AnonymBruker Skrevet 21. september 2014 #1 Skrevet 21. september 2014 Heisann Jeg er en kar på 23 år som aldri har hatt hell med kjærligheten. Jeg har ganske høye krav og har kun fått følelser for 2 jenter. Begge disse jentene endte jeg opp i et bestevenn/fuckfriend forhold men ingen av dem ville gå inn i et forhold med meg. Med begge to har kjemi osv vært helt topp og vi har jo tydeligvis vært tiltrukket av hverandre, men det er noe som mangler. Jeg synes selv jeg ser over snittet bra ut, ikke noen superkjekkas og har noen "feil" men sjeldent jeg blir 100% friendzonet, jeg havner i en slags mellomting, ihvertfall med de jeg liker, og jeg har ikke så veldig store problemer med å få meg noe. Jeg blir kanskje litt tøffel mot de jeg liker, og jeg sier ofte ting jeg tror dem vil høre. Anonymous poster hash: 6fb26...696
AnonymBruker Skrevet 21. september 2014 #2 Skrevet 21. september 2014 Heisann Jeg er en kar på 23 år som aldri har hatt hell med kjærligheten. Jeg har ganske høye krav og har kun fått følelser for 2 jenter. Begge disse jentene endte jeg opp i et bestevenn/fuckfriend forhold men ingen av dem ville gå inn i et forhold med meg. Med begge to har kjemi osv vært helt topp og vi har jo tydeligvis vært tiltrukket av hverandre, men det er noe som mangler. Jeg synes selv jeg ser over snittet bra ut, ikke noen superkjekkas og har noen "feil" men sjeldent jeg blir 100% friendzonet, jeg havner i en slags mellomting, ihvertfall med de jeg liker, og jeg har ikke så veldig store problemer med å få meg noe. Jeg blir kanskje litt tøffel mot de jeg liker, og jeg sier ofte ting jeg tror dem vil høre. Anonymous poster hash: 6fb26...696 Kan du beskrive nærmere? Anonymous poster hash: 7cfee...ed2
AnonymBruker Skrevet 21. september 2014 #3 Skrevet 21. september 2014 Du må prøve deg på flere jenter, man kan ikke forvente at man får kjæreste om man bare har hatt følelser for to jenter. Anonymous poster hash: 0831d...212
Gjest Iben Skrevet 21. september 2014 #4 Skrevet 21. september 2014 (endret) Det ser ihvertfall til at du slipper til i utgangspunktet, så da kan vi nok luke ut "utseende" som en faktor, så sitter vi da igjen med "personlighet". Hmmm...kanskje du må bli litt slemmere? Pushe og pulle litt mer? Gjøre dem litt mer usikre på seg selv, sånn at de føler at du er "bedre" enn dem, og at de derfor er i ferd med å gjøre et "varp"? Men tingen er at de litt oppegående jentene gjennomskuer det her med en gang, dersom det ikke er genuint. Så du må finne en eller annen måte som gjør at du genuint blir mindre interessert i dem, noe annet som kan ta mer av oppmerksomheten din. Hva med å pådra deg et rusproblem? Endret 21. september 2014 av Iben 4
Noope Skrevet 21. september 2014 #5 Skrevet 21. september 2014 Hvis de er bestevennene dine så vet de mye om deg, kan du ikke ta opp problemet ditt med dem og spørre dem om en 100% ærlig mening om hvorfor du mislykkes med jenter? Du trenger jo ikke nevne at du liker dem. Kanskje du mangler noe de ønsker. Har du orden på livet ellers? Jobb/Utdanning/Sunt liv?
Gjest Booker Skrevet 21. september 2014 #6 Skrevet 21. september 2014 Det ser ihvertfall til at du slipper til i utgangspunktet, så da kan vi nok luke ut "utseende" som en faktor, så sitter vi da igjen med "personlighet". Hmmm...kanskje du må bli litt slemmere? Pushe og pulle litt mer? Gjøre dem litt mer usikre på seg selv, sånn at de føler at du er "bedre" enn dem, og at de derfor er i ferd med å gjøre et "varp"? Men tingen er at de litt oppegående jentene gjennomskuer det her med en gang, dersom det ikke er genuint. Så du må finne en eller annen måte som gjør at du genuint blir mindre interessert i dem, noe annet som kan ta mer av oppmerksomheten din. Hva med å pådra deg et rusproblem? Hahahha
AnonymBruker Skrevet 21. september 2014 #7 Skrevet 21. september 2014 Jeg har ingeniør utdanning og tjener over en halv million i året, trener, er snill omsorgsfull, lett å prate med og alt. Hun første jeg hadde følelser for har jeg ikke kontakt med lenger, hun andre sier hun vil være singel og ikke føler seg klar til å knytte seg og at det ikke er noe galt med meg. Med tøffel mener jeg at jeg sier alltid ja til å treffes, sier alltid ja til tjenester omtrent, lar henne få viljen sin hele tiden osv. Jeg blir også fort sånn at jeg prøver å si ting hun vil høre slik at hun skal like meg. De som jeg ikke har likt har stort sett fått følelser for meg da, men har aldri prøvd å gå lenger enn flørte/sex/rote stadie med dem så kan jo hende at de hadde mistet interessen også når ting begynner å bli seriøst. Jeg kan også si at jeg kanskje har gått litt fort frem ihvertfall med hun siste. Jeg har en tendens til å prøve meg på jenter jeg er sikker på å få, kanskje jeg må satse litt høyere, for i 9/10 tilfeller får ikke jeg følelser. Anonymous poster hash: 6fb26...696
Gjest Booker Skrevet 21. september 2014 #8 Skrevet 21. september 2014 Jeg har ingeniør utdanning og tjener over en halv million i året, trener, er snill omsorgsfull, lett å prate med og alt. Hun første jeg hadde følelser for har jeg ikke kontakt med lenger, hun andre sier hun vil være singel og ikke føler seg klar til å knytte seg og at det ikke er noe galt med meg. Med tøffel mener jeg at jeg sier alltid ja til å treffes, sier alltid ja til tjenester omtrent, lar henne få viljen sin hele tiden osv. Jeg blir også fort sånn at jeg prøver å si ting hun vil høre slik at hun skal like meg. De som jeg ikke har likt har stort sett fått følelser for meg da, men har aldri prøvd å gå lenger enn flørte/sex/rote stadie med dem så kan jo hende at de hadde mistet interessen også når ting begynner å bli seriøst. Jeg kan også si at jeg kanskje har gått litt fort frem ihvertfall med hun siste. Jeg har en tendens til å prøve meg på jenter jeg er sikker på å få, kanskje jeg må satse litt høyere, for i 9/10 tilfeller får ikke jeg følelser. Anonymous poster hash: 6fb26...696 1. Ikke vær tøffel, hvis du alltid sier ja til alt og gjør alt for å tilfredstille blir det fort kjedelig. Det er ikke autentisk, og viser ikke din personlighet eller hva du har å by på. Ingen liker folk som lar seg trøkke på og ikke klarer å vise egne personlige grenser. 2. Sats på jenter du faktisk liker. Ha sex med de andre, ikke motsatt.
AnonymBruker Skrevet 21. september 2014 #9 Skrevet 21. september 2014 Jeg har ingeniør utdanning og tjener over en halv million i året, trener, er snill omsorgsfull, lett å prate med og alt. Hun første jeg hadde følelser for har jeg ikke kontakt med lenger, hun andre sier hun vil være singel og ikke føler seg klar til å knytte seg og at det ikke er noe galt med meg. Anonymous poster hash: 6fb26...696 Hah, om jeg hadde møtt deg hadde jeg lett datet deg. Men kanskje du trenger å satse på noen andre ja. Går utifra at du ikke treffer så mange kvinner i jobben, så kanskje du må ut og finne noen nye jenter? Anonymous poster hash: 53cb0...2c1
Gjest EnFyr Skrevet 21. september 2014 #10 Skrevet 21. september 2014 Det viktigste er alltid å tenke at du er bedre enn dem, men samtidig behandler de som bedre enn deg selv, uten å overdrive selvsagt. Og ikke tenk så mye på å få følelser for noen, det skjer mest sannsynlig.
AnonymBruker Skrevet 21. september 2014 #11 Skrevet 21. september 2014 Du høres ut som den type gutter jeg faller for Anonymous poster hash: ad601...adb
Gjest Iben Skrevet 21. september 2014 #12 Skrevet 21. september 2014 1. Ikke vær tøffel, hvis du alltid sier ja til alt og gjør alt for å tilfredstille blir det fort kjedelig. Det er ikke autentisk, og viser ikke din personlighet eller hva du har å by på. Ingen liker folk som lar seg trøkke på og ikke klarer å vise egne personlige grenser. 2. Sats på jenter du faktisk liker. Ha sex med de andre, ikke motsatt. Hva ville det motsatte ha vært? Ha sex med jenter man liker, og satse på de andre?
AnonymBruker Skrevet 22. september 2014 #13 Skrevet 22. september 2014 Jeg treffer svært sjeldent jenter, har stort sett bare tatt det gjennom felles kjente eller på byen. Men nå som man begynner å bli eldre blir det mindre av det.Anonymous poster hash: 6fb26...696
Gjest Faerunpedia Skrevet 22. september 2014 #14 Skrevet 22. september 2014 Den største feilen du gjør er å være en tøffel. Det er ikke attraktivt.
AnonymBruker Skrevet 22. september 2014 #15 Skrevet 22. september 2014 Kan det være at folk opplever deg som arrogant og skrytete? Jeg tjener det samme som deg, men forteller det aldri som om det skulle være en 'personopplysning' om meg selv. Og om utseendet ditt er over gjennomsnittet... det er kanskje andre bedre til å bedømme? Du skriver at du er så snill og grei. Men kanskje det er på egne premisser, og ikke andres? Bare noen tanker. Hilsen kvinneAnonymous poster hash: 39b3d...fd8 1
AnonymBruker Skrevet 22. september 2014 #16 Skrevet 22. september 2014 Jeg skryter ikke av penger. Men dette er nå et anonymt forum. Jeg er snill og grei mot de jeg bryr meg om, andre kan kanskje ha andre meninger. Når det gjelder utseende så har jeg jo fått tilbakemeldinger både direkte og gjennom andre. Anonymous poster hash: 6fb26...696
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå