AnonymBruker Skrevet 22. september 2014 #1 Skrevet 22. september 2014 Skulle hatt meg en ny vinterjakke, og tenker på parajumpers longbear. Noen som har erfaringer med dem? Er de verdt over 7000,-? Noen som selger dem billigere enn det? Holder de deg varm på de kaldeste dagene, og hvordan er de i størrelsen? Må kjøpe på nett. Anonymous poster hash: 818ee...c38
AnonymBruker Skrevet 22. september 2014 #2 Skrevet 22. september 2014 Auch. Nå kommer pels-motstanderne snart på banen tenker jeg! Anonymous poster hash: f5c68...e8f 1
AnonymBruker Skrevet 22. september 2014 #3 Skrevet 22. september 2014 Auch. Nå kommer pels-motstanderne snart på banen tenker jeg! Anonymous poster hash: f5c68...e8f Her er jeg! TS: Har du sjekket ut fleischer couture? Et litt mer dyrevennlig alternativ. Billigere og finere enn parajumpers synes jeg Anonymous poster hash: a0887...37e 1
AnonymBruker Skrevet 22. september 2014 #4 Skrevet 22. september 2014 Skulle hatt meg en ny vinterjakke, og tenker på parajumpers longbear. Noen som har erfaringer med dem? Er de verdt over 7000,-? Noen som selger dem billigere enn det? Holder de deg varm på de kaldeste dagene, og hvordan er de i størrelsen? Må kjøpe på nett. Anonymous poster hash: 818ee...c38 Datteren min har nylig kjøpt den korte modellen. Hun betalte 7500,- for den. Tror den lange kostet 8500,- Men de hadde også en annen utgave, en mer dunaktig jakke, og den tror jeg kostet 7-7500,- Anonymous poster hash: af066...f78
Fredrik29 Skrevet 22. september 2014 #6 Skrevet 22. september 2014 Hvis man skal på storby-weekend er det mye å spare på disse jakkene mange steder. Kjøpte årets Parajumper-modell i Tallinn i forfjor for ca halv norsk pris. Når vi var i Paris i fjor var også Canada Goose og svea mye billigere enn her. I tillegg går man ofte turistrabatt og taxfree-refund
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå