Gjest Anonymous Skrevet 11. juli 2004 #1 Skrevet 11. juli 2004 Hei.. jeg har prøvd moussen fra St.Tropez, og det ble masse skjolder og striper. Brukte hansker og klappet på ganske mye. Peelet dagen før. Hva kan jeg ha gjort galt? Har fått inntrykk av at denne skal være relativt lett å få jevn.. Noen som har et godt forslag til hva jeg bør gjøre neste gang?.. glad for svar :-)
Gjest LineMerete Skrevet 11. juli 2004 #2 Skrevet 11. juli 2004 Hei! Vet ikke helt hva du kan ha gjort feil,men har noen tips til deg hva du kan gjøre hvis du har fått sjolder. Press saften av halv sitron der du har sjolder og la det virke en liten stund. Når du tar det vekk skrubber du lett. Det virker vanligvis altså.... Du skrev jo også at du smørte ganske tykt på... Tror ikke det er så veldig lurt. Heller flere tynne lag. Husket du å bruke godt med fuktighetskrem før selvbruningen?? Da metter du de tørre områdene slik at det ikke blir sjolder der. Ellers så kan du jo blande selvbruningskremen med en fuktighetskrem på for eksempel kne og albuer for der "hoper" fargen seg fort opp. Håper noe av dette hjelper deg til neste gang!!! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå