Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er nysgjerrig på hva dere synes om Omine? :)

Aldri hørt det før, veldig stygt, siden du spør. Hvorfor ikke Mine? Mina? Hva er greia med O'en? Hermine, men vil være orginal? Finn på noe bedre.

Anonymous poster hash: be178...cbf

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest Badabing
Skrevet

Aldri hørt det før, veldig stygt, siden du spør. Hvorfor ikke Mine? Mina? Hva er greia med O'en? Hermine, men vil være orginal? Finn på noe bedre.

Farmoren min het det, så det var i så fall med tanke på oppkalling.

• Liker 2
Skrevet

Farmoren min het det, så det var i så fall med tanke på oppkalling.

Ok, det er jo en god grunn. Men det gjør det jo ikke penere (igjen, du spurte, ) . Veldig sjeldent, da. Det er to gode poeng: oppkalling og sjeldent. Liker dere det, velger dere det.

Gjest Belle âme
Skrevet

Assosiasjoner til Sverre?

Anonymous poster hash: 06a3f...c06

Det er så inderlig pent! Eg virkelig elsker det navnet!

Gjest Badabing
Skrevet

Ok, det er jo en god grunn. Men det gjør det jo ikke penere (igjen, du spurte, ) . Veldig sjeldent, da. Det er to gode poeng: oppkalling og sjeldent. Liker dere det, velger dere det.

Hehe, det går greit. Jeg ville ikke spurt om jeg ikke tålte svaret, jeg vet det er uvanlig. Har ingen planer om barn foreløpig, bare var nysgjerrig. Vet at faren min ville vært verdens stolteste om vi hadde kalt opp etter moren hans.

Skrevet

Jeg er nysgjerrig på hva dere synes om Omine? :)

Jeg har aldri hørt det før, så tror jeg må smake litt på det før jeg vet helt sikkert, men sånn med en gang likte jeg det. Jeg liker det enda bedre når du sier det er oppkalling, for det er kjempekoselig!

Vel, det er jo et barn i kongefamilien. Det er også skummelt nærme "desverre", sånn hvis man tenker på mobbing. Ellers liker jeg det egentlig ikke selv, men det er et stødig navn.

• Liker 1
Skrevet

Kun positive assosiasjoner, men synes selv det passer bedre til eldre menn enn barn.

Skrevet

Hva med Magdele eller Magdeli? To sjeldne navn jeg liker veldig godt :) Disse navnene er fra 1800-tallet, og min oldemor hadde det ene navnet, mens ett av hennes barnebarn hadde det andre.

Skrevet

Hva med Magdele eller Magdeli? To sjeldne navn jeg liker veldig godt :) Disse navnene er fra 1800-tallet, og min oldemor hadde det ene navnet, mens ett av hennes barnebarn hadde det andre.

Jeg synes de føltes unaturlige å uttale.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg synes de føltes unaturlige å uttale.

Trykket ligger på (første) e, eller på g, litt avhengig av hvor i landet. Der oldemor kom fra var det Magdele og Magdeli, der hennes barnebarn var så uttalte de det Magdele og Magdeli

Endret av Millimani
Skrevet

Hva synes dere om disse navnene:
Leah
Mathea
Ida
Emma
------------
Scott
Liam
Sean
Oliver
Noah

Leah har alltid vært en favoritt hos meg, før var det Sean, men nå er det Scott.

Anonymous poster hash: 3d317...f95
Skrevet

Leah

Mathea

Ida

Emma

------------

Scott

Liam

Sean

Oliver

Noah

Leah har alltid vært en favoritt hos meg, før var det Sean, men nå er det Scott.

Forferdelige. Sean og Scott passer også veldig dårlig på norske barn.

• Liker 1
Gjest Belle âme
Skrevet

Hva synes dere om disse navnene: Leah MatheaIdaEmma------------ScottLiamSeanOliverNoahLeah har alltid vært en favoritt hos meg, før var det Sean, men nå er det Scott. Anonymous poster hash: 3d317...f95

Mildt sagt grusomme.

Om eg måtte velge, hadde eg valgt Mathea og Scott.

Skrevet

Leah

Mathea

Ida

Emma

------------

Scott

Liam

Sean

Oliver

Noah

Uthevet = :tommel:

Anonymous poster hash: 60f61...096

Skrevet

Hva med disse navnene:
Logan
Julian
Elian
Emilian

Michelle
Nathalie
Vanessa
Victoria
Emily

?

Skrevet

Elsker Engelske navn. så hva med disse:
Ariana
Kaylee

Elijah
Joshua
Tyler
Micha
Ian
Alan
Aaron
Dominic

Likte du noen av disse da?
Liker Ian, Aaron og Elijah veldig godt.
Jente navn er det vell Ariana, er ikke så keen på få jenter selv. liker best gutter, jenter er så bitchye og dramaqueens fra de er 5 år.

Skrevet

Leah

Mathea

Ida

Emma

------------

Scott

Liam

Sean

Oliver

Noah

Mathea, Ida, Oliver og Noah. Leah og Emma kan jeg også til en viss grad godta, men de andre guttenavnene er skikkelig æsj

Hva med disse navnene:

Logan

Julian

Elian

Emilian

Michelle

Nathalie

Vanessa

Victoria

Emily

?

Julian, Nathalie og Victoria.

Skrevet

Kun positive assosiasjoner, men synes selv det passer bedre til eldre menn enn barn.

nå blir barn voksne da......

• Liker 5
Skrevet

Hva syns dere om Elivia?

Anonymous poster hash: 1948b...877
Skrevet

nå blir barn voksne da......

Vel, ja, men først er de barn ganske lenge. Selv ville jeg ikke gitt mitt barn et navn som fikk meg til å tenke på gamle menn hver gang jeg sa det.

• Liker 1
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...