Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Det er skremmende hvor frekke mennesker kan være her inne på enkelte innlegg. Vi må vell bare akseptere at vi er forskjellige? For mennesker som legger ut uskyldige innlegg, får kommentarer i hytt og pine med nedlatende og ekle utsagn.

Spar dere, istedet for å dømme denne personen, istedet for å faktisk svare på det vedkommende ønsker å få svar på, så la vær. Jeg blir helt målløs over hvordan folk kan være mot hverandre over nett. Vis gjerne litt respekt for hverandre og vær profesjonell.

Endret av Krysstina
  • Liker 12
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Meh...blir litt mer snert i tråden om svarene er litt krasse.

Er så lei av denne påtatte høfligheten og snillismen.

Bare å gi gass i trådene!

Anonymous poster hash: d5995...b00
  • Liker 1
Skrevet

Syns mange er ekstremt kyniske, heldigvis er det fortsatt noen reflekterte svar å få.

• Liker 1
Skrevet

Man skal jo få lov til å si sin mening om en sak, men ofte blir det stygge personangrep istedet for å fokusere på faktisk tema

• Liker 3
Skrevet

Hvis normal folkeskikk for deg er påtatt, så bare gi gass du

• Liker 1
Skrevet

Man skal jo få lov til å si sin mening om en sak, men ofte blir det stygge personangrep istedet for å fokusere på faktisk tema

Er det spesielle tråder/underfora du tenker på eller er det generelt?

Anonymous poster hash: d4b09...45c

Skrevet

Ja. Det blir på en måte som at her inne kan man være sitt sanne jeg.

I det virkelige liv må man ta på seg høflighetsmasken og være snill og oppføre seg, ellers blir man ikke godtatt.

Pga at man får så mange heftige svar her inne, vitner det om at folk er bare seg selv. Bra å ha et sted man kan være seg selv, uten å måtte ta på seg snillismetrynet og høflighetsmasken.

Hvorfor tror du ellers folk svarer som de gjør her inne?

Skrevet

Enig! Reagerer spesielt der TS introduserer seg som en meget ung person, og så sitter voksne mennesker å lirer av seg den ene frekke kommentaren etter den andre...

PS

(Utidig er mitt yndlingsord!:P )

Skrevet

I det virkelige liv må man ta på seg høflighetsmasken og være snill og oppføre seg, ellers blir man ikke godtatt.

Pga at man får så mange heftige svar her inne, vitner det om at folk er bare seg selv. Bra å ha et sted man kan være seg selv, uten å måtte ta på seg snillismetrynet og høflighetsmasken.

Det er ikke sikkert at det er deres sanne ansikt.

Jeg har selv skrevet en dårlig kommentar for en stund siden,og jeg mente ingenting av det. Jeg hadde bare veldig dårlig dag, hatet dagen, hatet meg som hadde handlet dumt og var i kjempe dårlig humor..

Jeg tror at mange som skriver dritt gjør det fordi de kjeder seg eller fordi de er sine og vil få ut aggresjon, og ikke bare fordi det er deres sanne ansikt.

Skrevet

Hvis du er lei av den får du heller leve den ut in real life.

Anonymous poster hash: 5238f...821

Skrevet

Det er ikke sikkert at det er deres sanne ansikt.

Jeg har selv skrevet en dårlig kommentar for en stund siden,og jeg mente ingenting av det. Jeg hadde bare veldig dårlig dag, hatet dagen, hatet meg som hadde handlet dumt og var i kjempe dårlig humor..

Jeg tror at mange som skriver dritt gjør det fordi de kjeder seg eller fordi de er sine og vil få ut aggresjon, og ikke bare fordi det er deres sanne ansikt.

Det er jo deres sanne ansikt der og da.

Om jeg må blåse ut noe, er det mitt sanne jeg på det tidspunktet. Jeg er jo ikke en annen fordi jeg har en dårlig dag eller er forbannet? Det er likefullt meg.

Det du skriver om vil da ikke være annet enn ansvarsfraskrivelse. Som: "Jeg var ikke i humør, det er ikke meg". Eller: "Jeg pleier ikke gjøre sånn, det ligner ikke meg".

Feil. Det er uansett deg.

Skrevet

Det er jo deres sanne ansikt der og da.

Om jeg må blåse ut noe, er det mitt sanne jeg på det tidspunktet. Jeg er jo ikke en annen fordi jeg har en dårlig dag eller er forbannet? Det er likefullt meg.

Det du skriver om vil da ikke være annet enn ansvarsfraskrivelse. Som: "Jeg var ikke i humør, det er ikke meg". Eller: "Jeg pleier ikke gjøre sånn, det ligner ikke meg".

Feil. Det er uansett deg.

Men herregud da, det er jo nøyaktig det du skriver.

Folk "pådrar seg høflighet og det er ikke ekte",vel, jeg sier at sinne ikke alltid er ekte heller. hvorfor er det negative mer ekte enn det positive? fordi det høres mindre mer "real" ut?

• Liker 1
Skrevet

Folk "pådrar seg høflighet og det er ikke ekte",vel, jeg sier at sinne ikke alltid er ekte heller. hvorfor er det negative mer ekte enn det positive? fordi det høres mindre mer "real" ut?

Sigh....

Skrevet

Man skal da vell ikke behandle folk som dritt fordi om man er anonym? Greit at man sier seg uenig i en sak, eller at vedkommende har gjort noe dumt og kanskje mange reagerer på. Men er det da lov å rakke ned på personer fordi man ikke er sitt sanne jeg i virkeligheten? Eller synker du virkelig så lavt at nå når du sitter på KG så kan du rakke ned på personer fordi du faktisk er sånn, men du er anonym!? og ikke tørr å gjøre det med ditt sanne jeg i virkeligheten?

• Liker 1
Skrevet

Altså, jeg har jo laget en anonym tråd her selv, og vet hvordan det føles å bli rakket ned på, istedet for å faktisk få svar på det jeg var ute etter.

Skrevet

Dersom noen har en dårlig dag, ikke gå inn på KG for å rakke ned på andre!

Anonymous poster hash: 9dd11...b45

• Liker 1
Skrevet

Dersom noen har en dårlig dag, ikke gå inn på KG for å rakke ned på andre!

Anonymous poster hash: 9dd11...b45

enig i det

Skrevet (endret)

Det er bare lese litt på tråden om hun unge jenta som ble gravid med opptatt, eldre mann. Hun søker råd og får slengt opp i trynet at hun er et "skrev". Greit folk har meninger, men må man være så brutale?

Føyer til: i tråder hvor den ene har vært utro er det også utrolig stygge kommentarer. Som om de som har vært utro ikke skjønner at det var dumt gjort? Uten å få trøkka HORE/RASSHØL oppi trynet gang etter gang. Det må jo gjøre vondt, og jeg håper at de som har vært utro har vondt nok fra før.

Endret av inlovewith
  • Liker 1
Skrevet

Dessverre er det ikke så mange som kan være saklige og stå for det de sier uten å gjemme seg bak et anonymt skur.

Det er trist å se at så mange mennesker mangler hjerneceller, empati og generell forståelse for at alle ikke tenker som dem selv.

Men det er vel bare slik verden har blitt...? :)

• Liker 1
Skrevet

Det er bare lese litt på tråden om hun unge jenta som ble gravid med opptatt, eldre mann. Hun søker råd og får slengt opp i trynet at hun er et "skrev". Greit folk har meninger, men må man være så brutale?

Føyer til: i tråder hvor den ene har vært utro er det også utrolig stygge kommentarer. Som om de som har vært utro ikke skjønner at det var dumt gjort? Uten å få trøkka HORE/RASSHØL oppi trynet gang etter gang. Det må jo gjøre vondt, og jeg håper at de som har vært utro har vondt nok fra før.

Mulig de som er krasse i slike tråder har opplevd å være den som noen har vært utro mot? Vet hvor uendelig jævlig det er. Sliter mye enda etter 3 år. Vi har barn sammen som gjorde att jeg må samarbeide med han og jeg jobbet med jenta han var utro med. Så jeg kommer aldri til å ha noen form for sympati med sånne mennesker. Men holder meg også unna slike tråder her inne. Nettopp for att det gjør for vondt å lese.

Anonymous poster hash: 442f3...7d7

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...