April Skrevet 12. juli 2004 #21 Skrevet 12. juli 2004 Hadde ingenting å si for min del heller, tenkte faktisk ikke på det en gang! Men venninna mi hadde laget det på invitasjonen og da tenkte jeg at det var jo noe som kunne vært fint å bruke mer i forbindelse med bryllupet!
Prinsesse-vil-ikke Skrevet 12. juli 2004 #22 Skrevet 12. juli 2004 Vi har også laget et såkalt monogram med våre initialer. Ble utrolig fint! Vi skal la det gå igjen på alle våre trykksaker, og har brukt det i invitasjonen, bordkortene, sangheftet...og kanskje på takkekortene. Vet ikke om vi kommer til å bruke det senere, det ble laget først og fremst med tanke på bryllupet. Vi har laget trykksakene våre hos et trykkeri, som har preget monogrammet vårt i de ulike trykksakene - er utrolig lekkert. Synes ikke det er å ta seg selv høytidelig, det er bare en av mange måter å lage trykksaker på! Tanken på at de kongelige har brukt det har ikke slått meg, jeg har lenge visst at jeg har hatt lyst til å få laget monogram - helt uavhengig av hva de kongelige måtte foreta seg!
blyg Skrevet 13. juli 2004 #23 Skrevet 13. juli 2004 Vi hadde monogram! Dette var det broren min som designet, og det gikk igjen på invitasjon, kirkeprogram, bordkort og heftet som lå på bordet. Skal også på takkekortene. Vi hadde en oval ramme, rundt navnene våre som gikk litt inn i hverandre, og datoen under. Bak dette lå monogrammet (begges forbokstaver som gikk litt i hverandre) som et vannmerke. Vi synes det var en fin måte å personliggjøre alt litt, men hadde da ingen annen form for pynt på invitasjoner etc. Jeg ser ikke for meg at dette kommer til nytte senere, det var noe vi laget for bryllupets skyld. blyg
Martha Stewart Skrevet 16. juli 2004 #24 Skrevet 16. juli 2004 For dere som ønsker flere tips om hvordan et monogram kan se ut og hva det kan brukes på: Elegant Bride
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå