AnonymBruker Skrevet 22. september 2014 #1 Skrevet 22. september 2014 Jeg er snart 19 år, og er så singel at det begynner å bli pinlig. Jeg har aldri vært i ett forhold, og det er ytterst få som har prøvd seg. Så og si alle venninnene mine har kjæreste, eller holder på med noen, og så har vi meg da. Det er så utrolig kjedelig, og jeg lurer på hva som er galt med meg. Jeg har vært veldig negativ tidligere. Eller nedstemt som legene kaller det. Tror at dette kan ha ødelagt mye for meg, for folk har jo så klart hørt om dette. Men jeg har forandret meg MYE det siste halvannet året, og blitt mye gladere og hyggeligere. Jeg har mye mer selvtillit, noe jeg alltid har manglet, og jeg ser egentlig helt ok ut. Med andre ord så tror jeg at det er personligheten som ødelegger for meg, men hvordan angriper man denne situasjonen? Anonymous poster hash: 7777f...4d5
AnonymBruker Skrevet 22. september 2014 #3 Skrevet 22. september 2014 Jeg er 24 og har aldri hatt type. Ikke noe galt med det. Jeg har vel aldri sett etter en å være sammen med heller, og trives veldig godt singel Anonymous poster hash: c95f4...d66 2
AnonymBruker Skrevet 22. september 2014 #4 Skrevet 22. september 2014 Hvordan kan man være så singel at det begynner å bli pinlig? Anonymous poster hash: a40e5...f3b 1
OppNedPåAlt Skrevet 22. september 2014 #5 Skrevet 22. september 2014 Jeg skjønner meg ikke på dere unge mennesker som er flaue av å være singel og aldri hatt et forhold. Livet er langt, stress ned! Bruk tid på viktigere ting, fokuser på deres egen velvære, og så vil slike ting komme litt av seg selv som regel. 3
AnonymBruker Skrevet 22. september 2014 #6 Skrevet 22. september 2014 Hvordan kan man være så singel at det begynner å bli pinlig? Anonymous poster hash: a40e5...f3b Det er når alle vennene forventer at man skal ha type, og det er jo ikke kjempegøy når alle venninene dine har kjæreste, og jeg sitter her helt alene. Alle andre har noen som prøver seg på seg, men jeg bare er der. Det er vanvittig kjipt Anonymous poster hash: 7777f...4d5 1
AnonymBruker Skrevet 22. september 2014 #7 Skrevet 22. september 2014 jeg er 20år og singel og forstår deg kjempe godt! Det er et press at du liksom skal ha type.. Anonymous poster hash: b6f0f...154 1
mrhost Skrevet 22. september 2014 #8 Skrevet 22. september 2014 (endret) Jeg skjønner utfordringen din, men du skal vite at det er mange i din situasjon. Dette er bare du selv som kan gjøre noe med. Ved å gå ut av komfortsosnen din være imøtekommende og oppsøke miljøer der de hentene du ønsker kontakt med er. Arrangementer, utesteder på byen, nettdating osv. Når du først er på de stedene er det også viktig at du faktisk tar initiativ til og kommuniserer med jentene. Tar du ikke initiativ skjer det ingenting. Synes du dette er litt skummelt/vanskelig i starten skal du vite at dette er forbigående. Det handler om og bli vant med det som alt annet nye ting vi foretar oss. Når det kommer til det kommunikasjonstekniske er det en større greie. Der du faktisk kan trene opp ferdigheter som gjør kommunikasjonen bedre/ flørtete. lykke til! Endret 23. september 2014 av mrhost
mrhost Skrevet 22. september 2014 #9 Skrevet 22. september 2014 Ps. Om du er jente gjelder selvfølgelig det samme bare omvendt.
Puny Skrevet 22. september 2014 #10 Skrevet 22. september 2014 19 er IKKE så singel at det begynner å bli pinlig! 40 og aldri hatt en kjæreste snakker vi rar.... Nyt tiden som singel! Det er nå du skal finne ut hvem du er og hva du vil uten at en kjæreste styrer deg, det er sikkert ikke det du vil høre nå, men om 10 år kommer du til å se at det er nå du skal leve!
AnonymBruker Skrevet 22. september 2014 #11 Skrevet 22. september 2014 Skulle ønske det var meg som var 19 og singel!! Nyt det :-)Anonymous poster hash: da813...23c 2
Gjest Hummels Skrevet 22. september 2014 #12 Skrevet 22. september 2014 (endret) Er det vennegjengen som skal bestemme om man har type eller ikke? Drit nå i andre. Lev ditt eget liv. Gode venner er der for venninna si uansett om hun er singel eller ikke. Glemmer ikke vennene selv om man er i et forhold. Ingen skal føle seg presset av gode venner til å måtte ha en kjæreste. Nyt heller singel livet. Nå får du gjøre akkurat hva du vil, og se på akkurat hvem du vil, og sikle etter akkurat hvem du vil! Endret 22. september 2014 av Blåtime
Okapi Skrevet 22. september 2014 #13 Skrevet 22. september 2014 Tja, jeg klarte å bli 25 før jeg fikk min første (og eneste) kjæreste, og kjenner iallefall fire stykker som har rundet 30 og aldri hatt en. 1
Oslomann71 Skrevet 22. september 2014 #14 Skrevet 22. september 2014 Har kjærestene til venninnene dine noen kjekke single kompiser så kan dere jo finne på noe alle sammen. fin sjanse til å vise at du har forandret deg. 1
AnonymBruker Skrevet 22. september 2014 #15 Skrevet 22. september 2014 jeg er 20år og singel og forstår deg kjempe godt! Det er et press at du liksom skal ha type.. Anonymous poster hash: b6f0f...154 Jeg merker ikke til presset. Jeg er 19 år. Anonymous poster hash: c011c...482
AnonymBruker Skrevet 22. september 2014 #16 Skrevet 22. september 2014 Nyt det at du er singel! Da kan du i allefall gjøre hva du vil uten å ta så mye hensyn til andre Flørt med de du vil, kos deg og ha det gøy :D Anonymous poster hash: d2f81...101
Wilma- Skrevet 22. september 2014 #17 Skrevet 22. september 2014 Hvordan fungerer singel-skalaen? Litt singel, halv singel, ganske singel, full singel, kjempe singel? 3
AnonymBruker Skrevet 22. september 2014 #18 Skrevet 22. september 2014 Antakelig finner du deg ikke type så lenge du desperat fokuserer på å lete etter en... "Finn deg sjæl", fyll livet med det som gir mening for deg, nyt hverdagene, og plutselig når du minst venter det kommer det tuslende en drømmeprins som synes du er perfekt. Anonymous poster hash: cad75...9ab
AnneSuss Skrevet 24. september 2014 #19 Skrevet 24. september 2014 Forstår godt følelsen din, men tro meg, det er ikke krise å være 19 år og fortsatt singel. Selv var jeg singel frem til jeg var 22 år og hadde frem til da mine egne psykiske ting å jobbe med. Jeg var ikke klar for å ha en kjæreste, og det tror jeg kanskje ikke du har vært heller. Bare slapp helt av, finn ut hvordan du trives med deg selv og tenk over hvilke kvaliteter du ønsker hos en eventuell kjæreste. Når du har funnet ut hvem DU er (høres veldig pompøst ut, jeg vet), så er det mye lettere å være trygg på seg selv og ikke bry seg så veldig om hva andre mener om deg. Og hvis muligheten dukker opp, så stol på magefølelsen din
AnonymBruker Skrevet 24. september 2014 #20 Skrevet 24. september 2014 Da jeg var 19 var alle like kjempesingle. Hva slags folk henger du med, egentlig? Anonymous poster hash: 85065...bd1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå