Jandia Skrevet 11. juli 2004 #1 Skrevet 11. juli 2004 Så var det min tur. Jeg hadde hatt mistanke til dagen ganske lenge. Syntes samboer og forlover og søster til sambo hadde oppført seg merkelig hele uka, og det siste jeg sa til samboern da vi la oss på fredag, "noe muffins er på gang"... og som sagt så... da vi satt og spiste frokost (ca kl 10), hoppa plutselig forlovern og "svigersøs" frem og hylte og filma. Gjett om jeg ble overraska. haha... Jeg hylte visstnok ganske høyt. Så måtte jeg pakke sekken, og ta på med varme klær! Ble fryktelig skeptisk. Er absoluttt VELDIG sjenert. Så sang forlovern en sang til meg. Utrolig artig og vi lo så tåra rant. hehehe... og så ringte det på døra. GUD SÅ SKUMMELT, og inn kommer en utrolig kjekk mann i ført mc-klær! Dette visste seg å være forloverns bror. SUPERSNILL og god, og tok meg med på tur. Vi kjørte rundt 1 timestid og fikk skikkelig sightseeing, og det var et utrolig KICK!! Har selv scooter, men dette tok kaka altså. Fryktelig spennende og tøft... skalv i bena etterpå. hehe. Så avleverte han meg i en park. Her tok svigersøs mange bilder av meg og forlovern og det var skikkelig gøy. Utrolig fine bilder faktisk. Så bar det av gårde til massasjetime. DEEEIIIILIG!!! JObba sinnsykt mye i det siste så det var sinnsykt godt!!! Fikk servert druer og vin også (og klokka var bare ca 11)!! Så bar det videre til et ganske trafikert område, hvor jeg måtte gjøre mange pinlige ting på buss og trikk osv. hehe. Har litt med jobben jeg gjør til vanlig å gjøre. Men en ting er sikkert. DET VAR PINLIG! hehehe, jeg måtte jo forøvrig gå rundt i en t-skjorte med norsk flagg og mye skrift på, at jeg skulle gifte meg, men først trene litt til Tour De France. hehehehe... og mye mer internt. Skikkelig tøff skjorte, men GUD SÅ PINLIG!! Så tok vi bussen til nok en park hvor vi hadde piknik og jeg måtte løse oppgaver og så fikk jeg små gaver. Kos kos!! Og så måtte jeg drikke mer vin.. :-) Etterpå spilte vi minigolf, og siden jeg tapte måtte jeg drikke enda mer. hehe, var skikkelig kult... Utrolig artig. Så dro vi på bar på et hotell hvor det var sinnsykt god utsikt over hele byen. Fikk 2 stoooore drinker og prata og prata og hadde det veldig koselig. Så dro vi til den ene venninna mi hvor vi spiste reker og digg og muffins og hvor jeg måtte synge karaoke... Dro hjem i 2-3 tiden, ganske sliten, men utrolig fornøyd. Glad for at det ikke ble mer pinlig enn det ble og at vi bare var noen få jenter (5 stik). Skikkelig gøy!! og jeg kommer til å huske dagen leeenge. *puh* Nå er det snart sambos tur!! hehehehe
Sita Skrevet 11. juli 2004 #2 Skrevet 11. juli 2004 Må ha vært en fiiin utdrikningsdag/kveld det der ja :ekstra kul:
virre Skrevet 11. juli 2004 #3 Skrevet 11. juli 2004 JEG SÅ DEG!!!!! På Statoil på Kiellands plass... Kunne ikke akkurat la være å legge merke til tskjorta di Skjønte ikke helt linken til tour de france, nei. Men det er jo også litt av meninga med et utdrikkingslag også da, at det skal være litt internhumor... Bra du var fornøyd med dagen!
Jandia Skrevet 11. juli 2004 Forfatter #4 Skrevet 11. juli 2004 JEG SÅ DEG!!!!! På Statoil på Kiellands plass... Kunne ikke akkurat la være å legge merke til tskjorta di Skjønte ikke helt linken til tour de france, nei. Men det er jo også litt av meninga med et utdrikkingslag også da, at det skal være litt internhumor... Bra du var fornøyd med dagen! NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEI, trodde ingen "så" meg!!!! GRUSOMME GREIER!!! Har drevet mye med sykling i det siste så... hmm...
virre Skrevet 11. juli 2004 #6 Skrevet 11. juli 2004 Jeg er ikke så farlig da, så du har ikke så mye å frykte... Skal innrømme at jeg skvatt litt da jeg plutselig fikk det røde skiltet mot meg. Var forresten jeg som kjørte en liten hvit bil - hadde hår til ALLE kanter og halta. (siden jeg vet hvem du er, liksom...) Hadde vært på jobb... Synd du ikke hadde bedre vær til piknik, men det ble vel ikke så kaldt siden du hadde fått med klær?
Jandia Skrevet 11. juli 2004 Forfatter #7 Skrevet 11. juli 2004 Jeg er ikke så farlig da, så du har ikke så mye å frykte... Skal innrømme at jeg skvatt litt da jeg plutselig fikk det røde skiltet mot meg. Var forresten jeg som kjørte en liten hvit bil - hadde hår til ALLE kanter og halta. (siden jeg vet hvem du er, liksom...) Hadde vært på jobb... Synd du ikke hadde bedre vær til piknik, men det ble vel ikke så kaldt siden du hadde fått med klær? var det du som gliste veldig??? :-)) Ble faktisk ikke kald i det hele tatt... Satt dessuten under noen trær på Ekeberg. Utrolig bra og vi var alle enige om at vi var "heldige" med været. Kunne jo vært verre. hehehe.... Men jeg tenkte ikke over det "dårlige" været. hehe
virre Skrevet 11. juli 2004 #8 Skrevet 11. juli 2004 Var nok det... :oops: Syns utdrikkingslag er morsomt, også var jeg liksom i litt giftemodus og sånn da... Også hadde jeg så lyst til å lese på t-skjorta di, men torde ikke gå bort å spørre hva det sto...
Jandia Skrevet 11. juli 2004 Forfatter #9 Skrevet 11. juli 2004 Var nok det... :oops: Syns utdrikkingslag er morsomt, også var jeg liksom i litt giftemodus og sånn da... Også hadde jeg så lyst til å lese på t-skjorta di, men torde ikke gå bort å spørre hva det sto... ;-) Du skulle bare gjort det. Jeg er ikke farlig :-)
virre Skrevet 11. juli 2004 #10 Skrevet 11. juli 2004 mennesker er jo ganske skumle dyr, da.... Glad for at du hadde en fin dag iallefall!
Jandia Skrevet 11. juli 2004 Forfatter #12 Skrevet 11. juli 2004 mennesker er jo ganske skumle dyr, da.... Glad for at du hadde en fin dag iallefall! Spesielt de som ser teite ut og oppfører seg helt unormalt. hmmm :-)
Jandia Skrevet 11. juli 2004 Forfatter #13 Skrevet 11. juli 2004 mennesker er jo ganske skumle dyr, da.... Glad for at du hadde en fin dag iallefall! Spesielt de som ser teite ut og oppfører seg helt unormalt. hmmm :-)
virre Skrevet 11. juli 2004 #14 Skrevet 11. juli 2004 hehehe... Egentlig er det jo de rare menneskene som er morsommest,uansett. Var forresten ikke meninga å avspore tråden din helt... Klask på lanken til virre :fy:
Jandia Skrevet 11. juli 2004 Forfatter #16 Skrevet 11. juli 2004 hehehe... Egentlig er det jo de rare menneskene som er morsommest,uansett. Var forresten ikke meninga å avspore tråden din helt... Klask på lanken til virre :fy: Forresten, hvilken farge hadde du på bilen??
virre Skrevet 11. juli 2004 #17 Skrevet 11. juli 2004 Forresten, hvilken farge hadde du på bilen?? ÅHÅ! Ikke noe videotitting her, takk! Var ikke akkurat så voldsomt presentabel i går ettermiddag, da..
Jandia Skrevet 11. juli 2004 Forfatter #18 Skrevet 11. juli 2004 ÅHÅ! Ikke noe videotitting her, takk! Var ikke akkurat så voldsomt presentabel i går ettermiddag, da.. hahaha, jeg har deg både på film og på bilde
Jandia Skrevet 11. juli 2004 Forfatter #20 Skrevet 11. juli 2004 Høres ut som en meget herlig dag! ja, ikke sant? Det var utrolig deilig, og jeg er såååå fornøyd. Var liksom litt mer meg :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå