Gå til innhold

Feire 1 måned med verdens beste kjæreste

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har 1 månedsfeiring i dag med verdens fineste kjæreste. Noen som har noen tips til overraskelse, vi har et avstandsforhold:) Vi er begge veldig romantiske av oss.

Anonymous poster hash: 6e28c...f69
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må være ung og dum som tror at dette vil gå ?

Anonymous poster hash: ff2d6...9c5
  • Liker 8
Skrevet

"Verdens beste kjæreste" er ikke lov å si.

Feire en måned sammen, beklager men er dere 12 år eller noe?

• Liker 13
Skrevet

Feirer man 1 måned? Trodde de spesielle datoene var , et halvt år-et år-to-tre osv..

Men over til spørsmålet, lag en god middag sammen.

Skrevet

Hvodan kan du vite at det er verdens beste kjærest etter 1 mnd?! Man er enda i forelskesfasen og er veldig blind. Hvorfor feire hver mnd skjønner jeg ikke. Som du sier dere er i avstandsforhold. Har du overhodet truffet denne personen?

Anonymous poster hash: 1c856...97a
  • Liker 6
Skrevet

TS her, ja vi har kjent hverandre i flere måneder:) og vi er i midten av 20-begynnelsen av 30 årene:) Vi er veldig forelsket så derfor ønsker vi å markere at vi har vært sammen i en måned, spesielt når vi er i et avstandsforhold. Vet at det ikke er vanlig å feire 1 måned, men vi ønsker å markere det som en dag, vi er begge veldig romantiske av oss.

Skrevet

1 månedsfeiring faktisk.

Anonymous poster hash: eafee...cc5
  • Liker 1
Skrevet

TS her, ja vi har kjent hverandre i flere måneder:) og vi er i midten av 20-begynnelsen av 30 årene:) Vi er veldig forelsket så derfor ønsker vi å markere at vi har vært sammen i en måned, spesielt når vi er i et avstandsforhold. Vet at det ikke er vanlig å feire 1 måned, men vi ønsker å markere det som en dag, vi er begge veldig romantiske av oss.

Hadde du tenkt på det litt før kunne du ha bakt og sendt ham hjerteformede kjeks i posten. Eller sexy, parfymert undertøy og gavekort på massasje når dere treffes igjen. 1 månedsfeiring syns jeg uansett blir tåpelig, dere legger lista særdeles høyt. Litt skuffende etterhvert som tida går og dere både glemmer og driter i 1 månedsdager, blir bare å understreke at den mest intense forelskelsen har gått over.

Anonymous poster hash: eafee...cc5

• Liker 3
Skrevet (endret)

Skjønner ikke hvorfor dere må være så negative og nedlatende? svar heller på spørsmålet istedet for å bruke tid og energi på dumme kommentarer.

Skal dere være sammen denne dagen? for da kan dere ut å spise, gå en litt lengre tur, lag middag hjemme, dra på kino, tenn lys i stua og bare kos dere?

Endret av Krysstina
  • Liker 7
Skrevet

Skjønner ikke hvorfor dere må være så negative og nedlatende? svar heller på spørsmålet istedet for å bruke tid og energi på dumme kommentarer.

Skal dere være sammen denne dagen? for da kan dere ut å spise, gå en litt lengre tur, lag middag hjemme, dra på kino, tenn lys i stua og bare kos dere?

Tusen takk Krysstina for tips:) tror jeg skal overraske han med en god middag hjemme med stearinlys:)

Vet at det ikke er vanlig å feire 1 måned, og det er ikke slik at vi kommer til å feire hver måned som går. Men vi skal være sammen i dag og feire den, siden vi har avstandsforhold så ser vi det som ekstra spesielt å kunne feire slike dager og vise at vi setter pris på hverandre, det blir nok ikke likedan når vi får bo på samme sted:)

Gjest avocadoen
Skrevet

Hvodan kan du vite at det er verdens beste kjærest etter 1 mnd?! Man er enda i forelskesfasen og er veldig blind. Hvorfor feire hver mnd skjønner jeg ikke. Som du sier dere er i avstandsforhold. Har du overhodet truffet denne personen? Anonymous poster hash: 1c856...97a

Herregud, hva er dette å bli sur for? Er det fordi du er sjalu på TS for å være forelska? Virker i alle fall sånn. Jeg sier til min kjære at han er verdens beste hver dag, og det sa jeg da vi hadde vært sammen i en uke også. Det er ikke akkurat noe å reagere på det. Må være lov til å være glad i sin kjære...

Uansett: om dere har avstandsforhold kan dere f.eks spise middag sammen på Skype eller noe sånt :)

• Liker 2
Gjest avocadoen
Skrevet

Tusen takk Krysstina for tips:) tror jeg skal overraske han med en god middag hjemme med stearinlys:) Vet at det ikke er vanlig å feire 1 måned, og det er ikke slik at vi kommer til å feire hver måned som går. Men vi skal være sammen i dag og feire den, siden vi har avstandsforhold så ser vi det som ekstra spesielt å kunne feire slike dager og vise at vi setter pris på hverandre, det blir nok ikke likedan når vi får bo på samme sted:) Anonymous poster hash: 6e28c...f69

Tusen takk Krysstina for tips:) tror jeg skal overraske han med en god middag hjemme med stearinlys:) Vet at det ikke er vanlig å feire 1 måned, og det er ikke slik at vi kommer til å feire hver måned som går. Men vi skal være sammen i dag og feire den, siden vi har avstandsforhold så ser vi det som ekstra spesielt å kunne feire slike dager og vise at vi setter pris på hverandre, det blir nok ikke likedan når vi får bo på samme sted:) Anonymous poster hash: 6e28c...f69

Åja, om dere skal være sammen så kan dere gå på date :) Spise middag eller kino eller noe sånt :)

Skrevet

Utrolig at de fleste reagerte slik jeg gjorde inn i meg. :fnise: Men helt ærlig: håper dere får en strålende dag!

Jeg syns at kino og sånt, er kjempe kjedelig,og hadde fokusert mest på aktivitet hvor dere får bruke tid til å snakke og være med hverandre.

Spesielt i avstands forhold.. filmer kan man se med venner,syns jeg, det er bede å bruke den lille tiden man har på hverandre..

Skrevet

Herregud, hva er dette å bli sur for? Er det fordi du er sjalu på TS for å være forelska? Virker i alle fall sånn. Jeg sier til min kjære at han er verdens beste hver dag, og det sa jeg da vi hadde vært sammen i en uke også. Det er ikke akkurat noe å reagere på det. Må være lov til å være glad i sin kjære...

Uansett: om dere har avstandsforhold kan dere f.eks spise middag sammen på Skype eller noe sånt :)

Tusen takk avoccadoen:) ja, jeg har aldri vært så forelsket tidligere, det tror jeg ikke han heller har vært. Vi er svært rause i hverdagen og forteller hverandre fine ting hver dag. Jeg syns det er flott at man uttrykker på ulike måter at man er glad i hverandre og setter pris på hverandre. Tror at det er mer med på å styrke forholdet enn at vi blir skuffet senere når forelskelsen går over.

Skrevet

Har 1 månedsfeiring i dag med verdens fineste kjæreste. Noen som har noen tips til overraskelse, vi har et avstandsforhold:) Vi er begge veldig romantiske av oss.

Gratulerer.

Gjest avocadoen
Skrevet

Tusen takk avoccadoen:) ja, jeg har aldri vært så forelsket tidligere, det tror jeg ikke han heller har vært. Vi er svært rause i hverdagen og forteller hverandre fine ting hver dag. Jeg syns det er flott at man uttrykker på ulike måter at man er glad i hverandre og setter pris på hverandre. Tror at det er mer med på å styrke forholdet enn at vi blir skuffet senere når forelskelsen går over. Anonymous poster hash: 6e28c...f69

Man burde jo heller ikke bli skuffet når forelskelsesrusen går over. Er man flink til å pleie forholdet vil det jo mest sannsynlig gå over til å elske hverandre, og det er i grunn mye sterkere enn en forelskelse. Så det er ikke noe å grue seg til ;) Viktig å gi hverandre komplimenter, så det må dere bare fortsette med!
  • Liker 1
Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Selvsagt er dere veldig forelsket når dere kun har vært sammen 1 mnd. Det hadde jo vært noe som skurret om det var motsatt.

Har dere muligheten for å være sammen den dagen da?

Gjest Vena Cava
Skrevet

Hva feiler det folk her inne da?

Om TS ønsker å markere 1 mnd med kjæresten sin så la henne nå gjøre det da uten sure miner og ekle kommentarer, eller er det veldig vanskelig å få til?

Alle som er forelsket syns kjæresten sin er Verdens Fineste, uansett. Og hvem er dere til å dømme om forholdet vil vare eller ikke?

Kjenner jeg blir helt matt av hva enkelte lirer ut av seg.

Men for å svare på spm ditt TS, lag en god middag?:) finn ut hva yndlingsretten hans er, massasje om kveldn. Hvis dere ikke har lyst til å dra ut og finne på noe? Bowling er noe jeg syns er gøy å gjøre sammen da;) så kan dere spise en god middag etterpå. Med desserten hjemme såklart ;)

Skrevet

You made my day! :fnise:

Hyggelig å markere 1 mnd som kjæreste da selv om det ikke akkurat er vanlig å gjøre når man er blitt voksen. Og hvordan kan du si at han er verdens beste kjæreste når dere har vært sammen med hverandre 30 dager? Dere kjenner jo hverandre nesten ikke jo.

Anonymous poster hash: 0a208...6cb

• Liker 1
Skrevet

Herlig!! :) <3

Jeg og kjæresten feirer også mnd'er.. Og vi er over 30 ;)

Syntes det er veldig viktig å sette av en dag i ny og ne som bare skal nytes og hvor fokuset er på hverandre! 👍

Hva med å bestille hotell til helga i en by,med middag på en favorittrestaurant? Indisk,for eksempel.. Så sier du idag at du har en overraskelse :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...