AnonymBruker Skrevet 22. september 2014 #1 Skrevet 22. september 2014 Huden min skriker etter fuktighet, så jeg trenger en rik fuktmaske. Min tidligere favoritt Hydra floral er dessverre langt i fra god nok lenger. Har dere jenter noen tips til en som kan nå opp? Anonymous poster hash: d8d02...f6c
AnonymBruker Skrevet 22. september 2014 #2 Skrevet 22. september 2014 La Roche-Posay Hydraphase Intense Mask Jeg har veldig fuktfattig hud i perioder, og denne er min venn i nøden. Anonymous poster hash: f03f4...981
Djungelvrål Skrevet 22. september 2014 #3 Skrevet 22. september 2014 Brukt denne i åresvis og aldri hatt tørr hud siden Brukes som en nattkrem i perioder når du er tørr. Fåes på Kicks til ca 240 kr og den er drøy. http://reviews.origins.com/3814/11647/drink-up-intensive-overnight-mask-to-quench-skins-thirst-reviews/reviews.htm
vimsefrøken Skrevet 28. september 2014 #4 Skrevet 28. september 2014 Har hørt mye positivt om denne Gatineau Aquamemory Moisture Replenish Mask. Jeg har som sagt ikke prøvd den selv, men skal prøve den når jeg går tom for Decleor Hydra Floral. Når de ødela Hydra Floral kjøpte jeg inn flere av den "gamle" versjonen for å ha, og har hørt andre skryte av Gatineau sin i etterkant når de har letet etter en ny erstatter for Decleor sin.
PrinsesseNila Skrevet 28. september 2014 #5 Skrevet 28. september 2014 (endret) Decleor Hydra Floral masken Beste og mest fuktighetsgivende jeg vet om. Om vinteren bruker jeg den som nattkrem fordi jeg får så tørr og fuktfattig hud, og huden blir helt fantastisk av den Edit: Sorry, så ikke før etterpå at det var den TS hadde nevnt Dermatologica Multivitamin Power Recovery Masque er også veldig god Endret 28. september 2014 av PrinsesseNila
AnonymBruker Skrevet 28. september 2014 #6 Skrevet 28. september 2014 Decleor Hydra Floral masken Beste og mest fuktighetsgivende jeg vet om. Om vinteren bruker jeg den som nattkrem fordi jeg får så tørr og fuktfattig hud, og huden blir helt fantastisk av den Kan lønne seg å lese startinnlegget i tråder noen ganger. TS skriver jo at hun vanligvis bruker Hydra Floral, men at den ikke gir nok fukt for hennes hud. Følger med her jeg også, sliter med veldig fuktfattig hud for tiden og trenger også en god fuktmaske. Lurer på om det er væromskiftet som har skylda, her jeg bor har det plutselig blitt veldig kaldt ute og da merker ihvertfall jeg forskjell på huden.. Anonymous poster hash: 71a96...994
PrinsesseNila Skrevet 28. september 2014 #7 Skrevet 28. september 2014 Kan lønne seg å lese startinnlegget i tråder noen ganger. TS skriver jo at hun vanligvis bruker Hydra Floral, men at den ikke gir nok fukt for hennes hud. Følger med her jeg også, sliter med veldig fuktfattig hud for tiden og trenger også en god fuktmaske. Lurer på om det er væromskiftet som har skylda, her jeg bor har det plutselig blitt veldig kaldt ute og da merker ihvertfall jeg forskjell på huden.. Anonymous poster hash: 71a96...994 Åh herre gud Beklager! Har litt konsentrasjonsproblemer (faller litt ut av og til enkelt og greit pga kronisk sykdom) så jeg fikk det enkelt og greit ikke med meg at det var den TS hadde nevn.
vimsefrøken Skrevet 29. september 2014 #8 Skrevet 29. september 2014 Kan lønne seg å lese startinnlegget i tråder noen ganger. TS skriver jo at hun vanligvis bruker Hydra Floral, men at den ikke gir nok fukt for hennes hud. Følger med her jeg også, sliter med veldig fuktfattig hud for tiden og trenger også en god fuktmaske. Lurer på om det er væromskiftet som har skylda, her jeg bor har det plutselig blitt veldig kaldt ute og da merker ihvertfall jeg forskjell på huden.. Anonymous poster hash: 71a96...994 Jeg tror ikke TS mener at Hydra floral til Decleor ikke gir nok fukt til huden hennes lenger. Men de har endret varen, og dermed rett og slett ødelagt den. De aller fleste jeg hører fra hater den nye versjonen, og elsket den gamle. Det er derfor mange som er på leting etter en ny som er like god som den gamle Hydra floral var
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå