kenpet Skrevet 22. september 2014 #1 Skrevet 22. september 2014 Dette er ei tidligere klassekamerat av meg. Det er 2 år siden vi gikk i samme klasse. Plutselig begynte hun å skrive til meg på Facebook. Jeg skrev tilbake for å være høflig. Hun spurte om hun kunne få snappen min, og jeg tenkte "why not, kan jo ikke skade..." Det første som dukker opp er et bilde hvor hun ligger i senga uten BH med teksten: "You like? <3"... Hun sendte flere bilder. Jeg ble helt målløs. På Facebook skriver hun alt om tillit og at hun elsker kjæresten sin sååå høyt. Og det er det første hun sender til meg. Jeg har kjæreste selv, og kunne ikke tenkt meg noen andre. Takk og pris for at dama ikke var her da jeg åpnet snappen, for da kunne hun ha misforstått til de grader. Ikke har hun en pen kropp heller. Ble ikke tent - i det hele tatt. Er dette noe jeg skal blande meg i, og si fra til typen hennes? Har "dessverre" ikke bildene lagret, og har da ingen bevis. Jeg kan ikke spørre om hun kan sende nudes via Facebook heller, for da kan hun fort hevne seg på meg om jeg skulle vise bildene til typen hennes. Som f.eks screenshote den delen hvor jeg faktisk spør om nudes og sender den til dama... Denne jenta gjør meg kvalm. Elsker man kjæresten så høyt sender man ikke nudes til andre menn! Noen ganger lurer jeg på hva folk tenker med... Liker egentlig ikke å blande meg inn, men denne typen fortjener ikke dette...
AnonymBruker Skrevet 22. september 2014 #2 Skrevet 22. september 2014 Blokk henne/slett henne på snap, så sier du ifra til dama di. Hvis dere evt vil gjøre noe da for å si ifra til kjæresten så gjør dere det da sammen. Anonymous poster hash: dadd0...54b
Chloe- Skrevet 22. september 2014 #3 Skrevet 22. september 2014 Jeg ville tatt screenshot. Det ville hvertfall satt en støkk i henne.
Avalon Skrevet 22. september 2014 #4 Skrevet 22. september 2014 Du får beskjed når noen tar screenshot av en snap. Jeg hadde bare blokkert/ slettet henne, og sagt i en fb-melding at beklager men nakenbilder er ikke noe du ønsker å få. Skader ikke være ærlig med henne, ville ikke lagt meg oppi og gitt beskjed til hennes kjæreste.
AnonymBruker Skrevet 22. september 2014 #5 Skrevet 22. september 2014 Jeg synes utvilsomt du bør si fra til typen hennes. Den letteste utveien er jo å bare holde kjeft, men kjæresten hennes fortjener å få vite hva slags drittkjerring hun er og få mulighet til å komme seg unna allerede nå. Dette er jo neppe noe hun slutter med av seg selv, hvis hun er typen til å holde på med slikt mens hun er i et forhold, og jeg hadde ikke klart å leve særlig godt med å droppe å gi beskjed om det her. Å si "Sorry, vil ikke ha nakenbilder" og så holde tett om at denne dama holder partneren sin for narr er bare en enkel utvei og å ofre denne fyren for egen bekvemmelighet. Hadde også tenkt at jeg virkelig ikke ville satt pris på det hvis egen kjæreste bedrev sånt og jeg ikke fikk beskjed. I motsatt fall ender det jo fort med at han finner ut noe verre senere, og da blir det enda kjipere for denne fyren som da har investert enda mer tid og krefter i et forhold med en dame han ikke bør være i et forhold med. Du vet at han ikke bør være med denne dama og at hun ikke har problemer med å gå bak ryggen på ham, og da virker det for meg ganske åpenbart at man bør la fyren selv også få vite om det. Det er helt greit å "blande seg inn" her. Du gjør det jo ikke av noen egoistiske årsaker som helst, men for å sørge for at ikke en annen fyr lever i villfarelse om hva slags dritt dama gjør bak ryggen på ham. Si fra til ham. Om han så skulle være usikker på om du snakker sant vil han i hvert fall være obs på dette.Anonymous poster hash: 7419f...16d 1
Måndagsbarn Skrevet 22. september 2014 #6 Skrevet 22. september 2014 Jeg tenker ærlig talt at what comes around goes around. Er enig med vedkommende litt lenger opp her som skriver at du kanskje skal fortelle dette til din egen kjæreste, sånn at du slipper at dette kommer for en dag og så blir navnet ditt dratt inn - og kjæresten din vet ingenting og tror du er skyldig i noe. Fei for egen dør, med andre ord. Når det gjelder jenta, og kjæresten hennes, ville jeg faktisk bare gitt henne beskjed om at dette er uakseptabel oppførsel - det er mulig at hun ikke respekterer sin kjæreste, men du respekterer din, og du ønsker ikke bilder eller flørtende meldinger med henne. Du trenger ikke være ufin utover ærligheten, men hun fortjener å bli satt på plass. Det er tydelig at hennes grenser er utover det som de fleste regner for normale i et monogamt (såvidt vi vet) forhold. Jeg ville ikke tråkket i det potensielle vepsebolet det kan være å fortelle det til hennes kjæreste. Som du nevner har du ingen konkrete beviser, og det kan lede til mye dårlig i ditt eget forhold eller rundt dere - venner, kjæresten din kan kanskje oppleve beskyldninger fra denne karen eller dama, ogsåvidere. Det høres ut som det er potensielt mye drama i dette, og selv om denne mannen kanskje er uskyldig og fortjener bedre, så er det faktisk ditt eget forhold og deg selv du må sette først her. Du gjør din del ved å gi klar beskjed om at du ikke ønsker noe med denne dama og at hun bør sette forholdet sitt høyere. Du har ikke oppmuntret henne, du har ikke vært utro, og selv om du optimalt sett KAN fortelle dette til typen hennes og være en bra fyr, er det som nevnt mye å tape på dette. Skulle sjansen by seg der hun gjør noe liknende igjen, ta screenshots, kjør på, fortell fyren hva han har å hanskes med hjemme. Utrolig leit at folk velger å gjøre slike ting mot partnerne sine.
AnonymBruker Skrevet 22. september 2014 #7 Skrevet 22. september 2014 TS: jeg syns du høres ut som en bra kar! Blokk henne fra Snap, og hold deg laangt bort fra damer som det. Hold deg til kjæresten din :-) Anonymous poster hash: c5f83...a75
Gjest Blomsterert Skrevet 22. september 2014 #8 Skrevet 22. september 2014 Hvis du skal gjøre noe med dette,så er det å si fra at det her likte du ikke fordi hun har type. Hva er egentlig problemet med å si det,så lenge det er det du mener?? Stå for din mening og gi uttrykk for den. Kanskje hun faktisk tenker såpass langt at du slipper å snakke med kjæresten. Og husk : ofte er det budbringeren som blir skutt. Urettferdig JA,men samtidig forteller det at "å sladre"må en gjøre med omhu!
sunflower Skrevet 22. september 2014 #9 Skrevet 22. september 2014 Du får beskjed når noen tar screenshot av en snap. Jeg hadde bare blokkert/ slettet henne, og sagt i en fb-melding at beklager men nakenbilder er ikke noe du ønsker å få. Skader ikke være ærlig med henne, ville ikke lagt meg oppi og gitt beskjed til hennes kjæreste. Enig. Hadde også sagt ifra til egen kjæreste.
AnonymBruker Skrevet 23. september 2014 #10 Skrevet 23. september 2014 Med mindre det var et engangstilfelle og hun KAN ha sendt snapen til hele lista eller feil person (såvidt jeg vet kan man stille inn til å kun sende til 1 kontakt), så si til henne at du ikke syntes det er greit; både ubehagelig for deg selv da du har dame og ikke har etterspurt sånne bilder, og umoralsk av henne når hun har type. Du trenger såklart ikke si det på akuratt den måten, men si at "har ikke du type? jeg har ihvertfall dame og er ikke interessert i sånne bilder så kult om du stopper". Stopper hun ikke, si fra til typen hennes. Ingen fortjener å bli holdt bak lyset sånn. Anonymous poster hash: 68d96...44f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå