AnonymBruker Skrevet 22. september 2014 #1 Skrevet 22. september 2014 Det er to år siden det ble slutt. I hele disse to årene har jeg besøkt profilen til eksen gjevnlig, helst flere ganger for dagen. Bare for å se hva han driver med og hva han legger ut osv. Vi er ikke venner på Facebook men han har tydeligvis åpen profil. I går, så såg jeg at han svingte inn på en vei og jeg skulle egentlig helt annen vei men så ga jeg full gass og dro etter han. Tror jeg var oppe i 140 km i timen for å ta han igjen. Hehe. Bare for å vise meg frem. Jeg har overhode ikke følelser for han. Klart jeg er glad i han men det stopper der. Jeg merker at han vil ha meg tilbake med måten han snakket til meg på for ett år siden, så jeg burde slutte med å "oppsøke" han og følge med på han. Jeg har ny mann og elsker han. Men jeg vil slutte å henge meg opp i livet til eksen. Jeg er bare altfor nysgjerrig !! Og det går meg på nervene. Hvorfor skal jeg ha behov for å vise meg frem? Hvorfor søke han opp på Facebook flere ganger for dagen og kjøre etter han hvis jeg ser han ute på veien. Er ikke det litt psyko? Jeg elsker han jo ikke lenger. Hjelp meg til å forstå....Anonymous poster hash: 9677f...7af
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå