Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg liker godt Sverre, Kjetil og Arnstein.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har aldri sagt det er nørrønt jeg.

Hvorfor tok du det med da, når denne tråden handler om norrøne guttenavn?

• Liker 3
Skrevet

Hvorfor tok du det med da, når denne tråden handler om norrøne guttenavn?

Fordi jeg såg noen hadde skrevet det å jeg likte det :) Noen andre har kommentert at det ikke er norrønt lenger oppe så trenger ikke kommentere det igjen.

Skrevet

Fordi jeg såg noen hadde skrevet det å jeg likte det :) Noen andre har kommentert at det ikke er norrønt lenger oppe så trenger ikke kommentere det igjen.

Ok.....

Anonymous poster hash: 21024...bc4

Skrevet (endret)

Det var ingen andre som hadde skrevet hvor navnet kom fra. Dessuten hadde du ikke kommentert på feilen din enda, så det virket som om du ikke trodde på at navnet ikke var norrønt. Dermed var det naturlig for meg å svare, med tillegsinfoen.

Har du forresten aldri sett flere skrive det samme i en tråd før?

Endret av Hulderen
  • Liker 2
Skrevet (endret)

Det var ingen andre som hadde skrevet hvor navnet kom fra. Dessuten hadde du ikke kommentert på feilen din enda, så det virket som om du ikke trodde på at navnet ikke var norrønt. Dermed var det naturlig for meg å svare, med tillegsinfoen.

Har du forresten aldri sett flere skrive det samme i en tråd før?

Det har du rett i, beklager det. Endret av Frufly
Skrevet

Ask og Brage!

Anonymous poster hash: a01c4...679
Skrevet

Skage, Varg og Ravn.

Liker også Kolbein, men vet ikke om det er norrønt.

Skrevet

Kan dere ikke slutte å slå sammen alle navntrådene? Jeg synes det er fryktelig irriterende! Det blir få svar når tråden er så lang og forvirrende da ting av og til mister helt sammenhengen når tråder blir slått sammen.

Er det virkelig så ille at man på et forum som omhandler svangerskap og spedbarn har flere navntråder? Bryllupsforumet har mange tråder om kjoler, samliv mange om utroskap osv osv uten at tråder blir slått sammen av den grunn.

• Liker 17
Skrevet

Loke er et kult navn, men jeg kan for mitt bare liv ikke skjønne hvordan noen med et halvt snev av innsikt i norrøn mytologi kan kalle barnet sitt Loke. Like ille som å kalle han Lucifer omtrent....

• Liker 5
Skrevet

Loke er et kult navn, men jeg kan for mitt bare liv ikke skjønne hvordan noen med et halvt snev av innsikt i norrøn mytologi kan kalle barnet sitt Loke. Like ille som å kalle han Lucifer omtrent....

Uff, jeg er helt enig med deg! Husker det var en lang diskusjon her for en stund siden, fordi en bruker ville kalle sønnen sin Lucifer :daane:

• Liker 5
Skrevet

J
Barnefar liker Anabelle, mens jeg liker navnet Hermine.

Min mor syns Anabelle høres russisk ut(?)

Skrevet

Er det moren din som skal bestemme navn?

Anonymous poster hash: 0ad1e...e22
  • Liker 8
Skrevet

Annabelle er forresten fransk.

Anonymous poster hash: 0ad1e...e22
Skrevet

Barnets navn er din og farens sak ingen annen.. hva din mor måtte mene kan du bare drite i... Og btw, jeg synes de høres fine ut i denne rekkefølge :)

Skrevet

Like grusomme begge to!!

Anonymous poster hash: 21f5d...e1b
  • Liker 9
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...