Gå til innhold

Kan jeg si dette til ham?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er en fyr på snapchat som har lagt meg til. Han er voksen og har barn, lurer på om han er gift også. Jeg har lite kjennskap til ham i virkeligheten. Fra dag en har han mast på meg om å få lettkledde bilder, hvorpå jeg har svart at jeg ikke holder på med sånt. Men han står på sitt og gir seg ikke. Nå er jeg lei og har lyst å spørre ham "Har du ikke barn og kone?" og hvis han svarer ja vil jeg skrive tilbake at han burde skamme seg. At han som har kone og barn ikke burde sitte å spørre andre om lettkledde bilder av andre jenter.

Jeg har ingenting å tape på dette, men jeg føler jeg blir litt frekk om jeg sier dette til ham.

Burde jeg?

Anonymous poster hash: 5b0f1...713
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skriv det.. for et nek

Anonymous poster hash: 69cc4...ad4
  • Liker 2
Skrevet

Hvorfor er du frekk? Synes han er rimelig frekk som spør etter de bildene.

Skrevet

Frekk? Hø hø... den grensa er krysset for lengst! Av ham!

Du kan spørre om hva du vil. Eller bare be ham om å ryke...

Skrevet

Bare si i fra du. Det er ikke frekt av deg å si ifra, det er frekt av han å holde på som han gjør, hvertfall når du har sagt nei flere ganger allerede i tillegg.

Gjest krokodillen
Skrevet

Virker som om du liker oppmerksomheten siden du ikke har slettet fyren for lenge siden

Skrevet

Når ble "hyggelig og sosial med ukjente folk" til "liker oppmerksomhet"? Er dette en særnorsk greie? At man ikke kan være hyggelig med andre uten at man blir anklaget for å like oppermksomheten?

Uansett, ja, si at han går over grensa om han har kone og barn, og at du ikke liker dette.
Han har godt av at noen minner ham på dette.

SÅ kan du slette ham.

Skrevet

Hvorfor gidder du å svare på det han skriver?

Anonymous poster hash: 96557...be0
  • Liker 1
Skrevet

Frekkheten er det han som står for selv. Gi han inn!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...