AnonymBruker Skrevet 22. september 2014 #1 Skrevet 22. september 2014 Jeg har en gammel bekjent som jeg har kjent i over ti år som jeg alltid har kunnet stole på, og som tidligere har støttet meg gjennom vanskelige tider. Vi har ikke så mye kontakt nå lenger, men i de senere to-tre årene har det av og til blitt utvekslet noen meldinger hvor vi forteller litt om hvasom skjer i livene våre, og et par-tre møter. Nå i sommer skjedde det noe i livet mitt som gjorde at jeg sendte meldinger med personen, og rådførte meg med vedkommende, noe som bestandig har vært greit. De første meldingene den ene dagen fikk jeg svar på, men da jeg noen uker senere igjen sendte mld var det ikke noe svar å få. Det som hadde skjedd i livet mitt og som jeg sendte meldinger om er av veldig stor betydning for meg, så jeg synes det er rart at jeg ikke har fått svar. Jeg har tidligere blitt sviktet flere ganger av andre og opplevd flere tillitsbrudd, så jeg reagerte ganske sterkt på dette. Synes at min bekjente i det minste kunne være et medmenneske og gi meg et kort svar om at det ikke passer å gi meg flere råd, dersom det er tilfelle. Hva tenker dere? Kan det være at personen bare har glemt å svare? Det høres kanskje ut som en bagatell, men det gnager virkelig på meg iom at jeg har stolt fullt og fast på dette mennesket. Anonymous poster hash: 678aa...8aa
Gjest Pito Skrevet 22. september 2014 #2 Skrevet 22. september 2014 Jeg får inntrykk av at du har brukt opp din besøkstid og at vedkommende ikke vet helt hvordan avvise på en god måte. Jeg vil råde deg til å holde deg unna og ikke sende flere meldinger 3
AnonymBruker Skrevet 22. september 2014 #3 Skrevet 22. september 2014 Hvorfor ikke ringe i stedet for å sende mld, om saken er så viktig? Spør rett ut, og si at om vedkommende ikke ønsker kontakt er det best å bare si det rett ut. Anonymous poster hash: 6e045...fda 2
AnonymBruker Skrevet 22. september 2014 #4 Skrevet 22. september 2014 Jeg har tidligere blitt sviktet flere ganger av andre og opplevd flere tillitsbrudd, så jeg reagerte ganske sterkt på dette. Synes at min bekjente i det minste kunne være et medmenneske og gi meg et kort svar om at det ikke passer å gi meg flere råd, dersom det er tilfelle.Anonymous poster hash: 678aa...8aa Jeg liker ikke helt det du skriver her. Du høres ut som en person som veldig lett setter deg selv i en offer-rolle. Lær deg at andre ikke skylder deg noenting, og at du selv må bidra positivt i andres liv, for at de skal orke å bidra positivt i ditt liv. Jeg tror du krever for mye av denne gamle bekjente, og at vedkommende rett og slett bare trekker seg unna fordi h*n ikke orker mer. Anonymous poster hash: d4159...1d5 2
AnonymBruker Skrevet 22. september 2014 #5 Skrevet 22. september 2014 Jeg har en gammel bekjent som jeg har kjent i over ti år som jeg alltid har kunnet stole på, og som tidligere har støttet meg gjennom vanskelige tider. Vi har ikke så mye kontakt nå lenger, men i de senere to-tre årene har det av og til blitt utvekslet noen meldinger hvor vi forteller litt om hvasom skjer i livene våre, og et par-tre møter. Nå i sommer skjedde det noe i livet mitt som gjorde at jeg sendte meldinger med personen, og rådførte meg med vedkommende, noe som bestandig har vært greit. De første meldingene den ene dagen fikk jeg svar på, men da jeg noen uker senere igjen sendte mld var det ikke noe svar å få. Det som hadde skjedd i livet mitt og som jeg sendte meldinger om er av veldig stor betydning for meg, så jeg synes det er rart at jeg ikke har fått svar. Jeg har tidligere blitt sviktet flere ganger av andre og opplevd flere tillitsbrudd, så jeg reagerte ganske sterkt på dette. Synes at min bekjente i det minste kunne være et medmenneske og gi meg et kort svar om at det ikke passer å gi meg flere råd, dersom det er tilfelle. Hva tenker dere? Kan det være at personen bare har glemt å svare? Det høres kanskje ut som en bagatell, men det gnager virkelig på meg iom at jeg har stolt fullt og fast på dette mennesket.Anonymous poster hash: 678aa...8aa Veldig opptatt og har glemt det bort, hadde vært min første tanke. Gjentar det seg, hadde jeg spurt. Anonymous poster hash: 3cc37...e99
Gjest Malanthor Skrevet 22. september 2014 #6 Skrevet 22. september 2014 Har sikkert glemt det eller/har havnet i spam folder eller lignende. Og du har helt rett i at man ihvertfall burde si at man ikke ønsker mere kontakt eller lignende og ikke bare la være å svare. Det er bare feigt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå