Gå til innhold

Er det positivt at man minner litt om moren til den man dater?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Haha… var på "date" her forleden med en ung kjekk og smart mann. Snakket litt om utdannelse, ambisjoner og den slags.. jeg sa at jeg ønsket å utdanne meg innen *det*, og var interessert i dette. Så plutselig sier han.. så bra da! Min mor er utdannet det samme og har en stor lidenskap for dette..

Tenkte bare, okey, så flott da. Da har vi vel noe å snakke om i fremtiden, haha :P Har hørt og lest at gutter ofte setter pris på jenta de dater, minner litt om moren sin? Ikke sånn bokstavelig, men dere skjønner hva jeg mener..

Anonymous poster hash: 561d0...65c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vanskelig å si; alle er så forskjellige. Jeg vet med sikkerhet at min samboer ikke ville likt det, haha. :fnise:

Skrevet

Haha… var på "date" her forleden med en ung kjekk og smart mann. Snakket litt om utdannelse, ambisjoner og den slags.. jeg sa at jeg ønsket å utdanne meg innen *det*, og var interessert i dette. Så plutselig sier han.. så bra da! Min mor er utdannet det samme og har en stor lidenskap for dette..

Tenkte bare, okey, så flott da. Da har vi vel noe å snakke om i fremtiden, haha :P Har hørt og lest at gutter ofte setter pris på jenta de dater, minner litt om moren sin? Ikke sånn bokstavelig, men dere skjønner hva jeg mener..

Anonymous poster hash: 561d0...65c

Det handler nok delvis om at de som har et godt forhold til og respekt for sine foreldre verdsetter bestemte kvaliteter hos dem og anser det som noe positivt. Tenker ikke at det må bety noe annet.

Anonymous poster hash: c05d6...60a

Skrevet

For mitt vedkommende: Nei... :-)

Sjøl treff jeg ei kvinne her for ei tid sia: i praten, så kom hun plutselig med "Det er så morsomt, for du minner meg sånn om bestefar." (...) "Da han var yngre, altså!!!"

(For ordens skyld, aldersforskjellen mellom meg og henne er 6 år og vi er i trettiene begge)

Skrevet

Nei, ikke nødvendigvis. At du og moren hans jobber med det samme betyr jo bare at dere har et tema dere begge kan forholde dere til på en enklere måte slik at praten går lettere siden dere begge har kjennskap til det, men det hadde jo ikke vært nødvendig at det hadde vært moren.

Anonymous poster hash: af2f2...f87
Skrevet

Det kommer helt an på mora ;) Jeg har kompiser som har mødre som de har problemer med å forholde seg til selv om de bor på andre siden av planeten. En dame som er lik en demon du har forsøkt å flytte deg vekk fra er jo ikke akkurat spesielt positivt.

Min samboer minner meg ikke spesielt mye om min mor, men om hun hadde gjort det hadde det bare vært positivt. Min mor er fuckings awesome. Intelligent, høyt utdannet dame som stemmer Høyre og går pent kledd. Er ikke mye å hate der, gitt.

Skrevet

Det får da være måte på mistolking. Han sa jo ikke at du minnet om moren hans, men at dere har en felles stor interesse. Man kan likevel ha vidt forskjellige personligheter.

Anonymous poster hash: f605c...0e4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...