Olympia Skrevet 24. juni 2002 #1 Skrevet 24. juni 2002 Sitter her og tenker så det knaker,uten at det så langt har kommet noe godt ut av det. Så nå trenger jeg litt hjelp fra dere kreative damer. Lokalet hvor vi skal ha festen trenger noe ekstra pynt.Spesielt gangen/garderoben(som også inneholder en sofagruppe med røykeavdeling).Her er det røde mursteinsvegger,og that´s it.Det henger et speil på en av veggene,og så er det noen grønne planter.Men det ser jo såå trist ut! Er det noen som har noen gode ideer til hvordan vi kan pynte litt der? Det må ikke være for overdådig,og ikke koste veldig mye.Har tenkt litt på å kjøpe et langt stykke hvitt,tynt stoff og drapere det over døra inn til spisesalen.Og så få laga et skjold med sambos og mitt navn + dato og henge der.Men hvor får jeg tak i noe billig,hvitt stoff da? :-? Tror det kunne blitt ganske fint,men det trengs noe mer. Og så inne i spisesalen da.Der er veggene forsåvidt fargerike nok,men de er ganske bare.Det er murvegger,så det er ikke så lett å henge noe på dem.Går det eventuelt an å henge et eller annet ned fra taket?Er helt blank her jeg.Dette må heller ikke koste allverden. Og så en annen ting. Er det noen som vet om jeg kan få kjøpt papir-duker(sånne som ser ut som stoff) til runde og firkanta bord? Eller finnes de bare på rull? Ser fram til å få noen kreative svar.
Gjest Anonymous Skrevet 24. juni 2002 #2 Skrevet 24. juni 2002 Billig og pent stoff - IKEA Fest noen roser i! Skriv fine dikt på en papirrull, brenn kanten og lim det igjen på gråpapir, kjempestilig! Finn noen digre, gamle rammer og lim inn diverse bilder av dere selv.
Eia Skrevet 25. juni 2002 #3 Skrevet 25. juni 2002 Hei, hei. Hvitt bomull stoff er alltid billig på IKEA, der har de også andre stoffer som er av lettere kvalitet til en relativt billig penge. Ellers har de mye rart på Norsk Sengetøylager, det er iallefall hvert et forsøk. Har du tilgang til skog (på en eller annen måte), er det fint å pynte med ungbjørk på kjedelige vegger! Du fester bare hele treet opp etter veggen. Dette er jo litt avhengi av når på året man skal gifte seg. Men det er iallefall en rimelig måte å pynte på. Har du tilgang til en god fargeskriver kan dere printe ut bilder av dere som barn / ungdom / voksen og henge opp i en ramme, kjøpt eller selvlaget, rundt omkring i lokalet. Kanskje med pynt av et eller annet slag rundt. Lykke til :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå