AnonymBruker Skrevet 22. september 2014 #1 Skrevet 22. september 2014 Det er idag 4,5 uke siden jeg slutta på p-pillen. Hadde mensen 3 dager etterpå,og har ikke hatt siden. Testene er negative. I helgen skal jeg på fest med jobb og lurer på om jeg må holde meg borte fra et glass vin selv om testen er negativ?mensen har jo ikke kommet. Men så er jeg samtidig redd for at jeg stresser slik at jeg ikke får mensen før om mange mnd,og at jeg da slutter å "leve" og at jeg på denne måten stresser slik at jeg ikke klarer bli gravid?Anonymous poster hash: 794f3...cc0
AnonymBruker Skrevet 22. september 2014 #2 Skrevet 22. september 2014 Nei, uansett gjør ikke et glass vin noe så tidlig, da et evt embryo ikke er koblet til mor.... Slapp av. Ikke ta helt av. Anonymous poster hash: 64d47...efc 1
minister-mio Skrevet 22. september 2014 #3 Skrevet 22. september 2014 Nei, uansett gjør ikke et glass vin noe så tidlig, da et evt embryo ikke er koblet til mor....Slapp av. Ikke ta helt av. Anonymous poster hash: 64d47...efc hva menes med at embryo ikke er koblet til mor?
Biloba Skrevet 22. september 2014 #4 Skrevet 22. september 2014 hva menes med at embryo ikke er koblet til mor? Det er en misforståelse om at kjemiske stoffer i mors kropp ikke påvirker fosteret før fosteret får tilført stoffer fra mors blod gjennom morkaken. Embryoet bader i mors kroppsvæsker i eggleder og livmor, og alkoholen vil også være tilstede i denne væsken.
minister-mio Skrevet 22. september 2014 #5 Skrevet 22. september 2014 Det er en misforståelse om at kjemiske stoffer i mors kropp ikke påvirker fosteret før fosteret får tilført stoffer fra mors blod gjennom morkaken. Embryoet bader i mors kroppsvæsker i eggleder og livmor, og alkoholen vil også være tilstede i denne væsken. skjønner. Regna ikke med at det var sånn at etter en stund ble barnet "kobla til" moren
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå