Lillemåltrost Skrevet 22. september 2014 #1 Skrevet 22. september 2014 (endret) Vil dere fortelle om første gangen dere kysset?? Det teller ikke med barnehagen, foreldre eller noe sånn. Men med en kjæreste Min første gang: Jeg hadde besøk av den nye kjæresten min. Vi var begge 16 år, og veldig forelsket. Vi satt i tv stua nede i kjelleren og så på film. Jeg satt i armkroken hans, og han holdt hendene sine rett på puppene mine jeg hadde ganske store pupper så det var vel kanskje ikke så rart at han holdt hendene sine der....haha...etterhvert bare kysset han meg haha, koselig han er jeg fortsatt sammen med, og vi venter tvillinger Vil dere fortelle om første gangen dere kysset?? Det teller ikke med barnehagen, foreldre eller noe sånn. Men med en kjæreste Min første gang: Jeg hadde besøk av den nye kjæresten min. Vi var begge 16 år, og veldig forelsket. Vi satt i tv stua nede i kjelleren og så på film. Jeg satt i armkroken hans, og han holdt hendene sine rett på puppene mine jeg hadde ganske store pupper så det var vel kanskje ikke så rart at han holdt hendene sine der....haha...etterhvert bare kysset han meg haha, koselig Endret 22. september 2014 av Lillemåltrost 1
minister-mio Skrevet 22. september 2014 #2 Skrevet 22. september 2014 Hyggelig tråd, men du bør sjekke ut de andre underforumene også. Denne passer også bedre i f. eks samlib og relasjoner
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå