Gå til innhold

Valerina Forte mot uro

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har prøvd det?
Virker det tilskuddet?

Anonymous poster hash: e6f7a...1e8
Skrevet

Jeg bruker det om kveldene for å bli trøtt og sovne kjappere. Har slitt endel med tankespinn og uro etter at jeg har lagt meg. Tar 2 valerina på tidligkvelden, altså ei stund før jeg legger meg. Tar deretter to valerina når jeg har kommet meg i seng, og ligger å leser litt. Synes det hjelper veldig godt, og jeg har fått et mye bedre søvnmønster.

Har og testet det ut hvis jeg har følt generell uro i kroppen, og synes det virker.

Det skader ikke å prøve iallefall :)

Vil anbefale deg å bruke den som heter valerina forte, ikke den som heter valerina natt.

Skrevet

Leste at den skulle taes om kvelden, men kanskje på dagtid og?

Det finnes vel medisiner man kan få på resept av lege, men som da tar lengre tid med å virke?

Igår hadde jeg puls nok i over 100 og kroppen var tydeligvis ikke avslappet.
Hvert fall høyre enn normal hvilepuls.
Sånn er det vel å ha angst. :(

Skrevet

Det står bakpå pakken at den også kan brukes mot generell uro, iallefall valerina forte, usikker på valerina natt. Dosering står der.

Skrevet

Om den skal brukes utenom sengetid så bør man vel kanskje da bare ta 1 tablett om gangen? :)

Skrevet

Hvis jeg ikke husker helt feil (orker ikke gå på kjøkkenet å sjekke bakpå eska.....) så står det at du kan ta to på dagtid. Det slår deg jo ikke helt ut, du føler deg bare roligere :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...