AnonymBruker Skrevet 22. september 2014 #1 Skrevet 22. september 2014 Hei Jeg har truffet en fyr i ca 1 måned nå. Jeg trenger forslag til hva vi kan finne på. Både han og jeg er litt tiltaksløse, og jeg vil ikke at han skal kjede seg med meg. Til nå har vi lagd mat sammen, sett på filmer/serier og drukket med felles venner. Men det blir kjedelig når vi gjør det samme hele tiden. Er det noen der ute som har noen forslag til hva vi kan på? Anonymous poster hash: f25c4...5c9
AnonymBruker Skrevet 22. september 2014 #2 Skrevet 22. september 2014 Gå turer i skog og mark, blir gode samtaler av slikt Anonymous poster hash: 18724...611
AnonymBruker Skrevet 22. september 2014 #3 Skrevet 22. september 2014 Reis på telttur, gå opp på en fjelltopp, lag mat sammen, spill et brettspill... Anonymous poster hash: f45d9...43e
Lollipops Skrevet 22. september 2014 #4 Skrevet 22. september 2014 Byturer (hvis kan er glad i å shoppe da), dra ut å spise lunsj, kino, trening... Anbefaler også å dra ut på tur sammen, føler man snakker sammen på en helt annen måte enn man gjør hjemme
Wiggins Skrevet 22. september 2014 #5 Skrevet 22. september 2014 Bowling, gå på quizkveld, eller hva med et godt gammeldags museumsbesøk? Sistnevnte fordrer at man har visse felles interesser. Hvis dere bor i Oslo har dere landets største utvalg av museer. - Teknisk museum har stadig spesialutstillinger - Sporveismuseet er artig å besøke, der får man se alle trikker og t-baner som har vært i bruk i Oslo gjennom tidene, sammen med litt historikk om de forskjellige vognene og utviklingen av trikk og t-bane i Oslo Google "museum Oslo", så finner dere en hel haug.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå