Gå til innhold

Naprapat?

Fremhevede innlegg

Gjest Ethereal
Skrevet

Er det noen her som har vært hos naprapat for smerter i muskler/ledd osv, og som kan fortelle meg litt om det.

Jeg sliter med ryggen for tiden, og har tidligere vært hos kiropraktor, som egentlig ikke kunne hjelpe annet enn å be meg om å ta det roligere, og løse opp i noen muskelspenninger i ryggen.

Derfor vurderer jeg behandling hos naprapat, men vil gjerne vite litt mer om hva det går ut på. Pris er også interessant, selv om jeg er villig til å betale litt for å bli kvitt plagene, de hindrer meg tross alt i hverdagen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vært hos naprapat når jeg hadde låsning i ryggen. Det ble bra etter å ha vært der en gang :klappe: Gikk en gang til for at de bare skulle sjekke det. Jeg anbefaler det! Har gått hos kiropraktor også...høres rart ut at han/hun bare sa du skulle ta det rolig. Trenger virkelig ingen lang utdannelse for å komme med slike dumheter :tunge1:

Har ikke så mye erfaring med akkurat naprapater, men de jeg har er i allefall positive!

Gjest Ethereal
Skrevet

Jeg tror jeg må teste det ut, i det minste. Det må være noe jeg kan gjøre for å unngå at slikt skjer hver vår/sommer når jeg begynner å sykle i terrenget.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...