julie08 Skrevet 22. september 2014 #1 Skrevet 22. september 2014 Det er en gutt jeg driver og roter med. Vi bli kjent for litt over 2 mnd siden. Det tok lang tid før han begynte å prøve seg på sex, og etter første gangen vi har hatt sex så har vi hatt sex mange ganger på 3 uker. Jeg begynner å like han litt, men jeg vet ikke om han bare er ute etter sex. Vi har vært sammen 2 ganger edru, at jeg har kommet til han og da har han ikke prøvd på sex i det hele tatt. Men det er bare når han drikker at han tar initiativ. Det er da han sender mld/snap og sier: kom til meg i kveld osv. Han sier også: "har trent i dag, du kan kysse musklene mine neste gang", sånn på tull. Når vi er sammen da, så prater vi lenge sammen. Her om dagen sa han at han hadde lest at 21 var liksom grensa han skulle gå etter,og siden jeg er 18 år så var jeg i teorien for ung. Også tuller han hele tiden om at han har andre jenter før meg som han må kaste ut, men jeg vet at dette ikke er tilfelle. Sier han dette for å påpeke at dette kun er sex? Etter sex så holder han meg i hånda, koser med håret mitt og kysser meg. Han er litt vanskelig å skjønne seg på og han flørter mye med meg. Er det innafor av meg å si: du er vanskelig å skjønne seg på? Eller på hvilken måte kan jeg finne ut hva han egentlig vil uten å skremme han bort?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå