AnonymBruker Skrevet 21. september 2014 #1 Skrevet 21. september 2014 Typen måtte til moren sin i dag, som nok en gang fikk angstanfall. Jeg var ute på jiggetur da det skjedde, så fikk bare en sms. Jeg svarte på en sympatisk måte, og spurte om det gikk bra. Han var fraværende lenge. Han ringte litt senere og ble sur da han hørte at jeg var i skogen fortsatt. Han sa vi heller fikk snakkes siden. Moren bor 4 mil unna, og jeg har ikke bil. Da jeg kom hjem ringte jeg 2 ganger og skrev på chatten. Han svarte dporadisk. Etter 3 nye timer, ringer jeg, intet svar. Det går nok en time og jeg følger opp med en chat. Mens jeg var på do, ringte han. Jeg hørte det ikke. Han rimgte 3 ganger. Jeg ringte opp igjen, men intet svar. Får så en voicemessage hvor han kjefter på meg og sier at han tross alt kjører og blir stresset. Jeg venter med å svare. Sier forsiktig at jeg skal sove, for i morgen starter jeg faktisk i en ny jobb. Han har ikke ønsket meg lykke til. Han ringte meg så, men kun for å kjefte. Sa ikke glad i deg eller lykke til. Han sa bare at han var sliten og måtte sove og at heg var så lite engasjert. Anonymous poster hash: 9085c...c89
Gjest paramount Skrevet 21. september 2014 #2 Skrevet 21. september 2014 Her syns jeg han er urettferdig mot deg! 6
AnonymBruker Skrevet 21. september 2014 #4 Skrevet 21. september 2014 Er det noen som har rett da? Dere høres bare utrolig barnslige ut begge to. Anonymous poster hash: 75739...74b 12
AnonymBruker Skrevet 21. september 2014 #5 Skrevet 21. september 2014 Du er urettferdig mot han. Anonymous poster hash: cd326...fbc 1
AnonymBruker Skrevet 21. september 2014 #6 Skrevet 21. september 2014 Får kjeft nå av han. Er visst en egoist. Det er sent og han aner ikke at han ødelegger så mye. Første dag i ny jobb og han holder meg våken. Klager på at jeg ikke bryr meg nok. At jeg prioriterer alle andre enn han. Men jeg har ringt i hele dag! Hva skulle jeggjort??! Løpt rett hjem og sittet på vent? Det er alltid noe med moren og i dag gar jeg måttet vaske klær og forberede meg til i morgen. Uuf. Nå hagler meldingene inn. Sier jeg skriver til han kun når jeg kjefer meg eller har tid. Men han gjør jo det samne, akkurat nå..Anonymous poster hash: 91f89...c7b
AnonymBruker Skrevet 21. september 2014 #7 Skrevet 21. september 2014 Får kjeft nå av han. Er visst en egoist. Det er sent og han aner ikke at han ødelegger så mye. Første dag i ny jobb og han holder meg våken. Klager på at jeg ikke bryr meg nok. At jeg prioriterer alle andre enn han. Men jeg har ringt i hele dag! Hva skulle jeggjort??! Løpt rett hjem og sittet på vent? Det er alltid noe med moren og i dag gar jeg måttet vaske klær og forberede meg til i morgen. Uuf. Nå hagler meldingene inn. Sier jeg skriver til han kun når jeg kjefer meg eller har tid. Men han gjør jo det samne, akkurat nå..Anonymous poster hash: 91f89...c7b Han stiller opp for moren sin som sliter. Hadde du ikke gjort det samme om det var din egen mor? Og moren hans kan jo ikke nor for at hun fikk angstanfall dagen før du skal begynne i ny jobb.. Alt er helt tilfeldig og dere burde begge la være å kjefte på den andre.Anonymous poster hash: b3714...92b 1
AnonymBruker Skrevet 21. september 2014 #8 Skrevet 21. september 2014 Får kjeft nå av han. Er visst en egoist. Det er sent og han aner ikke at han ødelegger så mye. Første dag i ny jobb og han holder meg våken. Klager på at jeg ikke bryr meg nok. At jeg prioriterer alle andre enn han. Men jeg har ringt i hele dag! Hva skulle jeggjort??! Løpt rett hjem og sittet på vent? Det er alltid noe med moren og i dag gar jeg måttet vaske klær og forberede meg til i morgen. Uuf. Nå hagler meldingene inn. Sier jeg skriver til han kun når jeg kjefer meg eller har tid. Men han gjør jo det samne, akkurat nå..Anonymous poster hash: 91f89...c7b Kanskje han blir litt sur og irritert hver gang han må dra å hjelpe moren sin. Er ikke sikkert det er så hyggelig for han og han tar det ut på deg. Jeg vil påstå at du maste litt mye på han. Når du ringte og sendte melding og ikke fikk svar burde du forstått at han var opptatt og lest sannsynlig tok kontakt når han hadde tid. Skjønner at han ble irritert når du fortsatte å mase.Anonymous poster hash: 6f131...dec 2
Plengionika Skrevet 21. september 2014 #9 Skrevet 21. september 2014 Begge to kunne tatt dette på en annen måte. Legg deg nå å få nok søvn i stedet for å klage på KG. 2
AnonymBruker Skrevet 21. september 2014 #10 Skrevet 21. september 2014 Han holder meg våken. Skriver så det hagler. Han sier jeg ikke bryr meg, også har jeg ringt i hele dag. Uansett blir det jo feil og jeg ender i trøbbel på jobb, eksamen, økonomisk. Er noe hele tiden!!Anonymous poster hash: 91f89...c7b
Cerx Skrevet 21. september 2014 #11 Skrevet 21. september 2014 Han holder meg våken. Skriver så det hagler. Han sier jeg ikke bryr meg, også har jeg ringt i hele dag. Uansett blir det jo feil og jeg ender i trøbbel på jobb, eksamen, økonomisk. Er noe hele tiden!!Anonymous poster hash: 91f89...c7b Det er jo bare å skru av telefonen. 6
AnonymBruker Skrevet 21. september 2014 #12 Skrevet 21. september 2014 Da blir det bare verre og i morgen må jeg ha en dramafri dag. Han fikk meg nesten tiø å få sparken i første jobb. Litt mye drama og jeg lot meg rive med. Det dreide seg om en gal eks og trusler osv. Så strøk jeg på eksamen etter mye styr med han. Han fant på mye surr rett før eksamen. Nå er det nok en gang! ! Og han bruker den h... familien sin for å få meg til å ha dårlig samvittighet. Og igjen lurer jeg på om jeg er så slem som han gir uttrykk for. TSAnonymous poster hash: 91f89...c7b
AnonymBruker Skrevet 21. september 2014 #13 Skrevet 21. september 2014 Da blir det bare verre og i morgen må jeg ha en dramafri dag. Han fikk meg nesten tiø å få sparken i første jobb. Litt mye drama og jeg lot meg rive med. Det dreide seg om en gal eks og trusler osv. Så strøk jeg på eksamen etter mye styr med han. Han fant på mye surr rett før eksamen. Nå er det nok en gang! ! Og han bruker den h... familien sin for å få meg til å ha dårlig samvittighet. Og igjen lurer jeg på om jeg er så slem som han gir uttrykk for. TSAnonymous poster hash: 91f89...c7b Legg bort offerrollen. Det er da for pokker ikke noen andres feil at du driter deg ut på jobb og eksamen Anonymous poster hash: 0040b...53b 4
AnonymBruker Skrevet 21. september 2014 #14 Skrevet 21. september 2014 Nei. Har blitt så inn å bruke ordet offerrolle. Uansett. Er jo bare mitt problem og når intet annet nytter så får man vel avslutte forholdet. Menn har da gått i fellen flere ganger når de feks har kvinner som krever luksus. De ofrer seg helt og mister nesten alt de har. Å være sammen med en som hele tiden skal kreve sympati og lager et helvete før viktige dager, det blir man ikke bare lei, men det går jo ikke. Saboterer jo. Hvorfor skal vi løfte frem det negative ig dyrke det kjipe istedenfor å løfte hverandre frem og gi medgang. Kunne da aldri ødelegge for han før en viktig eksamen. Det er så utrolig dårlig gjort. Han stakk av i en uke før slutteksamen og festet hver dag. Visste ikke hvor han var, og ikke med hvem. At jeg er lei dette her, ja. Offer, kall det hva du vil. Jeg føler det veldig urettferdig å bli kalt en egoist. Lurer bare på om han gjør det bevisst og om det er en slags manipulasjon for å oppnå noe. Skjønner bare ikkr hva godt det kommer ut av det her. Jeg ser i hvertfall ikke hva galt jeg gjorde i dag og endte opp med å be om unnskyldning flere ganger.Anonymous poster hash: 91f89...c7b 3
Gjest Snuppi Skrevet 22. september 2014 #15 Skrevet 22. september 2014 Da blir det bare verre og i morgen må jeg ha en dramafri dag. Han fikk meg nesten tiø å få sparken i første jobb. Litt mye drama og jeg lot meg rive med. Det dreide seg om en gal eks og trusler osv. Så strøk jeg på eksamen etter mye styr med han. Han fant på mye surr rett før eksamen. Nå er det nok en gang! ! Og han bruker den h... familien sin for å få meg til å ha dårlig samvittighet. Og igjen lurer jeg på om jeg er så slem som han gir uttrykk for. TSAnonymous poster hash: 91f89...c7b Hvorfor er du sammen med denne mannen, Ts? Det høres ikke ut som det er bare hans mor som sliter....
Caelyn Skrevet 22. september 2014 #16 Skrevet 22. september 2014 Skulle til å si det samme som Snuppi. Hvorfor er du sammen med denne mannen? 2
AnonymBruker Skrevet 22. september 2014 #17 Skrevet 22. september 2014 Psykiske lidelser går i arv og har tydeligvis gjort det mellom mor og sønn. Hadde hvert fall ikke fått barn med han der. Anonymous poster hash: d6114...7f9
AnonymBruker Skrevet 22. september 2014 #18 Skrevet 22. september 2014 Hvis det er slik at hans mor har slitt med angstanfall i store deler av hans liv...og han har måttet hjelpe henne.. Kan det hende at han tar ut frustrasjonen over dette på deg? Han er lojal mot moren sin, og vil hjelpe henne, men det er sikkert vondt og vanskelig for han å håndtere rent følelsesmessig.. Og da blir du, som er hans nærmeste, den det går utover.. Skjønner du hva jeg mener? Får kjeft nå av han. Er visst en egoist. Det er sent og han aner ikke at han ødelegger så mye. Første dag i ny jobb og han holder meg våken. Klager på at jeg ikke bryr meg nok. At jeg prioriterer alle andre enn han. Men jeg har ringt i hele dag! Hva skulle jeggjort??! Løpt rett hjem og sittet på vent? Det er alltid noe med moren og i dag gar jeg måttet vaske klær og forberede meg til i morgen. Uuf. Nå hagler meldingene inn. Sier jeg skriver til han kun når jeg kjefer meg eller har tid. Men han gjør jo det samne, akkurat nå..Anonymous poster hash: 91f89...c7b Anonymous poster hash: 09de7...e4a 1
Gjest Phoenix Skrevet 22. september 2014 #19 Skrevet 22. september 2014 Skjønner ikke helt. Hva er det dere krangler om?
Gjest Linneah2013 Skrevet 22. september 2014 #20 Skrevet 22. september 2014 Typen måtte til moren sin i dag, som nok en gang fikk angstanfall. Jeg var ute på jiggetur da det skjedde, så fikk bare en sms. Jeg svarte på en sympatisk måte, og spurte om det gikk bra. Han var fraværende lenge. Han ringte litt senere og ble sur da han hørte at jeg var i skogen fortsatt. Han sa vi heller fikk snakkes siden. Moren bor 4 mil unna, og jeg har ikke bil. Da jeg kom hjem ringte jeg 2 ganger og skrev på chatten. Han svarte dporadisk. Etter 3 nye timer, ringer jeg, intet svar. Det går nok en time og jeg følger opp med en chat. Mens jeg var på do, ringte han. Jeg hørte det ikke. Han rimgte 3 ganger. Jeg ringte opp igjen, men intet svar. Får så en voicemessage hvor han kjefter på meg og sier at han tross alt kjører og blir stresset. Jeg venter med å svare. Sier forsiktig at jeg skal sove, for i morgen starter jeg faktisk i en ny jobb. Han har ikke ønsket meg lykke til. Han ringte meg så, men kun for å kjefte. Sa ikke glad i deg eller lykke til. Han sa bare at han var sliten og måtte sove og at heg var så lite engasjert.Anonymous poster hash: 9085c...c89 Begge gjør feil her, lite voksen oppførsel av dere begge. Kan være en ide å få komunikasjonen på plass. Han er snill som tar vare på sin mor, å leve med angst er veldig vondt. Vil tro han kjeftet fordi han var stressa av situasjonen, blir dradd i begge retninger, sin mor i ene enden og deg i andre, vis litt forståelse ved å sette deg inn i hva angst er. Neste gang kan det være noen i din familie trenger hjelp, du ønsker vel at han skal støtte deg da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå