Gå til innhold

typiske kjennetegn ved å playe noen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare lurer på hva som er typiske kjennetegn ved en som player noen? Jeg driver og snakker med en fyr (gjort i kanskje 3 uker), men er så usikker på om han faktisk liker meg eller bare player meg. er selvfølgelig grunner til at jeg er i tvil, men vil gjerne høre typiske tegn før jeg legger ut om hvorfor :P

Anonymous poster hash: c7cdd...630
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du ser ikke etter tegn på at han er en "player", du ser etter tegn på at han genuint liker deg.

Dvs. han kontakter deg jevnlig (ikke sporadisk), vil treffe deg på dagtid og ikke bare om kvelden, tar kontakt over tlf og vil treffe deg i person, presser deg ikke til sex osv.

Anonymous poster hash: 3b54f...87d
  • Liker 5
Gjest krokodillen
Skrevet

Du ser ikke etter tegn på at han er en "player", du ser etter tegn på at han genuint liker deg. Dvs. han kontakter deg jevnlig (ikke sporadisk), vil treffe deg på dagtid og ikke bare om kvelden, tar kontakt over tlf og vil treffe deg i person, presser deg ikke til sex osv. Anonymous poster hash: 3b54f...87d

Wellwell. En player gjør jo nettopp disse tingene for å komme i buksa på deg. Det er derfor de kalles playere. De bruker skitne triks nettopp for å få deg til sengs

Skrevet

Så både playere og faktisk interesserte gjør alt på samme måte? Hvordan i helvete skal man vite hva slags fyr man holder på med da? Haha.. Kan jo si at vi har møttes en del ganger siden første gang (typ 5-6 ganger på 3 uker.) Vi snakker veldig lett sammen og begge har åpna seg veldig for hverandre. Han fortalte meg forsåvidt noe veldig personlig, noe man ikke akkuratt sier til hvem som helst. vet ikke om det var for å advare meg om noe eller fordi han liker meg. I det siste har kontakten dabba litt av, begge skulle f.eks ut på lørdag men ingen tok kontakt da vi var ute. (jeg tenkte han kunne gjøre det for følte jeg hadde insja mest i det siste). Han tok ingen kontakt, mens sendte en melding dagen etter (jeg ringte han på vei hjem fra byen..... uten svar) og da nevnte han at han hadde fått for seg at jeg skulle komme på det utestedet de var på og sånt. aner ikke hvor han fikk det fra men.. syns det er litt merkelig at han sier sånt, spesielt når jeg ikke hører et kvekk fra han hele kvelden vi var ute. men jeg er veldig flink til å overanalysere og overreagere på ting. jeg bare skjønner ikke om han liker meg eller bare spiller..

Skrevet

Tror man kan spore det litt etter hvordan fortiden hans har vært.

Eksen er fæl, han har vært uheldig.

Og hvis han idylliserer alt veldig... ALT er så perfekt, forholdet til eksen FANTASTISK... da er han ikke helt ærlig.

Anonymous poster hash: 308c5...917
Skrevet

Hvordan man ser om man blir holdt på gress eller playet?

- Den andre svarer veldig sent eller unnlater å svare på flere meldinger, men sender likevel et minimum slik at h*n akkurat kan holde på interessen din.

- Er bare interessert i å finne på noe/komme hjem til deg når det passer han/henne. Ellers avvises de fleste initiativ fra din side.

- Har en tendens til å avlyse avtaler eller i verste fall droppe å møte opp for å si fra siden.

Anonymous poster hash: 54cce...e41
  • Liker 2
Skrevet

- Den andre svarer veldig sent eller unnlater å svare på flere meldinger, men sender likevel et minimum slik at h*n akkurat kan holde på interessen din.

- Er bare interessert i å finne på noe/komme hjem til deg når det passer han/henne. Ellers avvises de fleste initiativ fra din side.

- Har en tendens til å avlyse avtaler eller i verste fall droppe å møte opp for å si fra siden.

Okei! Han har aldri avlyst en avtale eller avvist om jeg har tatt insj. så det er vel et godt tegn.

jeg ringte han som sagt i fylla på lørdag, ellers tok han kontakt i går (pga det da vel og merke). kan jeg sende en mld i kveld til han da? å høre hva han driver med eller hva som skjer om dagen eller noe? tviler egentlig på at jeg hører noe fra han om jeg ikke gjør det, så det er derfor jeg er litt usikker på om det er vits?

sorry hvis jeg kommer med teite spørsmål, jeg blir bare så usikker på hva jeg skal gjøre. vil ikke virke veldig interessert, når jeg ikke vet om han er det.

Skrevet

Kanskje det generelt går an å si at alt skal foregå på deres premisser. De prøver å styre det hele. Og litt sånn enten vage, eller alt for overbevisende.

Shit det er kanskje dumt av oss å dele tips her. Kanskje leser playerne det og så blir de bare enda flinkere! haha

Anonymous poster hash: 308c5...917

• Liker 1
Skrevet

Dersom han har gjort deg usikker, er kanskje det grunn nok til bli mistenksom?

Anonymous poster hash: 35ba2...3f1
  • Liker 1
Skrevet

Wellwell. En player gjør jo nettopp disse tingene for å komme i buksa på deg. Det er derfor de kalles playere. De bruker skitne triks nettopp for å få deg til sengs

Nei, en player vil som regel falle fra over tid. Jentene som går an å "playe" er de som bare trenger noen få signaler på minimal interesse for å hoppe til sengs med deg.

Det er lett å vise interesse for en jente du ikke er interessert i i et par uker. Men du vil ikke slippe henne helt inn i livet ditt, inngå et forhold og introdusere henne for venner og familie.

Kvinner som setter krav filtrerer ut playere.

Skrevet

Okei! Han har aldri avlyst en avtale eller avvist om jeg har tatt insj. så det er vel et godt tegn.

Nesten ingen gutter vil avvise deg om du tar initiativ, det er jo tydelig at du er interessert og sex derfor en mulighet.

Hvor ofte tar han initiativ?

Skrevet

Har "sovet" hos han tre ganger (altså lagt oss, men jeg har gått etterhvert). Han er litt på når vi ligger der, dvs vi kliner, og han prøver å ta litt her og der. men jeg er ganske påpasselig og sperrer hånda mi foran så han ikke tar der jeg vil.. forrige gang så tok han opp bhen, men da tok jeg den bare på igjen og sa i fra, at det ikke var lov. haha. vi har ikke hatt sex eller noe sånt. bare klint. og selv om han er litt på føler jeg egentlig ikke at han er det for det. han har ikke prøvd seg så veldig.

han virker litt sånn flørtende mot flere syns jeg. ikke i samme grad som det har vært med meg naturligvis, men føler han er en litt flørtende type av natur. dessuten har han hatt ganske mange kjærester. så det er sikkert en grunn til bekymring. men jeg bare skjønner ikke hvorfor han fortalte meg det greiene som var gaaanske så privat, hvis ikke han bryr seg. såfall er han helt idiot i hue, og det er han ikke. han er smart og oppegående. og han sier han ville fortelle meg det, og at det er lett å snakke med meg og at han blitt ganske glad i meg og sånt (men det sier de vel alle).

nei, nå har han jo ikke tatt insj på noen dager da. han sendte den meldinga i går liksom, men han har ikke insja til å finne på noe siden forrige uke eller noe. det kunne han gjort i helga da han visste jeg også skulle ut. men det gjorde han ikke. skal ut på torsdag, han og. så ser han jo garantert da da.. kan jo bli ... interessant

Skrevet

apropos insj.. egentlig ikke, men nå snakka han til meg på face og lurte på om jeg kunne dele en sånn undersøkelse (skoleprosjekt) han har lagt ut, som han vil få folk til å svare på. merker jeg blir litt irritert. for det første er jeg ikke så interessert i å svare på den, for det andre gidder jeg hvertfall ikke dele den til andre, og for det tredje vil jeg egentlig bare møte han å snakke og si at jeg er litt forvirra. syns han har vært litt rar i det siste og bare lurer på hva som skjer. men godt mulig det bare er jeg som er fucked up i hode om dagen, så vet ikke hvor lurt det er? noen som har noen innspill?

Skrevet

Så både playere og faktisk interesserte gjør alt på samme måte? Hvordan i helvete skal man vite hva slags fyr man holder på med da? Haha.. Kan jo si at vi har møttes en del ganger siden første gang (typ 5-6 ganger på 3 uker.) Vi snakker veldig lett sammen og begge har åpna seg veldig for hverandre. Han fortalte meg forsåvidt noe veldig personlig, noe man ikke akkuratt sier til hvem som helst. vet ikke om det var for å advare meg om noe eller fordi han liker meg.

Haha, angående det å fortelle slike ting, vet om en player som forteller en sånn personlig ting til de fleste jenter for at de skal få sympati for ham.

Masse om barndommen hans og at han har vært hos psykolog og litt sånt.

Anonymous poster hash: f8a81...a73

• Liker 1
Skrevet

Men det er sikkert ikke samme fyr, med mindre du bor i Bergen.

Anonymous poster hash: f8a81...a73
Skrevet

haha, hadde tatt seg ut :P er ikke samme fyr ;) hehe

- ts

Skrevet

Jeg ville vært skeptisk til denne gutten, på bakgrunn av at han både har hatt mange kjærester - dere er vel ganske unge? - at han er flørtende mot flere og for den likegyldigheten han viste deg på lørdagen.

Du skal ikke avskrive han, men være avventende. Du er ikke den som bør ta kontakt, for han har vist en tvetydighet. Så nå er det du kan vise at han likevel ikke vet nøyaktig hvor han har deg.

Anonymous poster hash: c189a...902
Skrevet

Jeg ville vært skeptisk til denne gutten, på bakgrunn av at han både har hatt mange kjærester - dere er vel ganske unge? - at han er flørtende mot flere og for den likegyldigheten han viste deg på lørdagen.

Du skal ikke avskrive han, men være avventende. Du er ikke den som bør ta kontakt, for han har vist en tvetydighet. Så nå er det du kan vise at han likevel ikke vet nøyaktig hvor han har deg.

Anonymous poster hash: c189a...902

ja okei. er det jeg har vurdert og. vi skal jo ut senere denne uka, og jeg tror ikke jeg gidder å insje til å møtes før det. ser han jo da uansett. han snakka til meg i stad da, lurte på om alt var bra for tida. så det var jo forsåvidt hyggelig. han har ikke svart igjen, men jeg burde vel holde litt tilbake ja. og hvis han spør etterhvert så er det vel bare å si det som det er, at jeg ikke skjønner meg helt på de signalene han sender?

Skrevet

vi er 23 btw. begge.

Skrevet

Bare lurer på hva som er typiske kjennetegn ved en som player noen? Jeg driver og snakker med en fyr (gjort i kanskje 3 uker), men er så usikker på om han faktisk liker meg eller bare player meg. er selvfølgelig grunner til at jeg er i tvil, men vil gjerne høre typiske tegn før jeg legger ut om hvorfor :P

Det er umulig å si de typiske tegnene... De dukker ofte opp når det har gått en stund, etter min erfaring. Jeg har møtt menn som later som om de er seriøse, men er egentlig helt useriøse.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...