Gå til innhold

Den der fasen når man ikke vet hvor landet ligger...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har møtt en fantastisk herlig type i et par måneder nå, og jeg er mildt sagt head over heels.

Akkurat nå føler jeg at vi befinner oss midt i ingenmannsland. Vi har ikke definert noe enda, men likevel føler jeg at vi oppfører oss som kjærester. Vi treffes så ofte vi kan, omtrent 4-5 ganger i uken. Jeg har møtt deler av familien hans, og mange av vennene hans. Bestekameraten hans refererte til meg som "dama hans", og vi er invitert til vennepar av ham på parmiddager og greier fremover.

Jeg får meg ikke til å spørre hvor vi er i løpya, for jeg føler det er for tidlig. Livredd for å skremme ham vekk...

Hva hadde KG-folket gjort?

Anonymous poster hash: 31145...b64
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen...?

Skrevet

Syns ikke det er for tidlig etter to måneder :) Når dere har møtt hverandres venner og familie samt oppfører dere som kjærester så er dere vel det også? ;)

Skrevet

Syns ikke det er for tidlig etter to måneder :) Når dere har møtt hverandres venner og familie samt oppfører dere som kjærester så er dere vel det også? ;)

Det føles jo veldig sånn da. Men likevel synes jeg det er vanskelig så lenge vi ikke har snakket noe om det... :)

Skrevet

Du spør han, enkelt og greit. Den praten må jo komme før eller siden uansett, så føler du for å ta den nå så gjør du det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...