Foxy Mary Skrevet 11. juli 2004 #1 Skrevet 11. juli 2004 Jeg fikk telefon fra min eldste bror som inviterte min kommende ektemann og meg på grilling, uten barn. Og da jeg skulle spørre mine foreldre om de kunne passe barna, så oppførte de seg meget merkelig. Da forstod jeg at noe var på gang. Og da jeg skulle hente nøklene til bilen fikk jeg beskjed fra min mor at "Dere må ikke kjøre før kl er 19.00." Da var det ikke lenger tvil. Og jeg hadde rett da jeg kom fram satt min svigerinne(som også er min forlover) og to gode venninner og ventet på terassen. Den som var overraska var min kommende ektemann. Han måtte kjøre hjem uten å få smakt grillmat, og hente ungene igjen fra mine foreldre. Så ventet det god vin og god mat, og masse jenteprat. Jeg fikk en kjempe gave et gavekort på et Spa, gjett om jeg gleder meg til det. Men jeg fikk det som jeg ville, jenter samlet hos en av oss med god drikke,snack's,jenteprat,musikk,god mat osv. For min svigerinne visste at jeg aldri ble med på å kle meg ut og gjøre pinlige ting. Jeg gifter meg den 24.07.04!!! Bare 13 dager igjen!!!! :-)
virre Skrevet 11. juli 2004 #3 Skrevet 11. juli 2004 Så koselig! Men din kommende ektemann var ikke klar over at dette var noe muffens? Tenker han ble passe lang i maska da han måtte dra hjem da...
Gjest Embla s Skrevet 11. juli 2004 #4 Skrevet 11. juli 2004 Det hørtes ut som et hyggelig utdrikningslag Tydelig at du har en forlover som kjenner deg og som vet hva du setter pris på, det er ikke alle som blir glad for å skulle selge kondomer eller kyss på Karl Johan
Sita Skrevet 11. juli 2004 #5 Skrevet 11. juli 2004 Et udrikningslag etter min smak: Hørtes koselig ut
magnhild Skrevet 11. juli 2004 #6 Skrevet 11. juli 2004 hørtes veldig koselig ut!! Slik vil jeg også gjerne ha det!!
liv Skrevet 11. juli 2004 #7 Skrevet 11. juli 2004 Hørtes koselig ut! (Det værste jeg måtte gjøre var å få fremmede til å lære meg vals)
Martha Stewart Skrevet 11. juli 2004 #8 Skrevet 11. juli 2004 Høres veldig bra ut! Jeg er heller ikke interessert i et tradisjonelt "utdritningslag"... Men det vet forloveren min også, så jeg er overhodet ikke redd for at hun skal arrangere noe jeg ville mislike! Drømmeutdrikningslaget mitt er på spa sammen med venninner (som Bentes i Bill mrk Bryllup)...
Gjest Tabby Skrevet 11. juli 2004 #9 Skrevet 11. juli 2004 Så flott at du fikk et utdrikningslag etter eget ønske da! :-)
Foxy Mary Skrevet 12. juli 2004 Forfatter #10 Skrevet 12. juli 2004 Jo,min kommende ektemann ble litt lang i maska da han måtte dra hjem. Han hadde gledet seg til en kveld uten barn og deilig grillmat,med god drikke til........ Så måtte han hjem og hente barna, så han spiste en Grandiosa isteden..................
~*Unni*~ Skrevet 12. juli 2004 #11 Skrevet 12. juli 2004 Dette hørtes koselig ut, slik som vårt utdrikninglag ble
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå