Gjest Anonymous Skrevet 11. juli 2004 #1 Skrevet 11. juli 2004 Jeg kjenner en mann som er litt av en flørtepus. Han er et typisk eksempel på en mann som elsker jakten på kvinnen. Og når han endelig har fått henne, så bruker han henne noen ganger, dumper henne, og så er det på'n igjen. Greit, han har vært i forhold i mange år, og nå er han "endelig" singel igjen. Så han har det moro... Men, det går jo utover disse kvinnene han tuller med! Og jeg har da en venninne som han flørtet nok med at hun falt for han. Han SKULLE ha henne! Og gjorde alt. Flørtet, smilte, gav henne komplimenter osv osv osv. Jeg så det hele, og prøvde å advare henne om han. Men hun ville ikke høre. Hun ville også ha det litt gøy, og forsvarte seg med at "det er jo bare for moro!" Og nå er det kommet til stadiet hvor han er lei av henne, og jakter på en ny kvinne. Hun sitter tilbake og føler seg brukt og sjalu nå som han titter på andre og gir henne en kald skulder når hun prøver seg.. Det er sikkert spennende dette her, men tror dere mennene tenker på at de sårer disse kvinnene? Eier de ikke følelser? Det er ikke noe hyggelig nei.. Og jeg syns synd på min venninne. Men jeg advarte henne mot han. Hun ville ikke høre. Og så gikk hun rett i fella... :-(
Icy Skrevet 11. juli 2004 #2 Skrevet 11. juli 2004 Er nok enkelte menn som er slik. Kjenner også en slik en. Ikke lenge han er sammen med en dame før det blir slutt. Så er det påan igjen ved neste bytur. Hvis ingen har snakket med han allvorlig og sier at han sårer damene han er med så er det ikke sikkert han har forstått det, så du eller noen andre burde kanskje fortelle det til han. Du advarte venninnen din mot han så da har du gjort ditt for å hjelpe, men hun ville tydlegvis ikke høre på deg gitt... Kanskje han var en så god flørter...? Ett godt ordtak: Å ha 10 damer på ett år er ingen kunst, men å ha en dame i 10 år er en kunst
Gjest Anonymous Skrevet 11. juli 2004 #3 Skrevet 11. juli 2004 Jeg tror nok han vet hva han driver med... Han sa det for noen dager siden at han følte ikke det samme som min venninne. De hadde visst pratet om det, for hun vil jo selvfølgelig mer enn han. For han var det bare moro, men hun tror jeg bet rett på.. Vel, gutta ødelegger bare for seg selv til slutt. Ryktene sprer seg fort!
Gjest Anonymous Skrevet 11. juli 2004 #4 Skrevet 11. juli 2004 Jeg var en gang forelsket i en slik mann. Både han og jeg visste at han kun hadde korte forhold. Helt bevisst fra hans side. Han forsøkte å sjekke opp meg også. I starten klarte han det ikke, selv om jeg var forelsket i han. Etterhvert ønsket jeg likevel å forsøke. Selv om jeg visste at jeg ville miste han igjen ganske snart. Da sa han at han likte meg for godt til å leke med meg. Han sa også at han likte meg så god at han var redd for å bli såret selv hvis jeg forlot han. Han sa at han ikke først og fremst tenkte på sex sammen med meg, men han følte også en ømhet. Han ønsket å sovne ved siden av meg og våkne ved siden av meg. Dette skremte han så mye at han ikke våget å ha et forhold til meg. Tenkte at dette kanskje gjelder flere av de som "jakter" på nye damer. At de ikke våger å fortsette når det begynner å bli seriøst og de begynner å få ekte følelser. Fordi de er så redd for å bli såret selv. Fordi de er redd for å ikke være bra nok når en kvinne blir kjent med dem på et dypere plan. Derfor skygger de heller unna. Eller de velger bevisst kvinner som de ikke er forelsket i. Fordi dette er en lek for dem, og da vil de ikke såre en person de virkelig elsker.
Gjest Anonymous Skrevet 11. juli 2004 #5 Skrevet 11. juli 2004 Jeg syns ikke synd om kvinner som faller for slike menn. Ok, kansje akuratt mens de blir forlatt og en liten stund etterpå. Men så reiser de seg igjen, er en erfaring rikere og vet bedre hva slags type menn de skal holde seg unna. Mennenne som er slik derimot, de er det mer synd i. De klarer ikke å binde seg til en dame og ender ofte opp med å bli rotløse, kalde, følelsesløse og tomme. Som regel blir de aldri komplett lykkelige og får aldri oppleve den gleden og tryggheten ett langvarig forhold gir. Jeg har sett mange mange tilfeller om dette, og kvinnene som faller for denne typen mann, klarer alltid å komme seg på bena igjen og er så glade for at de er ferdige med den det gjelder. Ronja_80 I.I
Gjest Kvinne Oslo Skrevet 14. juli 2004 #6 Skrevet 14. juli 2004 Ja, slike flørtete menn som bruker og kaster kvinner, det er mennene det er synd på- egentlig. Kvinnene blir såret og har det vondt en stund. Men etterpå lærer mange av kvinnene at slike menn skal de holde seg unna videre. Mennene derimot, storflørterne, som ikke ønsker å binde seg til en jente, det er de som har et stort problem. De har ikke evnen til å bli ordentlig kjent med seg selv, de ønsker ikke en selvransakelse og de gidder ikke å utforske andre mennesker intimt og personlig. Slike menn går glipp av masse godsaker her i livet- men det er bare dem selv som taper på sin atferd. Synd for dem!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå