Gå til innhold

Første kyss

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Vil dere fortelle om første gangen dere kysset?? Det teller ikke med barnehagen, foreldre eller noe sånn. Men med en kjæreste :)

Min første gang:

Jeg hadde besøk av den nye kjæresten min. Vi var begge 16 år, og veldig forelsket. Vi satt i tv stua nede i kjelleren og så på film. Jeg satt i armkroken hans, og han holdt hendene sine rett på puppene mine :) jeg hadde ganske store pupper så det var vel kanskje ikke så rart at han holdt hendene sine der....haha...etterhvert bare kysset han meg :) haha, koselig :)

han er jeg fortsatt sammen med, og vi venter tvillinger :)

Vil dere fortelle om første gangen dere kysset?? Det teller ikke med barnehagen, foreldre eller noe sånn. Men med en kjæreste :)

Min første gang:

Jeg hadde besøk av den nye kjæresten min. Vi var begge 16 år, og veldig forelsket. Vi satt i tv stua nede i kjelleren og så på film. Jeg satt i armkroken hans, og han holdt hendene sine rett på puppene mine :) jeg hadde ganske store pupper så det var vel kanskje ikke så rart at han holdt hendene sine der....haha...etterhvert bare kysset han meg :) haha, koselig :)

Endret av Lillemåltrost
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hyggelig tråd, men du bør sjekke ut de andre underforumene også. Denne passer også bedre i f. eks samlib og relasjoner

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...