Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg har tenkt litt på å farge håret mitt rødt, men er litt redd for å ikke bli fornøyd og rød er jo veldig vanskelig å få vekk igjen.... noen som har erfaring med rød glansvask ?? Blir rødfargen fortsatt igjen etter noen måneder eller blir håret som normalt igjen? Takk for svar:)

Anonymous poster hash: dbbe7...16a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer på det samme :) Lyst å prøve rødt, men vet det er så vanskelig å få ut av håret igjen *følger med*

Skrevet

Revlon har en "glaze" som det heter, men husker ikke produktnavn.

Skrevet

Har ikke prøvd det på 15 år, så jeg regner med de er litt bedre nå, men den gangen ble håret rosa etter noen vasker. Da på lys blondt hår. Det forsvant jo etterhvert, men var ikke særlig pent og et svakt rosaskjær var det i det lenge. Dette var da av typen glansvask som skulle vaskes ut etter 6-8 vask eller noe slikt.

Et tips når det gjelder rødt hår, farg det i riktig tone. Noen kler kjølig rødt, noen varm rødt. Så da spørs det hvilken farge du vil ha. Dersom du er brunette, og kler varme farger, så er det veldig fint med litt gyllen rødskjær. Slik som ser brunt ut innendørs, men skinner rødt i solen.

Hva er din farge nå? Om du er blond er det ikke mye verre å få ut ren rødt enn det er å få ut mørkere brunt, siden brunt inneholder en del rødt. Dersom du angrer, så må det blekes, farges med kjølige blondnyanser og brukes lillashampoo for at det ikke skal være gyllent.

• Liker 1
Skrevet

Har ikke prøvd det på 15 år, så jeg regner med de er litt bedre nå, men den gangen ble håret rosa etter noen vasker. Da på lys blondt hår. Det forsvant jo etterhvert, men var ikke særlig pent og et svakt rosaskjær var det i det lenge. Dette var da av typen glansvask som skulle vaskes ut etter 6-8 vask eller noe slikt.

Et tips når det gjelder rødt hår, farg det i riktig tone. Noen kler kjølig rødt, noen varm rødt. Så da spørs det hvilken farge du vil ha. Dersom du er brunette, og kler varme farger, så er det veldig fint med litt gyllen rødskjær. Slik som ser brunt ut innendørs, men skinner rødt i solen.

Hva er din farge nå? Om du er blond er det ikke mye verre å få ut ren rødt enn det er å få ut mørkere brunt, siden brunt inneholder en del rødt. Dersom du angrer, så må det blekes, farges med kjølige blondnyanser og brukes lillashampoo for at det ikke skal være gyllent.

TAkk for svar !!:) Jeg har blondt hår:)

Anonymous poster hash: cb803...178

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...