AnonymBruker Skrevet 22. september 2014 #1 Skrevet 22. september 2014 Om du har gått fra en annen person og dere er fortsatt venner, har du allikevel lagt inn statuser, bilder ol av en evnt ny date? Eller har du venter med slikt for ikke å såre den forrige? Om det så bare var en date du hadde med den forrige? Jeg er redd for at eks-date skal tagge seg med en annen. I hvert fall med en gang. Og jeg tror jeg hadde venter noen uker på å tagge meg med en annen i respekt for forrige date (som fikk en sår avslutning). Tenker folk slik eller gir de faen? Eller gjør folk slik med vilje til og med? Anonymous poster hash: 7bbc1...949
dillyduzit Skrevet 22. september 2014 #2 Skrevet 22. september 2014 Jeg gir faen. Rett og slett, jeg er videre i livet og tar ikke forbehold for å såre en eks, om han har noe problem om at jeg har blitt tagget i bilder med en ny, så får han blokkere meg eller slette meg.
AnonymBruker Skrevet 22. september 2014 #3 Skrevet 22. september 2014 Håper ikke alle er som deg Anonymous poster hash: 7bbc1...949
AnonymBruker Skrevet 22. september 2014 #4 Skrevet 22. september 2014 Min ex la ut temmelig shady bilder av seg selv og den nye før det var slutt mellom oss (vi hadde vært sammen i 8 år). Det var ganske sårende, men jeg lot som ingenting. Jeg ville ikke gjort det samme selv. Om det ikke var for å gi noen et lite spark i rumpa ved å gjøre dem sjalu hvis jeg fortsatt var interessert.... noen ganger vet du ikke hva du har før det er borte. Andre ganger vet du ikke hva du ikke hadde før det er borte. Anonymous poster hash: 35ca4...237
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå