Gå til innhold

Fine høstturer i Osloområdet med barn i ferien?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Vi har ikke råd til å reise på fjellet i høstferien denne gangen. Likevell lurer jeg på om det er noen fine høstturer i Osloområdet vi kan dra på? Gjerne noen topper? Finnes det? Vi har bil, og mulighet til å kjøre et par timer også for en fin tur.

Barnet er 8 år.

Håper på tips!

:-)

Anonymous poster hash: 3990c...a7b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gaustadtoppen blir akkurat en dagstur med bil fra Oslo!

Skrevet

Gaustadtoppen blir akkurat en dagstur med bil fra Oslo!

Takk Zereta!

Ja, jeg har tenkt litt på denne. Er det en fin tur også for barn? Jeg synes det ser litt sånn.. kjedelig ut på en måte.. Bare grå stein.. MEN, jeg har aldri vært der selv så det er mulig jeg tar kraftig feil! :-)

TS

Anonymous poster hash: 3990c...a7b

Skrevet

Takk Zereta! Ja, jeg har tenkt litt på denne. Er det en fin tur også for barn? Jeg synes det ser litt sånn.. kjedelig ut på en måte.. Bare grå stein.. MEN, jeg har aldri vært der selv så det er mulig jeg tar kraftig feil! :-) TS Anonymous poster hash: 3990c...a7b

Tja... Det er jo ganske bratt, nesten klatring på slutten, med masse løsstein, så det spørs jo hva du mener med kjedelig. Jeg tenker at for en 8 åring er det passe krevende. Det er mange barnefamilier som går der og så er det jo en helt utrolig utsikt på toppen! Det er en liten stue som selger vafler og kaffe på toppen, hvis det hjelper på motivasjonen ;) ( men jeg vet ikke åpningstidene på denne)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...