015 Leah Victoria Leah Sofie Leah Madelen Leah Michelle Leah Cathrine Leah Caroline Leah Isabell Leah Luise Tusen takk, det var mange gode!
geene Skrevet 15. januar 2015 #2293 Skrevet 15. januar 2015 I utgangspunktet liker jeg navnet Leah, men synes det blir for jålete med enda et. Så hvis jeg skulle hatt med et mellomnavn, ville jeg nok prøvd å unngå at det blir for sukkersøtt/amerikansk/seoghør, ved å velge et litt stautere. Leah Margrete Leah Synnøve Leah Johanne Leah Ingebjørg Leah Kristine Skjønner hva du mener, men vi har et etternavn på 3 bokstaver som ikke passer med Leah så må ha et mellomnavn.. hehe Er egentlig ganske skuffa for jeg bestemte meg for Leah for 15 år siden da jeg var 8,da var det ikke populært i hele tatt. Men nå når jeg er gravid så heterselvfølgelig "alle" det
Frøken I Skrevet 15. januar 2015 #2294 Skrevet 15. januar 2015 Skjønner hva du mener, men vi har et etternavn på 3 bokstaver som ikke passer med Leah så må ha et mellomnavn.. hehe Er egentlig ganske skuffa for jeg bestemte meg for Leah for 15 år siden da jeg var 8,da var det ikke populært i hele tatt. Men nå når jeg er gravid så heterselvfølgelig "alle" det Sånn hadde jeg det også!! En gang på barneskolen fikk vi i oppgave å tegne noen fra en historie i bibelen, og jeg fikk Lea!! (Uten h). Hadde ALDRI hørt det før, men det klang så mykt og fint, er kort og enkelt, så bestemte meg for å bruke det! Men nå er det for meg helt uaktuelt, dessverre... Det må være 15 år siden tror jeg...
Puny Skrevet 15. januar 2015 #2295 Skrevet 15. januar 2015 Sånn hadde jeg det også!! En gang på barneskolen fikk vi i oppgave å tegne noen fra en historie i bibelen, og jeg fikk Lea!! (Uten h). Hadde ALDRI hørt det før, men det klang så mykt og fint, er kort og enkelt, så bestemte meg for å bruke det! Men nå er det for meg helt uaktuelt, dessverre... Det må være 15 år siden tror jeg... Hvor legger dere trykket på Lea? På e eller a, det har jeg aldri skjønt?
Gjest Veritaserum Skrevet 15. januar 2015 #2296 Skrevet 15. januar 2015 Skjønner hva du mener, men vi har et etternavn på 3 bokstaver som ikke passer med Leah så må ha et mellomnavn.. hehe Er egentlig ganske skuffa for jeg bestemte meg for Leah for 15 år siden da jeg var 8,da var det ikke populært i hele tatt. Men nå når jeg er gravid så heterselvfølgelig "alle" det Slik er det hos meg også! Jeg har elsket Leah siden jeg var lita, og samme med Sean og William! Men nå så er det selvfølgelig populært, utrolig irriterende. 1
Millimani Skrevet 15. januar 2015 #2297 Skrevet 15. januar 2015 Hvor legger dere trykket på Lea? På e eller a, det har jeg aldri skjønt? Trykket ligger på e
Luna Skrevet 15. januar 2015 #2299 Skrevet 15. januar 2015 Jeg trodde aldri det skulle skje, men jeg har falt litt for vanlige, korte navn i det siste Anne Mia Ida 1
beige Skrevet 15. januar 2015 #2300 Skrevet 15. januar 2015 Jeg trodde aldri det skulle skje, men jeg har falt litt for vanlige, korte navn i det siste Anne Mia Ida Enig! Pene, enkle navn👍 1
Fremhevede innlegg