AnonymBruker Skrevet 22. september 2014 #1 Skrevet 22. september 2014 Hvordan klarer dere hverdagen økonomisk? Tid og råd til dere selv? Anonymous poster hash: 0c5d0...576
RavN Skrevet 22. september 2014 #2 Skrevet 22. september 2014 Jobber litt ekstra og har stål kontroll over økonomien. Budsjett satt opp så man ikke blir overrasket over noe som helst. Jeg setter av penger hver måned til de regningene som kommer seinere i år. Bufferkonto i tilfelle vaskemaskinen rykker feks
RavN Skrevet 22. september 2014 #3 Skrevet 22. september 2014 Å jeg har ansvar for 2 unger. 1 på 8 og en på 14.
AnonymBruker Skrevet 22. september 2014 #4 Skrevet 22. september 2014 Hei Lurer på det samme. Er på vei ut av ekteskapet, må derfor kjøpe leilighet, kanskje ny bil og jeg tjener 430.000,- i året. Vil jeg klare meg? Anonymous poster hash: 0c5d0...576 1
AnonymBruker Skrevet 22. september 2014 #5 Skrevet 22. september 2014 Hei Lurer på det samme. Er på vei ut av ekteskapet, må derfor kjøpe leilighet, kanskje ny bil og jeg tjener 430.000,- i året. Vil jeg klare meg? Anonymous poster hash: 0c5d0...576 430 er en bra lønn syns jeg, men i forhold til en del folk her inne som er så fin på det så er du vel lavtlønnet å regne . Og du får vel med deg egenkapital fra der hvor dere bor nå ? Du trenger 20 % for å kjøpe bolig. Du har null problemer å klare deg etter du har kjøpt boligen. Anonymous poster hash: 2a837...63a
smilo Skrevet 22. september 2014 #6 Skrevet 22. september 2014 Jeg hadde mindre i inntekt og 3 barn når jeg flyttet for 3 år siden. Jeg kjøpte også leilighet. Du klarer deg.
Gjest Blomsterert Skrevet 22. september 2014 #7 Skrevet 22. september 2014 Tenåringer krever en del,så mulig du må glemme deg selv en stund. Hvis du da ikke ser at de kan ha en jobb. Tid? Tenåringer er da mye sammen,eller på nett(på rommet)så vet ikke helt hva du mener her. Noe av det jeg faktisk savnet da mine var kommet i tenåra og åra deretter,var at de fortrakk annet selskap enn mitt! De var med venner så mye at jeg fikk nok tid til meg selv.
Gjest Mythic Skrevet 22. september 2014 #8 Skrevet 22. september 2014 Hei Lurer på det samme. Er på vei ut av ekteskapet, må derfor kjøpe leilighet, kanskje ny bil og jeg tjener 430.000,- i året. Vil jeg klare meg? Anonymous poster hash: 0c5d0...576 Det bør være null problem. Da jeg ble alene med to små, tjente jeg omtrent halvparten av det du gjør. Nå er det riktig nok mange år siden, men jeg hadde det ikke fett. Likevel klarte vi oss greit, og det var de beste årene i mitt liv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå