Gå til innhold

Gladtråd - hvorfor er akkurat DU fantastisk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ønsker å belyse verdien av å sette seg selv høyest og ønsker at så mange som mulig deler sine bra seg :)

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, jeg er ikke fantastisk, men jeg er søt og snill.

Skrevet

... fordi jeg er villig til å strekke meg langt for at mine kjære skal ha det fint.

Skrevet

Sliter ofte med usikkerhet og selvtillit, men trøster meg ofte med at jeg egentlig ikke er så verst. Kanskje ikke fantastisk, men er fornøyd med:

At jeg har mange goder venner som jeg er flink og ta vare på. Er flink i jobben min. Er snill og god med familien min. Jeg er trofast og lojal, steller meg fint og elsker å gjøre ting for at kjæresten min skal ha det godt.

Anonymous poster hash: 0c1ec...82a
  • Liker 1
Skrevet

Jeg er veldig opptatt av at mine nærmeste skal ha det så bra som mulig, og gjør som oftest alt jeg kan for at det skal være tilfelle.

Skrevet

Jeg er snill. Jeg får ofte høre at jeg er pen og har god humor. Jeg er modig, og jeg kan mange språk. (Jeg har mange dårlige sider også, men det er jo ikke dem denne tråden handler om,hehe).

Anonymous poster hash: e79c5...ff9
  • Liker 1
Skrevet

Fordi jeg er ærlig og åpen. Passer på at de rundt meg har det bra og stiller opp for de som trenger meg. Uansett hva det måtte være.

Skrevet

Fordi jeg er meg;)

Skrevet

Gjør absolutt alt for hunden min, og at ho skal ha det bra. Prislapp - ikke av betydning. :) Ofrer mye, men det er verdt det.

Anonymous poster hash: d89af...db6
Skrevet

.... fordi jeg er ærlig, positiv og lojal. Bryr meg om andre og ser til at de rundt meg har det bra.

Anonymous poster hash: 407e1...1ec

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...