AnonymBruker Skrevet 22. september 2014 #1 Del Skrevet 22. september 2014 Er bare nysgjerrig på hvor gode vilkår som finnes på slike kontoer. Mener da brukskontoen med kort og sparekonto dere bruker til buffer. Og er det noen gebyrer og/eller begrensninger på antall uttak pr år eller annet?Anonymous poster hash: 05d49...964 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2014 #2 Del Skrevet 22. september 2014 Sjekk https://www.finansportalen.no/Bank/Bankinnskudd Anonymous poster hash: ddf82...9ba 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
asterix Skrevet 22. september 2014 #3 Del Skrevet 22. september 2014 For meg er fleksibilitet viktig, så jeg har valgt kontoer med ubegrenset antall uttak og ingen krav til faste innskudd. Også viktig for meg at det ikke er noen gebyrer. Kun årsgebyr på bankkort på brukskontoen slik alle banker har. Jeg har brukskonto med kort med 2,8% rente og sparekonto med 3,25% rente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest FuturePrimitive Skrevet 22. september 2014 #4 Del Skrevet 22. september 2014 Brukskonto er det alltid lave renter på - ergo, ikke ha penger stående på brukskonto. Beste rente i dag er Nordax (ikke nettbank) og Bluestep finans (3,25) Har ingen begrensninger, da det er dumt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå