Gå til innhold

Noen i porsgrunn\skien som har brukt Linda's hudpleie og Avalon spa ? hvem likte dere best ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en 22 år gammel jente som har problemer med huden i noen år nå. Jeg har uren. fet og stram hud, derfor tenkte jeg skulle begynne med hud behandlinger. Noen som har erfaring med Linda's hudpleie og Avalon spa i porsgrunn ? Er veldig usikker på hvem som er flinkest av de to.

Anonymous poster hash: bdbb4...d7f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Start heller med skikkelig produkter som MD formulations. Å gå til hudpleier er bortkastet. Å rense huden greier du fint selv. Og jeg ville ihvertfall aldri gått til noen som var så retardert at de ikke greide å skrive sitt eget firmanavn riktig.

Anonymous poster hash: edb5b...cad
Skrevet

Start heller med skikkelig produkter som MD formulations. Å gå til hudpleier er bortkastet. Å rense huden greier du fint selv. Og jeg ville ihvertfall aldri gått til noen som var så retardert at de ikke greide å skrive sitt eget firmanavn riktig.

Anonymous poster hash: edb5b...cad

Rensing av huden har jeg alltid gjort. MD er bra, men ble ikke kvitt mine problemer, det ligger dypt i huden. Jeg vet at hudpleie funker, brukte det før, en annen plass. Har også noen arr jeg vill bli kvitt, ikke hullete arr, men sånne røde flekker som kommer av kvisene. Har du prøvd begge stedene ? var de ikke flinke ?

Anonymous poster hash: 740b9...842

Skrevet

Jeg vil anbefale Lindas hudpleie, men jeg liker ikke produktene de bruker der nå. Jeg mener de bruker barbor tror jeg det heter. De er fantastiske på shellac, øyebryn og sånt - men ikke sånn når de renser huden og slikt. De har egentlig ikke noen syrebehandling eller noe. Ikke sett på vipper der heller - jeg lærte på den vanskelige måten. Det er ikke enkeltvipper men sånne på remser. De er også veldige gode på spraytan :)

Avalon spa har jeg bare vært et par ganger. Jeg syntes de er helt okei, men ikke kjempe gode.

Skrevet

Jeg vil anbefale Lindas hudpleie, men jeg liker ikke produktene de bruker der nå. Jeg mener de bruker barbor tror jeg det heter. De er fantastiske på shellac, øyebryn og sånt - men ikke sånn når de renser huden og slikt. De har egentlig ikke noen syrebehandling eller noe. Ikke sett på vipper der heller - jeg lærte på den vanskelige måten. Det er ikke enkeltvipper men sånne på remser. De er også veldige gode på spraytan :)

Avalon spa har jeg bare vært et par ganger. Jeg syntes de er helt okei, men ikke kjempe gode.

Kan du anbefale noen andre hudpleie salonger i Skien/Porsgrunn ? :)

Skrevet

Kan du anbefale noen andre hudpleie salonger i Skien/Porsgrunn ? :)

Jeg er fornøyd med hun her. :)

Veldig koselig også!

Skrevet

Hvis du har virkelige problemer med huden bør du heller satse på en hudlege. Er hormoner etc. grunnen til kvisene spiller det nesten ikke noen rolle hva du smører deg med, og sterke syrebehandlinger kan gjøre vondt verre.

Anonymous poster hash: 6ae8a...698

• Liker 1
Skrevet

Jeg er fornøyd med hun her. :)

Veldig koselig også!

Jeg prøvde å ringe det nr som sto på hjemme siden, men det var ikke i bruk. Har de stengt eller noe ? :)

Skrevet

Jeg prøvde å ringe det nr som sto på hjemme siden, men det var ikke i bruk. Har de stengt eller noe ? :)

Jeg har absolutt ikke peiling. Jeg bor ikke i Skien lengre :) Har du prøvd å sende mail?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...